چند برابر کردن لذت رابطه زناشویی با کلمات معجزه آسا

چند برابر کردن لذت رابطه زناشویی با کلمات معجزه آسا

چند برابر کردن لذت رابطه زناشویی با کلمات معجزه آسا

 

شما باید در رابطه ای که هستید بتوانید آن را نگه دارید نگذارید رابطه زناشویی خود با همسرتان سر مسائل بی ارزش کم رنگ شود مسلما اگر رابطه شما با همسرتان بهم بخورد خود شما هم ضربه خواهید خورد پس از رابطه ای که دارید نهایت لذت را ببرید.

 

اگر شما دوست دارید که رابطه تان ادامه پیدا کنید، خیلی راحت با گفتن چند جمله می توانید آتش عشق را بار دیگر میان خود و محبوب تان روشن کنید و از گرمای آن لذت ببرید.

 

در شروع یک رابطه عاشقانه، هم چیز زیباست. زمانی که شما به چشم های طرف مقابل تان خیره می شوید، دیگر هیچ چیز و هیچ کس جز او، برایتان مهم نیست.

 

از نظر شما او یک انسان تمام و کمال است که هیچ نقضی ندارد. شما بدون هیچ مانعی، به او می گویید که دوستش دارید و کلمات عاشقانه خود به خود از دهان تان بیرون می آید. مهم نیست که او دور است یا نزدیک، در هر حال تنها فردی است که همه جوره دوستش دارید.

 

جملات معجزه گر در رابطه عاطفی

 

از طرف دیگر، هر چه رابطه جلوتر می رود، چشم شما نیز به واقعیت بازتر می شود. کم کم رابطه شما دچار تغییر خواهد شد و واقعیت جای خیال بافی را می گیرد.

 

از آن پس است که نه تنها نکات مثبت، بلکه نکات منفی طرف مقابل تان هم به چشم تان می آید و این مسئله ممکن است شما را از او دور و دورتر کند.

 

در این شرایط حتی گفتن دوستت دارم هم ممکن است برای شما مانند قبل نباشد و سخت تر بتوانید کلمات عاشقانه را بیان کنید. اما این بدان معنی نیست که باید همه چیز را به حال خود رها کنید.

 

اگر شما دوست دارید که رابطه تان ادامه پیدا کنید، خیلی راحت با گفتن چند جمله می توانید آتش عشق را بار دیگر میان خود و محبوب تان روشن کنید و از گرمای آن لذت ببرید.

 

در اینجا جمله های ساده ای که تاثیر زیادی در رابطه عاطفی شما خواهند داشت را برایتان آورده ایم تا با بیان آنها رابطه ای مستحکم تر از قبل برای خود بسازید.

 

تو خیلی زیبایی!

 

زمان بی رحم است. گذر زمان می تواند زیبایی و جذابیت را از شما بگیرد و به جای آن گرد پیری و چین و چروک را بر صورت تان بنشاند. اما در این زمان، اگر شما به عشق زندگی تان بگویید که چقدر زیبایی، در واقع به ثابت می کنید که هنوز هم برای شما جذابیت دارد، حتی اگر زیبایی گذشته خود را از دست داده باشد. با دانستن این که شما نه درون او، بلکه ظاهر او را نیز دوست دارید، رابطه شما نیز گرما و صمیمیت خود را حفظ خواهد کرد.

 

ازت ممنونم!

 

هر چه رابطه بیشتر پیش می رود، ما نیز احساس نزدیکی بیشتری با طرف مقابل مان پیدا خواهیم کرد طوری که بر انتظارات مان نیز افزوده خواهد شد. ما انتظار داریم که عشق زندگی مان به تمام نیازهای ما رنگ واقعیت بپوشاند و فکر می کنیم که این وظیفه اوست که ما را شاد کند، به همین دلیل گاهی یادمان می رود که در واقع به ما لطف کرده است.

 

گفتن یک کلمه «ممنوم» اگر چه به ظاهر ساده است اما تاثیر زیادی بر طرز فکر و به تبع رفتارهای بعدی طرف مقابل تان دارد. در واقع شما با گفتن این جمله به او ثابت می کنید که شکرگزار هر کاری که او برای شما انجام می دهد، هستید. در نتیجه، شریک زندگی شما نیز احساس خوبی پیدا خواهد کرد زیرا می داند که شما به تک تک کارهایی که او برایتان انجام می دهد، آگاهید و سعی می کند که به رفتارهای خوب خود ادامه دهد.

 

از نظر من تو فوق العاده ای!

 

شاید فکر کنید که سالهای زیادی از رابطه شما با شریک زندگی تا می گذرد و او به آنچه در ذهن شما می گذرد، آگاه است اما اشتباه می کنید. شما همیشه باید آنچه از ذهن تان می گذرد را به زبان آورید. کلمات عاشقانه در همه حال تاثیر مثبت خود را خواهند گذاشت.

