دو خواهر بهم چسبیده که با یک مرد ازدواج کردند + عکس

دو خواهر بهم چسبیده که با یک مرد ازدواج کردند + عکس

دو خواهر بهم چسبیده که با یک مرد ازدواج کردند + عکس

خواهران دوقلو با یک مرد هم زمان ازدواج کردند. این دو خواهر به هم چسبیده میباشند و هردو رضایت دارند که این ازدواج صورت گیرد. خواهران بهم چسبیده بعد از 45 سال عشق زندگی خود را پیدا کردند. دختران 45 ساله اي که از شکم به هم چسبیده اند و مرد جوان می‌توانند عجیب ترین عاشق و معشوق جهان باشند.

 

ازدواج هاي غوغایی و پرسروصدای 2 خواهر با یک مرد که در برخی از کشورها انجام شده هست این بار با عنوان دیگری در شبکه های مجازی منتشر شده هست. خواهران دوقلوی به هم چسبیده قصد دارند با یک مرد ازدواج کنند. خواهران دوقلوی به هم چسبیده با یک مرد ازدواج کردند.

 

خواهران دوقلوی بهم چسبیده که در سن 45 سالگی هنوز نتوانسته اند ازدواج کنند تصمیم به نخست زندگی مشترک گرفته اند اما تصمیمی که به اندازه اوضاع جسمی شان عجیب هست. این دو خواهر که از شکم به هم چسبیده اند هردو عاشق یک مرد جوان شده اند و تصمیم دارند با او ازدواج کنند.

 

به گزارش فراناز “گانگا” یکی از خواهران بهم چسبیده میگوید: در نگاه اول عاشق معلم مدرسه روستایمان “جاسیمودین احمد” شدم. من و خواهرم در 4 دست و 3 پا با هم مشترک هستیم پس می‌توانیم احساس مشترک هم داشته باشیم. من و خواهرم وقتی برای نخستین بار وی را دیدیدم احساس کردیم که علاقه ي او به ما چیزی شبیه عشق هست و اینجور هم بود.

 

خواهران دوقلوی به هم چسبیده با یک مرد ازدواج کردند

دو خواهر بهم چسبیده که با یک مرد ازدواج کردند + عکس

عکس خواهران از شکم بهم چسبیده و معشوقه مشترکشان

 

این دو زن که به خواهران عنکبوتی مشهور شده اند از شکم به هم چسبیده اند اما قلب , کبد و کلیه هاي آنها جداست ; این دو عضو خانواده اي روستایی در بنگلادش میباشند که به علت دشواری های مالی تا کنون نتوانسته اند برای انجام جراحی تفکیک اقدام کنند.

جدیدترین مطالب سایت