چگونه عشقمو برگردونم؟ راه های برگرداندن پسر به رابطه

چگونه عشقمو برگردونم؟ راه های برگرداندن پسر به رابطه

چگونه عشقمو برگردونم؟ راه های برگرداندن پسر به رابطه

دختر خانم ها و خانم هایی که به دنبال بازگشت معشوق خود هستند بهتر است راه های درست و نادرست جلب توجه را بشناسید تا راحت تر و اصولی تر بتوانید مرد یا پسر مورد علاقه خود را به رابطه دوستی یا عاشقانه خود برگردانید. جلب توجه یا همان احساس نیاز به توجه دیگران همواره یکی از نیاز اساسی در انسان ها بوده و هست طوری که حتی در هرم نیاز های اساسی مازلو(روانشناس)جقرار داردو انسان ها همواره تلاش میکنند تا در هر جایی توجه دیگران را به خود جلب کنند, حال این جلب توجه با مهارت و پیشرفتی است که طرف کرده یا اینکه فردی بدون مهارت است و از روش های جلب توجه متفاوتی استفاده می کند.

 

بسیاری از مردان تصورات احمقانه و دیوانه واری در مورد حرکات مورد علاقه زنان دارند. اگر که تصمیم دارید زنان را جذب خود کنید، خوب است که این رفتارهای از مد افتاده و بی معنی را که خیال می‌کنید شما را تبدیل به یک مرد باجذبه می‌کنند، کنار بگذارید. چرا که دقیقا برعکس است.

 

این رفتارها که در اینجا می آیند را باید کنار بگذارید. اکنون در سال 2023 هستیم، نه 2000. خوب است این را به یاد داشته باشید.

 

ادای این را در بیاورید که آدم خوبی هستید

آیا می دانید که زنان چگونه می فهمند که یک مرد احتمالا چندان برایشان مناسب نیست؟ آن رفتار غیرواقعیِ او با خنده‌های توخالی بسیار و قبول کردن هر خواستۀ زن باعث می شود که مخاطب از او فاصله بگیرد.

 

در این تلاش برای اینکه طرف را متقاعد کنید شما نه تهدید آمیز، که مردی فوق العاده برای او هستید، در واقع دارید خودتان را کامل لو می دهید.

 

رفتار طبیعی هیچکس اینگونه نیست که به هر جملۀ سوالی یا حرف خصمانه‌ای بخندد تا گیجی و هیجان خود را از طرف مقابل مخفی کند. این نشانه یک مرد وحشتناک است و زنان مطمئنا از او فاصله می‌گیرند. مردی که نمی تواند کنترل رفتار و احساسات خود را داشته باشد از نظر خیلی از زنان نمره مردودی در جذابیت خواهد گرفت.

 

بی توجهی به علامت‌ها

وقتی که دو نفر چیز مشترکی را بخواهند رابطه اتفاق می افتد. هردوی آنها چیز مشترکی را می‌خواهند و بالاخره بدون بیان کردن آن، راهی پیدا می‌کنند تا به خواستۀ خود برسند. اما وقتی که این تلاش یک‌طرفه باشد و فقط شما باشید که علامت‌ها را می فرستید دیگر جواب نخواهد داد.

 

اگر که طرف مقابل به صدها تلاش شما در این زمینه پاسخی نمی‌دهد، بدانید که در این تله گیر افتاده اید و دارید مثل یک ویروس عمل می‌کنید. بهتر است آرام باشید و کنترل موقعیت را بدست آورید. در غیر اینصورت به زودی به خاطر نیاز زیادی خود طرف مقابل را دور خواهید کرد.

 

بیش از حد هیکلی بودن

داشتن بدنی آماده از نظر فیزیکی و بدست آوردن مزیت‌هایی که همراه آن می آیند مشکلی ندارد. اما آنقدر بزرگ شدن که عبور از درهای معمولی یک اتاق برای شما دشوار شود کار هوشمندانه‌ای نیست. بزارید شفاف صحبت کنیم: اکثریت زنان فکر نمی‌کنند که “تکان خوردن پروتئین انسانی” چیز جذابی است.

 

بیشتر مرد‌ها با مخلوطی از عدم اعتماد به نفس و یک باور احمقانه به چیزی که رسانه‌های عمومی به آنها می‌گویند راه رسیدن به جذابیت است، فکر می‌کنند و خود را در یک مسیر بیهوده قرار می‌دهند.

