رابطه جنسی و ازدواج عجیب این مرد با بز! عکس

رابطه جنسی و ازدواج عجیب این مرد با بز! عکس

 رابطه جنسی و ازدواج عجیب این مرد با بز! عکس

ازدواج اجباری و رابطه جنسی مرد سودانی با بز همه را شگفت زده کرد. تجاوز و خیانت به همسر رفتار های غیر اخلاقی و غیر انسانی همه جورش را دیده بودیم الا این یک مورد آن هم ازدواج مردی سودانی با بز بوده است. مردی با خوی حیوانی علاقه به تجاوز به بز بیچاره را داشته که در نهایت هم محکوم به ازدواج با این بز گردیده است. متاسفانه امروزه افراد حیوان صفت زیاد پیدا میشوند که به دلیل سیری ناپذیری حس جنسی خود به حیوانات رو می آورند و با آن ها مقاربت دارند. حال در ادامه میتوانید تصویری از این مرد وبز را ببینید. همچنین نظر علما در باره این اقدام را نیز بدانید.

 

رابطه جنسی و ازدواج عجیب این مرد با بز! عکس

 

به گزارش فراناز؛ یک مرد سودانی که در حال تجاوز به یک بز دستگیر شد به پرداخت جزای ۱۵ هزار دینار سودان(۶۵ هزار تومان) محکوم گردید وی همچنین محکوم شده است تا با این بز ازدواج کند!

 

آقای الفی مالک بز در گفتگو با روزنامه ی جوبا پست گفته است :

در ۱۳ فوریه صداهایی شنیدم و در پی آن مردی به نام تومبه را به دام انداختم از او پرسیدم که اینجا چه می کنی؟ او هم از ترس بر روی بز افتاد من هم دستگیرش کردم و دستهایش را بستم.

 

وی که ساکن ایالت نیل شمالی در سودان است گفت : با شورای ریش سفیدان صحبت کردم انان گفتند که این مرد بز را به عنوان همسر خود می بیند از این رو باید مبلغی را به عنوان مهریه به شما بدهد و با آن ازدواج کند ما هم همین کار را کردیم و تا کنون نیز با هم زندگی می کنند.

 
سوال

اگر کسی با حیوانات مقاربت کند حکم او چیست و آیا کناهش قابل بخشودن است و احادیث در این باره چگونه است و برای توبه چکاری باید بکند؟

 
پاسخ:
رسول اکرم صلی الله علیه و آله در مورد این فرد فرمودند :

 

مَلعُونٌ مَن نَکَحَ بَهِیمَهً .

 

هر فردى که با حیوانى آمیزش کند ، مورد لعن خداوند متعال است. (الکافى ، ج ۵ ، ص ۵۴۱ ، ح ۵ ؛ وسائل الشیعه ، ج ۲۰ ، ص ۳۴۹ .)

 

و اما حکم شرعی شخصی که با حیوان مقاربت کند و همچنین حکم حیوان وطی شده بدین شرح است:

 
حکم نزدیکی با حیوانات حیوانات مکروه گوشت مانند اسب، قاطر و الاغ

[مسأله ۲۶۳۱] خوردن گوشت اسب و قاطر و الاغ مکروه است و اگر کسی با آنها وطی کند، یعنی نزدیکی نماید حرام می‏شوند و باید آنها را از شهر بیرون ببرند و در جای دیگر بفروشند. (۱) (اراکی): و باید قیمت آن را به عنوان غرامت به صاحب آنها بپردازند ..

 
(خوئی)، (گلپایگانی)، (تبریزی)، (صافی)، (نوری):

خود و نسلشان حرام می‏شوند و بول و سرگین آنها نجس می‏شود و باید آنها را از شهر بیرون ببرند و در جای دیگر بفروشند و بر وطی کننده لازم است قیمتش را به صاحبش بدهد.

 
(سیستانی):

گوشت آنها حرام می‏شود، و همچنین شیر آنها و نسل بعد از وطی آنها بنا بر احتیاط واجب، و بول و سرگین آنها نجس می‏شود و باید آنها را از شهر بیرون ببرند و در جای دیگر بفروشند و بر واطی اگر صاحبش نباشد، لازم است قیمتش را به صاحبش بدهد و پولی که از فروشش بدست می‏آید برای واطی است.

