رابطه جنسی پسری با زن عمو و مرگ عمویش

رابطه جنسی پسری با زن عمو و مرگ عمویش

رابطه جنسی پسری با زن عمو و مرگ عمویش

 

رابطه پنهانی با زن عمو سبب قتل شوهر این زن هوس باز شد. کشف جسد سوخته که خوراک گرگها شده بود ، رابطه پنهانی و غیراخلاقی پسر با زن عموی جوانش را فاش کرد.

 

رابطه مخفیانه با زن عمو باعث مرگ وحشتناک عمو شد پسری که  با زن عموش رابطه جنسی داشت عمویش را به کام مرگ فرستاد و این جنایت را به خاطره زن عموش انجام داد که به خواسته های نامشروع خود دست یابد.

 

پنجشنبه گذشته گزارش کشف جسد سوخته ای در اطراف شهر اردبیل به پلیس آگاهی استان و بازپرس جنایی اعلام شد. با توجه به اینکه جسد سوخته توسط گرگ ها دریده شده بود، امکان شناسایی اش وجود نداشت. درحالی که کارآگاهان، تحقیقات تخصصی برای افشای راز قتل را آغاز کرده بودند، آنها دریافتند، زنی با مراجعه به دادسرا از گم شدن همسرش خبر داده است.

 

با این سرنخ تحقیقات تخصصی آغاز شد و زن جوان به عنوان نخستین مظنون درماجرای گم شدن همسرش تحت بازجویی قرار گرفت. اوکه ابتدا منکر هر گونه اطلاعاتی دراین باره بود، وقتی تحت بازجویی قرار گرفت به قتل مرد جوان با همدستی برادرزاده شوهرش اعتراف کرد.

 

به این ترتیب همدستش نیز دستگیر و مشخص شد آنها پس از قتل، جسد را آتش زده و در اطراف شهر رها کرده اند.ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل دراین باره گفت:قاتلان با اعلام گم شدن مرد جوان قصد گمراه کردن مأموران قضایی و انتظامی را داشتند که خوشبختانه با رسیدگی ویژه به پرونده نقشه آنها ناکام ماند و مشخص شد این دو فرد به دلیل ارتباط غیراخلاقی با یکدیگر، برای قتل مرد جوان برنامه ریزی و آن را اجرا کرده اند.

 

در حال حاضرهردو متهم بازداشت بوده و به قتل نیز اعتراف کرده اند و پرونده برای انجام تحقیقات بیشتر در حال رسیدگی است.

 

مطالب مرتبط :

رابطه جنسی زن شوهردار با مرد شیرازی در سوپر مارکت

رابطه جنسی مرد کشاورز با 7 زن و مرد در مزرعه اش

70 بار رابطه جنسی عاشقانه پرستار زن با پسر 13ساله + عکس

دختر لخت در خیابان و تقاضای رابطه جنسی از مردان (عکس)

جدیدترین مطالب سایت