 

کم بودن اعتماد به نفس

این راه شاید زمانی بسیار جا افتاده بوده و می شده با استفاده از آن دل یک دختر را به دست آورد. اما اکنون دیگر کاری قدیمی و بی ارزش است و بهتر است از آن دست بردارید. دلیلی ندارد که بخواهید اعتماد به نفس طرف مقابل را پائین آورید و با این کار بخواهید او را به سمت خود بکشانید. این کار غیر اخلاقی و سبک است. به علاوه اکنون دیگر دخترها اعتماد به نفس بیشتری دارند.

 

دعوایی بودن

یکبار صحبت دو مرد را شنیدم که با چند تا دختر بیرون بودند. یکی از آنها به دیگری گفت “ببین، بیا تظاهر به دعوا کنیم، دختر‌ها از این خوششان می آید.” کتک کاری شروع شد و آنها گلاویز روی زمین غلت می‌خوردند تا دعوایشان طبیعی به نظر آید، و دختر‌ها هم آنقدر خجالت زده بودند که گویا ترجیح می دادند بمیرند. این واقعیت احساس زن‌ها در مورد دعوا کردن مرد‌ها است. آنها خجالت زده می شوند، برخلاف تصور مردها که فکر می‌کنند دعوا کردن نشانۀ مردانگی و قدرت داشتن است.

 

آزار دادن فروشندگان جذاب

کسی نمی‌خواهد که این را آشکارا بگوید، اما زن مورد نظر احتمالا علاوه بر قابلیت‌ها و تجارب خود، به دلیل ظاهر جذابش هم بوده که استخدام شده است و احتمالا همین الان هم با شخص دیگری است. مطمئنا او در مورد شما نمی تواند کار دیگری جز لبخند زدن انجام دهد. چرا که سر کار است. بهتر است بیخیال شوید و در هر فروشگاهی فکر نکنید که فروشنده عاشق شما شده است و باید شما هم کاری بکنید.

 

اینکه به یک دخترِ تصادفی بگویید که زیباست

به تازگی یکی از فروشندگان زنی که برای ما کار می‌کرد، وقتی که پای پیاده بود توسط مردی که تابحال ندیده بود تحت تعقیب قرار می‌گیرد. مرد به شانۀ او زده و گفته “شما زیباترین دختری هستید که تابحال دیده ام”. با اینحال این زندگی واقعی است و با فیلم‌ها فرق دارد. فروشندۀ ما در جواب گفته “آه، متشکرم” و دور شده است. وقتی که فرد مورد نظر شما را نمی شناسد، تعقیب او باعث ایجاد احساس نا امنی می شود. پس حتی اگر در نگاه اول عاشق شخصی شده اید سعی کنید بدون پیش زمینه آشنایی، علاقه خود را مطرح نکنید. زیبایی دختران به خودشان مربوط است، مخصوصاً دختری که مطلقاً او را نمیشناسید و غریبه است.

 

شوالیۀ سوار بر اسب سفید بودن

فیسبوک مکان مناسبی برای این کار است. اینکه دیوانه وار برای دفاع از یک زن به میان مکالمه ای بپرید که در مورد آن هیچ ایده ای ندارید. این کارِ احمقانه ای است. از خود بپرسید که واقعا چرا دارید این کار را می‌کنید.

 

جواب احتمالا بسیار بدتر از آن چیزی است که صفحه شخصی شما نشان می دهد: شما در تلاشید تا با سو استفاده از یک موقعیت بد بتوانید دختر مورد نظر خود را جذب کنید.

 

مشکل اینجاست که زن‌ها هم آدم هستند و آدم جایز الخطا است. همیشه شما از طرف حق دفاع نخواهید کرد و حتی اگر هم اینطور باشد… شما اصلا چه اهمیتی دارید؟

 

دادزدن از داخل ماشین

بله، عادت قدیمی داد زدن وقتی که با ماشین خود از کنار یک دختر رد می شوید. این کار یک برد قطعی قلمداد می شود. اما در واقعیت، در صفر درصد از مواقع این کار تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

 

سوت زدن

این صدا را در آوردن می بایست تمام شود. هیچوقت، در تاریخ بشریت، این صدا کمکی به روابط بشریت نکرده است. با اینحال هنوز هم بعضی مردان با امید‌های واهی به این کار ادامه می دهند. سوت زدن تصویری از شما را نشان می دهد که فکر نمی‌کنم بخواهید داشته باشید: تلاش نا امیدانۀ یک چشم هیز که هیچ ایده ای در مورد هیچ چیز ندارد.

