رابطه جنسی زن متاهل با پسر همسایه در زیر زمین

رابطه جنسی زن متاهل با پسر همسایه در زیر زمین

رابطه جنسی زن متاهل با پسر همسایه در زیر زمین

ماجرای زنی که بخاطر برقراری رابطه نامشروع از حساب شوهرش پول برداشت میکرد را در ادامه می خوانید.

 

یک زن متاهل  که با یک پسر جوان 24 ساله رابطه جنسی داشت داستان از آنجا شروع می شود که شوهر زن متوجه می شود کارت بانکی اش را که همیشه در خانه جا می گذاشت  از پول های کارت بانکی پول ها کم می شوند در ادامه جزئیات را خواهید خواند.

 

رابطه زن متاهل با پسر جوان 24 ساله

چندی پیش مردی 47 ساله به نام کیومرث با حضور در پلیس فتای آبادان ادعا کرد کارت بانکی ام همیشه در خانه است اما وقتی برای بررسی حسابم به بانک رفتم متوجه برداشت میلیونی از کارت بانکی ام شدم.

 

در این مرحله ماموران پلیس فتا با بررسی های فنی و مهندسی پی بردند که برداشت پول از عابربانکی در نزدیکی خانه کیومرث صورت گرفته است و ماموران برای شناسایی عامل این برداشت های غیر مجاز به بررسی دوربین های مداربسته بسته بانک پرداختند که با تصویر پسر جوانی روبرو شدند.

 

کیومرث زمانی که در برابر تصویر پسر جوان قرار گرفت مشخص شد که وی در همسایگی خانه اش است و ماموران در این مرحله با در اختیار مدارک و شواهد پلیسی علی را دستگیر کردند.

 

علی 24 ساله پس از دستگیری از سناریوی سیاهی پرده برداشت و گفت:با وجود اینکه از زن کیومرث کوچکتر هستم مدتی است که با او رابطه سیاه دارم و سمیرا در این مدت برای ابراز علاقه اش مرا حمایت می کند.

 

وی گفت:بیکار بودم و پولی برای خوش گذرانی نداشتم که سمیرا هر چند وقت یکبار کارت شوهرش را به من می داد تا از حسابش پول برداشت کنم و فکر نمی کردم دستگیر شوم چون کارت را خود سمیرا به من می داد و ادعا می کرد که حسابش با شوهرش مشترک است.

 

همین کافی بود تا سمیرا به اتهام همدستی با علی و رابطه سیاه از سوی ماموران دستگیر شود.

 

بنا به این گزارش، سمیرا و علی برای تحقیقات بیشتر در اختیار مقام قضایی گرفته شده اند.

 

همسر کیومرث به اتهام همدستی با علی دربرداشت از حساب همسرش و همچنین رابطه سیاه و خیانت به دستور مقام قضایی دستگیر شد. این زن به جرم خود اعتراف کرده است.

 

مطالب مرتبط :

زیباترین دختر آمریکا در 18 سالگی خودکشی کرد + عکس

تجاوز جنسی پسر کرجی به دختر مدلینگ جنوبی + عکس

بیرون کشیدن جنین خرگوش از واژن زن باردار (+تصاویر)

عکس گرفتن از واژن و باسن دختران به عنوان وثیقه برای وام

عروس تهرانی بازیگر فیلم پورن از آب درآمد + عکس

جدیدترین مطالب سایت