خصوصیات اخلاقی دخترانی که به درد ازدواج نمی خورند

خصوصیات اخلاقی دخترانی که به درد ازدواج نمی خورند

خصوصیات اخلاقی دخترانی که به درد ازدواج نمی خورند

 

ویژگی های دخترانی که برای ازدواج مناسب نیستند را در این مطلب از سایت فراناز می خوانید. آقایانی که دوست دارند همسر مورد علاقه خود را پیدا نموده و با او ازدواج نمایند در ادامه جزئیات بیشتر خصوصیات اخلاقی دخترانی که بدرد ازدواج نمی خورند (ویژه پسران دم بخت) را در سایت فراناز خواهید خواند با ما همراه باشید.

 

خیلی از پسران جوان معیارهای خاصی برای انتخاب همسر دارند این افراد بسیار دوست دارند خانم مورد علاقه خود را پیدا نموده و بزودی با آنها ازدواج نمایند تا به حال فکر کرده اید چرا بعضی افراد این همه طرفدار دارند ومحبوب همه هستند اما بعضی دیگر … انگار کسی دوست ندارد حتی نزدیکشان بشود؟ خب، دسته اول مهره مار ندارند بلکه خصوصیاتی دارند که باعث محبوبیتشان می شود، یا بهتر بگوییم فاقد خصوصیاتی هستند که آدم ها را از آنها براند اگر به عنوان یک پسر قصد ازدواج دارید به شما توصیه میکنیم که با این دختران ازدواج نکنید…

 

با دخترانی که خصوصیات زیر را دارند ازدواج نکنید

۱- دختر خانم های رمانتیک (دخترانی که به درد ازدواج نمیخورند)

این نوع دخترها زندگی خود را بر طبق فیلم های عاشقانه و کتاب های رمان سپری می کنند. و در عین حال در انتظار شاهزاده ای هستند که با اسب سفیدش از میان آسمان به زمین فرود آید و او را سوار بر اسب سفیدش کرده ، به جایی ببرد که هیچ مشکلی وجود نداشته باشد، تا بتوانند به خوبی زندگی کنند. آنها دخترهایی هستند که توسط پدر و مادرها و خانواده هایشان نازپرورده بار آمده اند و چیزی از واقعیات زندگی نمی دانند. او انتظار دارد کسی تمام مدت از او مراقبت و نگهداری کند، تا مبادا او خواب بدی ببیند و بترسد. فرار کنید!

 

۲- دخترانی که به شدت مادی‌گرا هستند (دخترانی که به درد ازدواج نمیخورند)

برای بیشتر آقایون اینکه زنی فقط به دنبال خریدن آخرین مدل لباس یا رفتن به مسافرت‌های تفریحی باشد به هیچ عنوان جذاب نیست. زندگی خیلی فراتر از مادیات صرف است. ( معیار های انتخاب همسر )

 

۳- دخترانی که ظرافت زنانه ندارند (دخترانی که به درد ازدواج نمیخورند)

از دید آقایان زن در هر مقام و منصبی که باشد، باید زنانگی و ظرافت خود را حفظ کند (مثل طرز لباس پوشیدن و نحوه صحبت کردن) و این تنها چیزی است که مردان را وادار به تحسین خانم‌ها می‌کند. ( معیار های انتخاب همسر )

 

۴-دختر های بدگمان (دخترانی که به درد ازدواج نمیخورند)

این دختر ها تمام خصوصیات منفی افراد رمانتیک را با خود به همراه دارند. و همیشه جزء “زخم خوردگان” اجتماعند. افراد احساساتی که از ازدواج گذشته خود شکست خورده و به طور ناخودآگاه از ازدواج مجدد واهمه دارند. ارتباط شما با این افراد به جایی راه نمی برد، چرا که آنها در ابتدا علاقه فراوانی از خود نسبت به شما نشان می دهند، اما پس از چندی اثری از آن باقی نخواهد ماند. شما همیشه در رابطه خود با او سردر گم هستید. تنها چیزی که تحویل شما می دهد یک مشت معذرت خواهی بیهوده است. هیچ وقت به اندازه کافی برای شما زمان ندارد؛ پس بهتر است با چنین دختری ازدواج نکنید. ( معیار های انتخاب همسر )

 

