رابطه جنسی مادر 21 ساله با پسر 8 ساله اش + عکس

رابطه جنسی مادر 21 ساله با پسر 8 ساله اش + عکس

رابطه جنسی مادر 21 ساله با پسر 8 ساله اش + عکس

یک مامان جوان 21 ساله با پسر 8 ساله اش رابطه جنسی انجام داد. عشق بازی این مادر و پسر باعث شد تا شوهر این زن بدکاره به آن ها شک کند. این خانم 21 ساله به جرم تجاوز به پسر 8 ساله خود به دو سال زندان محکوم شد. خانم لورن موریس که هم اکنون 21 سال سن دارد در دادگاه ونسستر کراون به جرم خود اعتراف نمود.

 

میل جنسی به کودکان، پِدوفیلی یا کودک‌کامی، یک ناهنجاری روانی است و عبارت است از تمایل جنسی عودکننده یا تحریک جنسی نسبت به کودکان زیر ۱۳ سال، در طول یک دوره حداقل ۶ ماهه است. معمولاً سن ۱۳ سال و جوان‌تر؛ هرچند تعریف شروع از بلوغ ممکن است متفاوت باشد. در مورد بچه‌دوستی نوجوانان، کودک باید حداقل پنج سال کوچک‌تر از نوجوان بچه‌دوست باشد.

 

بیماران بچه‌دوست حداقل ۱۶ سال سن دارند و دستِ‌کم ۵ سال از قربانیان بزرگ‌ترند. اگر فرد مرتکب، در اواخر نوجوانی رابطه جنسی مستمری با یک کودک ۱۲ یا ۱۳ ساله داشته باشد این تشخیص مطرح نمی‌شود. اکثر موارد سوء استفاده جنسی از کودکان، به دست‌مالی آلت تناسلی یا آمیزش جنسی دهانی مربوط می‌شود. هر چند بیشتر کودکان قربانی که مورد توجه عموم قرار می‌گیرند، دختر هستند. مرتکبین گزارش می‌کنند که اکثر قربانیان لمسی آن‌ها (۶۰٪) پسر هستند.

 

در خصوص این واقعه بی شرمانه بین مادر و فرزند 8 ساله اش، قاضی پرونده ضمن تفهیم اتهام به خانم گفت شما از هنگامی که 16 ساله بودید به مدت دو سال به پسر 8 ساله خود تجاوز نموده اید. کودک آزاری شما محرز و معلوم نیست چه تاثیراتی روی ذهن فرزند شما بگذارد. خانم لورن از 16 سالگی با پسر 8 ساله خود 5 بار روابط بی شرمانه داشته است.

 رابطه جنسی مادر 21 ساله با پسر 8 ساله اش + عکس

 

هنگامی که متوجه می شود فرزندش در مدرسه موضوع را به همکلاسیهایش گفته است از کار خود دست می کشد. خانم لورن امروز در حالی که می خندید و سیگاری بر لب داشت در انتظار حکم قطعی دو سال زندانی خود است.

جدیدترین مطالب سایت