خوشبختی که فقط 10 روز عمر داشت -داستان واقعی و آموزنده

خوشبختی که فقط 10 روز عمر داشت -داستان واقعی و آموزنده

خوشبختی که فقط 10 روز عمر داشت -داستان واقعی و آموزنده

این ها بخشی از اظهارات زن ۴۰ ساله ای است که در جست وجوی شوهرش دست به دامان قانون شده بود.

 

این زن که ادعا می کرد هیچ نشانی و مشخصاتی از همسر تبعه خارجی اش ندارد درباره داستان زندگی اش به کارشناس اجتماعی کلانتری قاسم آباد مشهد گفت: ۲۰ ساله بودم که با یکی از بستگان پدرم ازدواج کردم و صاحب یک دختر و پسر شدم اما اعتیاد همسرم روزگارم را تلخ کرده بود تا جایی که به مصرف مواد مخدر صنعتی روی آورد و دیگر نمی توانست مخارج من و فرزندانم را تامین کند.

 

با وجود این من باز هم این شرایط را به خاطر فرزندانم تحمل می کردم تا این که او به یک معتاد تزریقی تبدیل شد.

 

به گزارش فراناز به گفته این زن،آن قدر اعضای بدنش را برای تزریق مواد مخدر سوراخ کرده بود که دیگر جایی برای تزریق نداشت. این گونه بود که من برای جلوگیری از آلوده شدن به ایدز یا بیماری های خطرناک دیگر از او طلاق گرفتم و بعد از ۱۵ سال زندگی مشترک به همراه دختر و پسرم به خانه پدرم بازگشتم و در طبقه بالای منزل آن ها ساکن شدم.

 

حدود پنج سال از این ماجرا می گذشت که روزی با وسوسه های یکی از دوستانم وارد کانال های همسریابی شدم. اگرچه به خوبی می دانستم که این گونه ازدواج ها عاقبتی ندارد اما خودم را زنی زرنگ می پنداشتم که می تواند عاقلانه تصمیم بگیرد.

 

خلاصه در یکی از این کانال ها با مردی آشنا شدم که خود را فردی بازاری معرفی می کرد.خوشبختی که فقط 10 روز عمر داشت -داستان واقعی و آموزنده

حدود سه ماه به صورت تلفنی و تصویری با یکدیگر ارتباط داشتیم با آن که من هیچ وقت به فروشگاه پوشاک او نرفتم ولی «مراد» از محل کارش تصویری با من صحبت می کرد در همین مدت شیفته چهره آرام و سخنان زیبای او شدم تا این که بالاخره از من خواستگاری کرد و من در حالی به عقد موقت مراد درآمدم که او به دلیل تبعه خارجی بودنش کد ملی نداشت و محل سکونت را نیز نشانی منزل پدرم ثبت کردیم.

 

هنوز از محضر بیرون نیامده بودیم که از من خواست برای اثبات عشقم به او مهریه ام را ببخشم من هم بلافاصله مهریه ام را بخشیدم که او نیز در مقابل مقداری طلا برایم خرید. سپس به یک هتل آپارتمان اجاره ای رفتیم تا مدتی را به دور از هیاهوی زندگی خوش بگذرانیم.

 

حدود ۱۰ روز بعد از این ماجرا او مرا به یکی از روستاهای ییلاقی اطراف طرقبه برد که تعدادی از دوستانش نیز در آن جا حضور داشتند احساس می کردم خوشبختی به من روی آورده است اما از آن روز به بعد دیگر هیچ گاه به تلفن هایم پاسخ نداد و من هم که نشانی و مشخصات دیگری از او نداشتم تلاش هایم به نتیجه نرسید و نتوانستم اثری از همسرم بیابم. اکنون که یک ماه از آن ماجرا می گذرد احساس می کنم قربانی مردی حیله گر شده ام و …

 

شایان ذکر است به دستور رئیس کلانتری قاسم آباد مشهد بررسی های کارشناسی و اقدامات قضایی درباره ادعاهای این زن در دایره مددکاری اجتماعی کلانتری آغاز شد.

جدیدترین مطالب سایت