۵-دخترانی که ذاتا حسود هستند وچشم و هم چشمی دارند

این نکته در دختران نیز حائز اهمیت میباشد زیرا چشم ودل اینگونه دختران بدلیل حسادت به اطرافیان وداشتن چشم وهم چشمی هرگز نمی گذارند همسرانشان آب خوش از گلویشان پایین رود . زیرا تنها چیزی که هرگز آنان را سیرآب نمی کند مال دنیا و زرق و برق آن است . حس حسادت ، عدم سازش با خانواده پسران را موجب می شود وهمیشه پسران بین خانواده خود و همسرانشان قرار می گیرند که به ناگزیر برای رهایی از جهنم ساخته شده مجبور می شوند در نهایت یکی را انتخاب کنند یا مادر و پدر و خانواده خویش را یا همسرشان را که غیر از این شود هرگز روی آرامش را از سوی همسران خویش نخواهند دید . ( معیار های انتخاب همسر )

 

۶-دخترهای پول پرست (دخترانی که به درد ازدواج نمیخورند)

نیازی به توضیح نیست که اینها چه جور دخترهایی هستند. این دخترها نشانه هایی دارند که طرف مقابلشان خیلی زود آنها را می شناسد: آنها مدام در مورد مسائل مالی حرف می زنند، اولین سوالاتی که می پرسند در موردمیزان درآمد، مدل ماشین، محل زندگی، وضع اقتصادی خانواده و این قبیل است و اگر در چشم انداز آینده یک رابطه احتمال بحران مالی یا احیانا اجبار به قناعت را ببینند بلافاصله محو می شوند!

 

قضیه خیلی ساده است، دختری که دنبال جیب طرف مقابلش است در روزهای سخت به درد نمی خورد. رابطه عاطفی با چنین دخترانی بی نهایت شکننده و نامطمئن است وهمسرشان تحت استرس زیادی قرار دارد. اگر چنین دختری هستید متاسفانه طرفداری ندارید؛ پسرها هم می خواهند با کسی ازدواج کنند که آنها را به خاطر خودشان بخواهد، نه جیبشان (آنها هم دل دارند!)، همانطور که شما دوست دارید طرف مقابلتان شما را به خاطر خودتان بخواهد نه ظاهرتان.

 

۷-دخترهای غرغرو (دخترانی که به درد ازدواج نمیخورند)

این آخرین مورد است اما بیشتر از تمام مواردی که تا اینجا خواندید آدم ها را از شما فراری می دهد. واقعا چه کسی دلش می خواهد یک نفر مثل رادیوهای قدیمی مدام زیر گوش وزوز کند، آن هم از نوع غرغر؟! ( معیار های انتخاب همسر )

 

از نزدیکترین مردی که دم دستتان است سوال کنید چه چیز بیشتر از همه روی مخش می رود و او به شما خواهد گفت که یک آدم غرغرو. غرغروها انرژی آدم را تحلیل می برند و واقعا روی اعصاب راه می روند و متاسفانه خودشان هم متوجه نمی شوند که چقدر این کارشان بیهوده است.

 

وقتی مدام غرغر می کنید دیگر کسی به حرف های شما گوش نمی دهد و محتوای حرف هایتان را نمی فهمد؛ اگر هم تا به حال با غرغر توانسته اید به هدفتان دست پیدا کنید و کسی را مجبور به کاری بکنید فقط برای این بوده که از دستتان خلاص شوند و شما را از سر وا کنند، نه هیچ چیز دیگری.

 

البته که شما حق دارید خواسته هایتان را از دیگران بخواهید یا شکایت هایتان را مطرح کنید اما چطور است یک شیوه موثرتر و جذاب تر برای این منظور پیدا کنید؟ شاید هم خواسته هایتان نیاز به بازبینی داشته باشد. مطمئنم اصلا دوست ندارید کسی توی دلش به شما بد و بیراه بگوید.

 

اگر بعد از مطالعه این مطالب به این نتیجه رسیدید که خواستگارتان یک یا چند مورد از معایب مطرح شده را دارد اما ویژگی های مثبت و قابل تاملی هم دارد، آن موارد را با او در میان بگذارید و به او فرصت بدهید تا خودش را تغییر دهد. همچنین توصیه می شود در صورت داشتن خصوصیات نامناسبی که مطرح شد هرچه زودتر خودتان را اصلاح کنید . ( معیار های انتخاب همسر )

جدیدترین مطالب سایت