دختری که بکارت خود را فروخت!! (عکس)

دختری که بکارت خود را فروخت!! (عکس)

دختری که پرده بکارت خود را فروخت در عکس بالا مشاهده می کنید.

 

طی چند سال اخیر اقدامات نامناسب و خودفورشی در اینترنت رواج پیدا کرده است و بسیاری از دختران به بهانه های مختلف اقدام به خود فروشی به این روش کرده اند ، در تازه ترین اخبار در این خصوص یک دختر 18 ساله روسی که نامش فاش نشده است در اقدامی عجیب پرده بکارت خود را در یک سایت اینترنتی به حراج گذاشته و آن را به مبلغ حدود 28 هزار دلار فروخته است.

 

در متن قرارداد وی آمده است که بعد از پرداخت مبلغ به صورت نقدی توسط شخص خریدار وی شب را در هتلی که به همین منظور رزرو شده است در کنار شخص خریدار خواهد بود . علیرغم انتقادات شدید از فروش پرده بکارت پلیس این کشور میگوید تا زمانی که عمل خلاف قانون رخ نداده است نمیتواند در این امر دخالتی داشته باشد.

 

این دختر در توجیه کارش میگوید: شدیدا به پول احتیاج دارم بنابراین اقدام به فروش پرده بکارت با ارزش ترین چیزی که دارم کرده ام و این کاری طبیعی است که هرکس مشکل مالی دارد انجام میدهد.

 

وی مبلغ 3100 دلار به عنوان مبلغ پایه در نظر گرفته بود و این حراجی در مدت یک روز به پایان رسید. اگرچه این مسئله بسیار شرم آور و غیر طبیعی است اما پلیس اصرار دارد که هیچ جنایتی رخ نداده و این کار خلاف قوانین نیست.

 

مطالب مرتبط :

 

سوالات و جواب های مهم درباره پرده بکارت؟

 

ترمیم پرده بکارت

جدیدترین مطالب سایت