درمان بوی عرق زیر بغل

درمان بوی عرق زیر بغل

راه های مقابله با عرق زیر بغل و درمان بوی عرق زیر بغل

خوشبو بودن برای برخی افراد به آرزو تبدیل شده است. بوی عرق برخی از افراد بسیار ناخوشایند و آزاردهنده است. در ادامه این مطلب از سایت فراناز جدیدترین درمان بوی عرق زیر بغل و دیگر جاهای بدن انسان را خواهید خواند.

 

عرق یکی از همان مواردی است که در زیبایی هر فرد نقش دارد! بله زیبایی ! خوش بو بودن و بوی عرق ندادن یکی از مهم ترین مسائل زیبایی، بهداشتی و سلامتی هر فرد می باشد .

 

یکی از معضلاتی که بسیاری از افراد درگیرآن هستند عرق زیر بغل و به طبع بوی نامطلوب آن است و یکی از دلایلی که خیلی ها تابستان را دوست ندارند به خاطر گرمای زیاد و در نتیجه تعریق بالا در این فصل است. فقط کافی است در یکی از روزهای این فصل بیرون بزنید و ۵ دقیقه راه بروید. در آن وقت است که بدنتان شروع به عرق کردن می کند. زیر بغل از اولین جاهایی است که شروع به تعریق می کند. استفاده از دئودورانت ها و اسپری های ضد عرق می تواند تا حدی به کاهش عرق و کاهش بوی نامطبوع زیر بغل کمک کند اما زیاد هم روش کارسازی نخواهد بود.

 

به گزارش فراناز برای حل این مساله، محققان راهی یافتند که با تاباندن ریز موج ها به غدد تعریق زیر بغل می توان از عرق کردن آن جلوگیری کرد. در این روش که میرا درای miraDry نام دارد و توسط سازمان غذا و داروی آمریکا اف دی ای (FDA) تایید شده، می توان ۲۲ تا ۳۰,۰۰۰ غده مخصوص تعریق در زیر بغل را از بین برد، در نتیجه ۸۲ درصد از عرق های زیر بغل کاهش می یابد. تحقیقات اخیر نشان می دهد که این روش در ۹۰ درصد بیماران تاثیر مثبتی داشته است.

 

انجام میرا درای در دو مرحله انجام می شود و ۳۰۰۰ دلار هزینه در بر خواهد داشت. کسانی که این عمل را انجان داده اند، ادعا کرده اند که این روش کاملاً بدون خطر بوده است. البته باید بگویم که سیستم تعریق بدن در گرما به خنک کردن بدن بسیار کمک می کند. شاید انجام این عمل تعادل بدن را بر هم بزند. نظر شما چیست؟

جدیدترین مطالب سایت