درمان گیاهی باز شدن قاعدگی و پاکسازی رحم با گیاه رازیانه

درمان گیاهی باز شدن قاعدگی و پاکسازی رحم با گیاه رازیانه

درمان گیاهی باز شدن قاعدگی و پاکسازی رحم با گیاه رازیانه

اگر شما هم دارای عادت ماهیانه نامنظم هستید یا هنگام پریود خون از واژن یا مهبل شما خارج نمی شود از رازیانه به عنوان یک داروی گیاهی برای درمان این مشکل می توانید استفاده کنید.

 

بسیاری از خانم ها دچار اختلالات هورمونی و مشکلات قاعدگی هستند.با خوردن رازیانه تمام هورمون های زنانه تنظیم و رحم بصورت کامل پاکسازی می شود و احتمال تمام بیماری های مربوط به رحم را به صفر می رساند.

 

دکتر فصیحی دستجردی در رابطه با درمان مشکلات قاعدگی در طب سنتی به گیاه رازیانه اشاره کرد و گفت: «هر روز به میزان یک قاشق چایخوری پودر رازیانه را داخل یک لیوان آب جوش بریزید و بگذارید ده دقیقه دم بکشد، بعد خالی و یا به همراه یک قاشق عسل و نه شکر! میل کنید».

 

وی در توضیح دلیل این تجویز گفت: «با این کار تمام هورمون های زنانه تنظیم و رحم بصورت کامل پاکسازی می شود و احتمال تمام بیماری های مربوط به رحم را به صفر می رساند». فصیحی در کنار رازیانه تجویز دیگری هم د اشت و ادامه داد: «دم کرده یک قاشق نعنا خشک بصورت روزانه نیز از قویترین آنتی بیوتیک ها قوی تر عمل کرده و رحم و بدنتان را کاملاً پاکسازی می کند».

 

این محقق طب سنتی تاکید کرد: «رازیانه مخصوص خانم هاست و برای آقایون مضر است. در ضمن خانم های باردار نباید از رازیانه استفاده کنند زیرا باعث سقط جنین می شود».

جدیدترین مطالب سایت