 

 
(زنجانی):

حرام نمی‏شوند، ولی باید آنها را از شهر بیرون ببرند و در جای دیگری که وضعیت این حیوان را نمی‏دانند، بفروشند. با عمل زشت وطی، حیوان از ملک مالکش خارج نمی‏شود،بلکه نزدیکی کننده که مالک حیوان نیست، باید هر مقداری که در اثر بیرون بردن و فروختن این حیوان به مالک ضرر زده است، جبران نماید.
 
نزدیکی با حیوانات حلال گوشت مثل گاو، شتر و گوسفند

 

[مسأله ۲۶۳۲ ] اگر با گاو و گوسفند و شتر نزدیکی کنند، بول و سرگین آنها نجس می‏شود و آشامیدن شیر آنها هم حرام است و باید بدون آن که تأخیر بیفتد آن حیوان را بکشند و بسوزانند. و کسی که با آن وطی کرده پول آن را به صاحبش بدهد بلکه اگر به بهیمه دیگری هم نزدیکی کند، شیر آن حرام می‏شود. [۱]

 

رابطه جنسی و ازدواج عجیب این مرد با بز! عکس

 

اما راه حل این کار فقط توبه است و کسی که توبه کند مسلما خداوند او را می بخشد، در اینجا مطالبی را در مورد توبه خدمتتان عرض می کنیم: همان طور که از آیات قرآن استفاده میشود:

«یا أَیهَا الَّذینَ آمَنُوا تُوبُوا إِلَی اللَّهِ تَوْبَهً نَصُوحاً عَسی‏ رَبُّکُمْ أَنْ یکَفِّرَ عَنْکُمْ سَیئاتِکُمْ وَ یدْخِلَکُمْ جَنَّاتٍ تَجْری مِنْ تَحْتِهَا الْأَنْهارُ ….»

 

ای کسانی که ایمان آورده‏ اید بازگشت نمائید بسوی خدا و توبه کنید توبه خالص شاید پروردگار شما بپوشاند گناهان شما را و داخل گرداند شما را در بهشتهایی که از زیر درختهای آن نهرها جریان دارد در آن روزی که خداوند خجل نکند پیمبر و آن کسانی را که ایمان آورده ‏اند و نور آنها از جلو آنان و از طرف راستشان میرود و مؤمنین گویند پروردگار ما تمام کن نور ما را (و ما را بکمال برسان) و ما را بیامرز (از ظلمت گناه پاک گردان) زیرا که تو بر هرچیزی توانایی. [۲]

 

توبه دری از درهای رحمت الهی است که خداوند مهربان آن را بر روی همه گناه کاران گشوده است و آنان را دعوت کرده تا از این در به دریای بی کران رحمتش وارد شوند.بنا براین نخستین گام برای نجات از گناه، توبه است.

 

حقیقت” توبه” ندامت و پشیمانی از گناه است که لازمه آن تصمیم بر ترک در آینده است، و اگر کاری بوده که قابل جبران است در صدد جبران برآید. گفتن استغفار نیز بیانگر همین معنی است، و به این ترتیب ارکان توبه را می‏توان در پنج چیز خلاصه کرد:” ترک گناه- ندامت-تصمیم بر ترک در آینده- جبران گذشته- استغفار).[۳] حداقل توبه استغفار به زبان، و اراده بر عدم بازگشت به گناه، در بقیه زندگی و جبران حقوق الناس، یا وظایف ترک شده الهی است.[۴]

 

[۱] . توضیح المسائل (المحشی للإمام الخمینی)، ج‏۲، ص: ۶۰۰٫

[۲] . تحریم: آیه ۸ .

[۳] . تفسیر نمونه، ج۲۹، ص: ۲۹۰٫

[۴] . برگرفته از پایگاه حوزه۶۸۶۹-۱۶۸۶۹-۱٫

جدیدترین مطالب سایت