 

عشق علاوه بر اینکه کاملا قلبی و احساسی است، دلیل منطقی نیز می طلبد. برای عاشق بودن علاوه بر خوب بودن، باید درک بالایی هم داشته باشید تا نیازهای معشوق را تشخیص دهید و در زمان مناسب به آنها رسیدگی کنید. عشق مراقبت می خواهد. اما هستند کارهای ساده ای که باعث ایجاد علاقه در دل طرف مقابل می شوند.

 چگونه عشقمو برگردونم؟ راه های برگرداندن پسر به رابطه

 

1. هرگز به مردان بیش از آنچه آنها به شما توجه می کنند، توجه نکنید

برای اینکه بتوانید عشق و محبت یک مرد را برای همیشه برای خود داشته باشید مستلزم این است که شما هم از او عشق دریافت کنید. بسیاری از زنان تصور می کنند هر چه بیشتر به یک مرد توجه کنند و نیازهای کوچک و بزرگ او را برآورده کنند، بیشتر در دل او جای خواهند داشت.

 

از آنجا که این کار را بیشتر جامعه زنان در دنیا انجام می دهند، زنان تصور می کنند این مسیر درست است و تخت‌گاز به سمت انتهایی که نمی دانند چیست می تازند. اما هر چه بیشتر در عمق این روش می روند، بیشتر آسیب‌پذیر می شوند و کمتر عشق دریافت می کنند.

 

مردها وقتی بیشتر از آنچه به شما می دهند از شما دریافت کنند، دلزده می شوند. خاموش می شوند و ممکن است روش رفتاری خود را تغییر دهند. هنگامی که یک مرد دایما با حجم زیادی توجه، نگرانی، کادو، علاقه، قربان‌صدقه، آماده بودن غذا و تمیز بودن خانه و …. مواجه می شود احساسش به شما عوض خواهد شد. او شما را همچون مادری می بیند که دایما مراقب فرزند خود است تا چیزی کم نداشته باشد. این همه توجه و زحمتی که شما می کشید هرگز به چشمش نخواهد آمد و نمی تواند برای آنها به شما عشق بیشتری بدهد.

 

برخلاف تصور زنان، توجهات بیش از اندازه نه تنها باعث افزایش علاقه مردان به زنان نمی شود که درست برعکس، احساسات عاشقانه آنها را از بین می برد. مردها به واسطه قوی تر دانستن خود بیشتر دوست دارند دهنده باشند تا گیرنده. آنها می خواهند آنها باشند که نیازهای زن را تامین می کنند. وقتی زن همه کار را انجام دهد، مردها نقش خود را بسیار کمرنگ می بینند و تصور می کنند آن جذبه مردانه را ندارند و این باعث می شود تا زنی که این حس را در آنها به وجود آورده است را دوست نداشته باشند.

 

2. اگر هنوز با هم ازدواج نکرده اید، به او خیلی اختیار ندهید

بیشتر زنان وقتی وارد رابطه با مرد دلخواه خود می شوند، همه فکر و احساس خود را برای او سرمایه گذاری می کنند. همین باعث می شود تا هیچ گاه متوجه نشوند رابطه کنونی آنها در چه شرایطی قرار دارد و قرار است به کجا برسد. هر چه بیشتر در مورد رابطه خود با مردتان حرف بزنید، او را بیشتر از خود دور خواهید کرد.

 

اگر این طور به رابطه نگاه کنید، راحت تر می توانید برای انتخاب گزینه های مختلف ذهن خود را باز بگذارید. به جای اینکه مرد خود را تهدید کنید یا با او اتمام‌حجت کنید که حتما این رابطه را به سرانجام برساند وگرنه شما به خواستگارتان جواب مثبت می دهید، چشمان خود را باز کنید تا مردان دیگر را نیز ببینید.

 

ملاقات کردن با مردهای دیگر که طالب ازدواج با چشم هستند نه تنها بد نیست که برای آینده شما بهتر هم هست. می توانید از میان انسان های مختلف، فردی را انتخاب کنید که وافعا ارزشش را دارد. خود را به یک مرد و یک رابطه محدود نکنید تا او نیز اگر نخواست تعهدی را قبول کند، شما سرخورده شوید.