 

بنابراین اگر فکر می کنید شخصی که در زندگی تان است همتا ندارد، به او بگویید: «تو از نظر من فوق االعاده ای و من از این که با تو هستم خوشبخت ترینم». بیان این جملات اعجازی دارند که زندگی تان را دگرگون خواهد کرد.چند برابر کردن لذت رابطه زناشویی با کلمات معجزه آسا

من تحت هر شرایطی تو را دوست دارم

 

زمانی که شریک زندگی تان اشتباهی مرتکب می شود، باور آن برای هر دویتان سخت است اما کلماتی که در این شرایط به زبان می آورید، تاثیری همیشگی دارند. به عنوان مثال، زمانی که شما به شریک زندگی تان می گویید که «تو در هر شرایطی برای من عزیزی» در واقع شما می خواهید به او ثابت کنید که «با وجود تمام اشتباهاتی که کرده ای، من هنوز هم دوستت دارم».

 

با هم حل اش می کنیم

 

مشکلات زیادی ممکن است در رابطه عاطفی رخ دهد، از مشکلات مالی گرفته تا از دست دادن شغل و سلامتی و… مهمترین چیزی که در این شرایط باید ثابت شود این است که با وجود تمام این مشکلات، از عشق دو طرف چیزی کم نمی شود. با گفتن جمله «با هم حل اش می کنیم» در واقع شما به او ثابت می کنید که یک تیم هستید و شما هم در هر شرایطی طرف اویید.

 

من هم با آن کار موافقم

 

شاید شما دوست نداشته باشید که به سینما یا تئاتر بروید اما شریک زندگی تان به آن سرگرمی علاقه دارد. در این شرایط است که باید به او نشان دهید چقدر برایتان عزیز است. اگر شما، عیلرغم میل باطنی تان، به او بگویید «من هم با نظر تو موافقم»، در واقع حمایت خود را به او ثابت کرده اید. یعنی که او و خواسته هایش آنقدر برای شما اهمیت دارد که او را نسبت به خودتان در اولویت قرار می دهید.

 

درکت می کنم

 

هر چه رابطه شما با شریک زندگی تان طولانی تر شود، قدرت درک شما نیز از او افزایش می یابد. شما زندگی مشترک را تجربه می کنید، به عنوان مثال اگر در محیط کار او مشکلی بوجود آید، شما به خوبی عکس العمل طرف مقابل تان را می دانید و در این شرایط اگر به او بگویید که «من شرایط تو را درک می کنم، یا «می فهممت» در واقع این اطمینان را به او می دهید که او تنها نیست و این شما هستید که حتی بدون این که او کلمه ای به زبان آورد، احساسات او را درک می کنید و پشت اش هستید. این یکی از کارهایی است که در روابط عاطفی بلند مدت، تاثیر بسزایی می گذارد.

 

چه کاری از دستم بر می آید؟

 

یکی از مهمترین تعاریف عشق این است که شریک زندگی و خواسته های او را در اولویت زندگی تان قرار دهید. کاری که تمام مادران برای فرزندان شان می کنند. اما گاهی یادمان می رود که این کار را برای عشق زندگی تان انحام دهید.

 

پس یادتان نرود که در شرایط سخت، این سوال را از محبوب تان بکنید: «چه کاری می توانم برایت انجام دهم؟» یا «من می خواهم که برای تو کاری کنم، اما چگونه نمی دانم؟» فدا کردن خود برای عشق زندگی تان، پیوند بین شما را مستحکم تر از قبل خواهد ساخت.

 

من برای تو اینجا هستم

 

تکیه کردن به طرف مقابل در هر رابطه ای، طبیعی است. پس به شریک زندگی تان یادآوری کنید که همیشه می تواند روی شما حساب کند و به او بگویید: «من برای تو اینجا هستم» یا «من شریک زندگی توام» تا احساس کند که تنها نیست و می تواند نیمی از بار سنگین مشکلات اش را روی شانه شما بگذارد.

 

دوستت دارم

 

بله، گفتن دوستت دارم ساده است اما در بیشتر مواقع نادیده گرفته می شود. «دوستت دارم» جمله ای است که شما باید آن را هر روز به شریک زندگی تان بگویید. در این دو کلمه هزار معنی نهفته است. به عنوان مثال شما به او می گویید که از حالا تا همیشه او تنها عشق زندگی تان خواهد بود. پس اجازه ندهید که هیچ چیزی مانع دوست داشتن شما و بیان این جمله، در لحظه لحظه زندگی تان شود.

 

مرتبط :

چگونه همسرمان را به اوج لذت جنسی برسانیم

چند برابر کردن لذت رابطه جنسی با این راهکارهای ساده

چگونه میتوان آقایان را به اوج لذت جنسی رساند؟

5 اصل مفید درباره رابطه جنسی لذت بخش

جدیدترین مطالب سایت