قانون جدید رابطه جنسی زنان و دختران روس با مردان + عکس

قانون جدید رابطه جنسی زنان و دختران روس با مردان + عکس

قانون جدید رابطه جنسی زنان و دختران روس با مردان + عکس

تامارا پلتنيوا، رئيس کميته خانواده روسيه به زنان و دختران روسيه اي توصيه کرده و هشدار داده است تا فقط با مردان هم نژاد خودشان رابطه جنسي داشته باشند و از کساني که از نژاد بور و سفيد پوست نيستند، دوري کندن. زنان و دختران روس بدليل زيبايي طرفداران زيادي دارند و از همين رو دولت روسيه هشدار جدي به زنان روسيه نسبت به رابطه جنسي بامردان خارجي داده است.

 قانون جدید رابطه جنسی زنان و دختران روس با مردان + عکس

 

قانونگذاران روسيه به دختران روس توصيه کرده‌ اند با مردان خارجي رنگين پوست مسافر جام جهاني دراين کشور رابطه جنسي برقرار نکنند. به نقل از گاردين، برخي نمايندگان دوما روسيه از جمله خانم تامارا پلتنيوا رييس کميته خانواده پارلمان روسيه دوما اين توصيه و هشدار را به زنان روس داده است. به گفته اين مقام پارلماني روسيه، زنان روس نبايد با مردان غيرسفيد پوست خارجي رابطه جنسي داشته باشند.

 قانون جدید رابطه جنسی زنان و دختران روس با مردان + عکس

 

با اينکار ممکن است تبديل به يک مادر تنها شوند که مجبورند فرزندان دو نژادي خود را به تنهايي بزرگ کنند. روسيه الان ميزبان نزديک به 1.5 ميليون نفر گردشگر خارجي است که به بهانه برگزاري جام جهاني فوتبال از سراسر دنيا به اين کشور سفر کرده‌اند. در جريان برگزاري جام جهاني 2014 در برزيل نيز دولت برزيل اقدامات پيشگيرانه از جمله توزيع برخي اقلام پيشگيري از بارداري و بيماريهاي‌ آميزشي بين مسافران جام جهاني کرده بود.

 قانون جدید رابطه جنسی زنان و دختران روس با مردان + عکس

 

« تامارا پلتنيوا » گفته حتي دختران روس که به‌ صورت قانوني با مردان خارجي ازدواج ميکنند بعد ها مشکلات زيادي پيدا مي‌کنند و رابطه انها با همسران خارجيشان غالبا به شکل بدي خاتمه خواهد يافت.

 قانون جدید رابطه جنسی زنان و دختران روس با مردان + عکس

عکس دختران روسی

 

خانم تامارا در يک گفت و گو راديويي در پاسخ به سوالي درباره پديده « بچه‌ هاي‌ المپيکي » سخن مي‌گفت. اين پديده در روسيه دوران شوروي همزمان با برگزاري المپيک تابستاني 1980 مسکو روي داد و ان به دنيا آمدن صدها فرزند از مادران روسي و پدران خارجي بود که پس از برگزاري المپيک از روسيه رفته بودند. او گفت زماني اين فرزندان حاصل اختلاط از يک نژاد هستند که مشکلات زيادي ندارند.

 

اما وقتي حاصل اختلاط از 2 نژاد مختلف و متفاوت هستند مشکلات زيادي به وجود مي‌آيد واين فرزندان ومادران درآينده با پديده تبعيض ومشکلات قانوني مواجه ميشوند. من به هيچ وجه نژادپرست نيستم بلکه هدف من دادن هشدار به دختران روس است تا مراقب آينده خود باشند. به گزارش سايت فراناز اين نماينده پارلمان روسيه همچنين گفت اگر دختران روس واقعا چنين نيازي پيدا کردند بهتر است شريک جنسي پيدا کنند که هم نژاد آنها باشد.

 

همچنين « الکساندر شرين » ديگر نماينده دوما روسيه به زنان و مردان روس هشدار داد تا مراقب انواع و اقسام ويروسهاي‌ آميزشي گردشگران خارجي باشند. مسابقات جام جهاني 2018 روسيه از 24 خرداد ماه سال 97 با برگزاري مسابقه افتتاحيه درمسکو آغاز شد و حدود چهار هفته طول خواهد کشيد. مردان زيادي خواستار رابطه با دختران زيباي روس هستند.

 

هايلي بالدوين بازيگر و مدل 21 ساله روسي است که توسط مجله ماکسيم بعنوان زيباترين زن سال 2017 معرفي شده است. عکسهاي جذابترين و زيباترين مدل زن روسي را مشاهده ميکنيد.

 

او يکي از مدلهاي سرشناس روسي ، آمريکايي مي‌باشد که با شرکت هاي تبليغاتي زيادي کار کرده هست و درشمار زيادي از نظرسنجي هاي تلويزيوني و سايتهاي گوناگون بعد از سلنا گومز همه وقت پرطرفدار ترين مدلِ جهان بوده هست.

 

بيشترين شهرت و معروفيت وي بهمين زمان دوست دختر بودن با «جاستين بيبر» بر مي‌گردد و همين رفاقت باعثِ شهرتش شد.اين مانکن در حوز? تبليغات و مدلينگ فعاليت دارد.

 

پدر وي استيون بالذوين بازيگر و کارگردان اهل ايالات متحده کشور آمريکا است. گفته مي شود يکي از دلايل موفقيت اين مدل، علاوه برجذاب بودن و زيبايي که دارد، رابطه داشتن با «جاستين بيبر» بوده است. او سومين معشوقه جاستين بيبر است که البته بعد از چهار ماه از هم جدا شدند.

جدیدترین مطالب سایت