دیدن این برنامه ها برای کودکان بسیار مخرب است

دیدن این برنامه ها برای کودکان بسیار مخرب است

دیدن این برنامه ها برای کودکان بسیار مخرب است

مراقبت برنامه‌هایی که کودکانتان تماشا می‌کند باشید چرا که این برنامه‌های ترسناک می‌تواند بسیار در ذهن او تاثیر منفی داشته باشد.

 

فقط کودکان نیستند که از اتفاقی مثل تاریکی هراس دارند اما کودکان وقتی به تدریج شروع به درک تجربه‌های جدید می‌کند بیشتر مستعد این گونه ترس‌ها هستند.

 

کودکانی که از سن کمتری برخوردارند‌ با قوه تخیل‌ خود هر تصویر ذهنی پیش پا افتاده و یا حتی در بعضی مواقع شاد را به چیزی ترسناک تبدیل می‌کنند و باید والدین با این ترس‌ها و حساسیت‌ها برخورد کنند.

 

به یاد داشته باشید که هرگز یک کودک هراسان را مسخره نکنید زیرا تعجب آور نیست که بعضی از کودکان از تاریکی، هیولا، جادوگر و …. می‌ترسند همه این تصور‌ها از قوه تخیل بالای آنها است با پیدا کردن راهکار‌هایی برای آرامش بخشیدن به کودکانتان او را در غلبه کردن بر ترس‌ها‌یش کمک کنید می‌توانید از این روش برای این کار استفاده کنید که اتاق خواب او را کمی روشن نگه دارید و از بوجود آمدن تاریکی مطلق در اتاقش خود داری کنید.

 

مراقب برنامه‌هایی که کودکان از تلویزیون تماشا می‌کنند باشید چرا که این برنامه‌های ترسناک می‌تواند بسیار در ذهن او تاثیر منفی داشته باشد.

جدیدترین مطالب سایت