درمان ساده و ارزان خشکی و ترک پاشنه پا در خانه

درمان ساده و ارزان خشکی و ترک پاشنه پا در خانه

درمان ساده و ارزان خشکی و ترک پاشنه پا در خانه

ترک پاشنه پا برای خانم ها آزار دهنده است. در اینجا درمان سنتی و خانگی خشکی و ترک پاشنه پا را خواهید خواند. در زندگی مدرن و به واسطه مشغله های فراوان شاید این فرصت را پیدا نکنیم که به پاهای خود اجازه دهیم که در بیرون کفش کمی هم استراحت کنند. در فصول سرد سال هم عمدتا پاشنه پا در مقایسه با سایر فصول سال سریع تر خشک و پوسته پوسته می شود. بنابراین با راهکارهای ارزان و ساده در خانه می توانیم به بهبود وضعیت پاها خصوصا پاشنه پاهای مان مبادرت کنیم. در ادامه با یکی از این روش های ساده خانگی که وقت چندانی هم از شما نخواهد گرفت آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

 

آنچه به آنها برای درمان ترک پاشنه پا نیاز دارید

۵ قاشق غذاخوری جوش شیرین

ژل شستشوی بدن

چند قطره عصاره (اسطو خودوس، پرتقال یا لیمو)درمان ساده و ارزان خشکی و ترک پاشنه پا در خانه

 

چگونگی استفاده از این مواد برای از بین بردن خشکی و ترک پاشنه پا

1- قبل از آنکه کار اصلی را آغاز کنید بهتر است به مدت ۵ دقیقه پاها را داخل آب گرم بگذارید. این کار می تواند مراحل بعدی را موثرتر کند.

 

2- از مواد لازم و ترکیب آنها با هم یعنی ژل شستشو، عصاره و جوش شیرین خمیری تهیه کنید و آن را روی پاهای خود بمالید و همزمان ماساژ دهید.

 

3- اگر پوست آن منطقه بسیار شکننده شده از یک بورس یا سنگ پا استفاده کنید.

 

4- در نهایت هم آن مواد را از روی پاهای تان بشویید و با یک کرم مرطوب کننده چرب کنید.

 

جوش شیرین برای از بین بردن زبری پوست بسیار مفید است. همچنین می تواند بوی بد پا را نیز از بین ببرد. درمانگر سریعی نیز است و برای از بین بردن عفونت های قارچی هم گزینه مناسبی محسوب می شود.

جدیدترین مطالب سایت