چرا در رابطه جنسی واژینال برخی خانم ها احساس درد شدید دارند؟

چرا در رابطه جنسی واژینال برخی خانم ها احساس درد شدید دارند؟

چرا در رابطه جنسی واژینال برخی خانم ها احساس درد شدید دارند؟

اگر در هنگام برقراری سکس و رابطه جنسی واژینال (رابطه از جلو) با همسرتان احساس درد شدیدی دارید این پست از سایت فراناز را از دست ندهید.

 

چطور از درد در زمان رابطه جنسی پیشگیری کنیم

همه زوجین به دنبال یک رابطه جنسی خوب هستند ولی گاهی اوقات رابطه جنسی به جای لذت درد دارد به خصوص برای زنان. در واقع تحقیقات نشان داده است که حدود 30 درصد از زنان در زمان رابطه جنسی واژینال درد دارند و حدود 72 درصد از زنان در زمان رابطه جنسی، درد را تجربه کرده اند. این اعداد، آمار بسیار قابل توجهی است بنابراین کاملا نگرانی زنان در رابطه جنسی قابل درک است.

 

به گفته دکتر دبرا هربنیک Debra Herbenick استاد دانشگاه بلومینگتون در ایندیانا علت درد اغلب زنان در رابطه جنسی به شرایط آماده شدنشان برمیگردد و اگر نتوانند حس لذت را در خود بیدار کنند مسلما موقع رابطه جنسی درد را تجربه خواهند کرد.

 

چرا رابطه جنسی برای زنان دردناک است؟

در رابطه جنسی واژینال اغلب رابطه جنسی خشن و سریع، عدم آماده سازی و پیشنوازی قبلی و در نتیجه روانکاری نشدن کافی واژن علت درد است. اغلب زنان برای این که آمادگی دخول را پیدا کنند نیاز به 10 تا 15 دقیقه پیش نوازی دارند. برخی پوزیشن های جنسی مانند داگی که شرایط دخول بسیار عمیق را فراهم می کند باعث ضربه زدن آلت تناسلی مرد به دهانه رحم می شود یا این که زاویه قرار گیری شما با هم هماهنگ نیست و در نتیجه باعث ایجاد درد شدید می شود.

 

در برخی دوره های زندگی زنان احتمال درد هنگام رابطه جنسی بیشتر است. دو سوم از زنانی که به کودکشان شیر می دهند به دلیل پایین آمدن سطح استروژن در بدن و در نتیجه کم شدن ترشحات و انعطاف پذیری واژن هنگام رابطه جنسی واژینال و دخول احساس درد واضحی دارند.

 چرا در رابطه جنسی واژینال برخی خانم ها احساس درد شدید دارند؟

 

برای پیشگیری از درد هنگام رابطه جنسی چه کنیم؟

وقتی از زنان سوال می کنیم که آیا در مورد دردشان با شریک زندگیشان صحبت می کنند یا خیر متوجه می شویم که اغلب آن ها مشکلشان را با شریک زندگیشان در میان نمی گذارند و برخی احساس می کنند شوهرشان اهمیتی به این موضوع نمی دهد بنابراین لزومی به گفتن نیست. برخی نگران این هستند که حسشان نامعقول باشد و یا نمی خواهند حس و حال رابطه را خراب کنند.

 

بنابراین بهترین کار است که مردان پیش قدم شده و در این زمینه از شریک زندگیشان سوالاتی بپرسند تا به پاسخ های درستی برسند. باید به او اطمینان بدهید که همیشه به فکرش هستید و اگر مشکلی پیش می آید می خواهید آن را حل کنید. اگر همسرتان به هر دلیلی در زمان رابطه جنسی درد دارد باید در این زمینه انعطاف پذیر باشید و نیازی نیست در هر رابطه جنسی حتما دخول داشته باشید و می توانید با رابطه جنسی دهانی یا ماساژ ارضا شوید.

 

اگر مشکل درد همسر شما به دلیل روانکاری ناکافی است و معاشقه هم مشکل را حل نمی کند حتما از لوبریکانت استفاده کنید.

 

اگر در پوزیشن خاصی احساس درد دارد زاویه خود را تغییر دهید تا بتوانید به بهترین حالت برسید.

 

اگر حرکاتتان در رابطه واژینال خیلی سریع است بهتر است سرعت آن را کاهش دهید مگر در موارد استثنایی که بخواهید رابطه جنسی خشن را تجربه کنید و حتما از خواست همسر خود مطمئن شوید و فقط به فکر لذت خود نباشید و از لوبریکانت زیادی استفاده نمایید.

جدیدترین مطالب سایت