 

3. برای او غذا درست نکنید، برایش کادو نخرید و هزینه رستوران و تفریحات را پرداخت نکنید

بله، این کار به نظر بسیار غیرمنصفانه است اما کسی که هزینه رستوران و … را پرداخت می کند باید میان دوستی و وقت گذرانی با یک دوست معمولی و قرار گذاشتن با یک زن را فرق بگذارد. اگر مرد از اینکه همیشه هزینه ها را او پرداخت می کند به شما شکایت کرد، به او بگویید برایتان مهم نیست او خرج های سنگین انجام دهد، شما فقط دوست دارید در کنار او باشید و می توان این با هم بودن را بدون هزینه پول هم انجام داد. به طور مثال، با هم در خیابان یا فضای سبز قدم بزنید، به کتابخانه بروید، پیک نیک بروید و … کارهای زیادی وجود دارند که با صرف کمترین هزینه می توان لحظه های شادی را رقم زد.

 

اما مراقب باشید برای مثلا پیک نیک رفتن شما غذایی درست نکنید. از بیرون یک خوراکی ساده و ارزان بگیرید و در کنار هم در پارک آن را میل کنید و از بودن در کنار هم لذت ببرید. اگر بی جهت به یک مرد هدیه بدهید در واقع همه توجه و انرژی خود را برای او صرف کرده اید. این معنای خوبی ندارد. در این حالت بیش از اندازه توجه نشان داده اید. این از حس های مردانه ای است که در وجود زنان است هست. این مساله برخلاف تصور شما اصلا برای یک مرد جالب نیست.

 

اشتباهات رایج در جلب توجه کردن دختران برای پسران :

1-مخالفت‌ورزی: حتماً در جمع اقوام و دوستان با کسانی برخورد کرده‌اید که پیوسته مخالف جمع هستند و بر آن اصرار می‌ورزند و دست آخر هم احتمالاً با دلخوری و کدورت می‌پذیرند که تابع باشند. بله درست متوجه شده‌اید این افراد به این وسیله توجه می‌گیرند. مخالفت کردن مهارتی نمی‌خواهد فقط کمی کج خلقی لازم دارد ولی در عین حال کلی توجه به جیب می‌زنند.

 

۲- مهرورزی فراوان: این افراد تلاش بیشتری برای گرفتن توجه به خرج می‌دهند، آنها سعی می‌کنند در جمع مطیع‌ترین فرد و به اصطلاح امروزی “ماله‌کِش‌ترین” افراد در گروه‌ها هستند، تلاش می‌کنند برای همه کوتاه بیایند و همه را با هن خوب کنند. از حق خود به نفع همه می‌گذرند و نظر و ایده خود را فدای همه می‌کنند تا این برچسب نصیب آنها شود که او خیلی مهربان است، او خیلی دلسوز است، او واقعاً انسان بزرگی‌ست!

 

۳- انتقادگری و کنترل‌گری: اینگونه افراد شبیه مخالفت‌ورزها هستند اما آنها هم تلاش بیشتری می‌کنند و آن اینست که سعی می‌کنند به عنوان یک عقل کل در جمع ظاهر شوند و با نظرات و پیشنهادات خود جمع را پیش ببرند. این افراد درست برعکس ویژگی رهبرانه عمل می‌کنند. آنها به شدت انتقادگر هستند و اغلب با انواع انتقاد و سرزنش دیگران را مجبور می‌کنند تا به اهداف خود در گروه برسند و زمانی توجه کامل و ارضاکننده بدست می‌آورند که در آخر کار از فکر خود به نتیجه مطلوب رسیده‌اند و این پیروزی برهانی برای ادامه کنترل‌گری و البته توجه‌طلبی بکار می‌برند.

 

۴- انزواطلبی و کناره‌گیری: اگر همیشه ما در جمع در گوشه‌ایی بشینیم و یا سکوت کنیم خلاف جهت بقیه عمل کرده‌ایم و این خود باعث ارضا نیاز به توجه است. چرا که افراد اغلب خواهان رابطه با ما خواهند شد و برای اینکه ما را وادار به مشارکت در گروه کنند اصرار خواهند کرد یا شرایط را برای ما فراهم خواهند کرد.

 

شاید با این تعاریف شما به یاد ویژگی‌های افراد درون‌گرا یا برون‌گرا بیافتید؛ که بدون هیچ توجه‌طلبی خواهن چنین ارتباطاتی بر اساس ویژگی شخصیتی خود هستند . دقیقاً به همین دلیل در ابتدا عرض کردم که “مهارتی” وجود ندارد. چرا که همه ما لازم است مهارت‌های ارتباطی را بیاموزیم و تمرین کنیم.

 

روانشناسی جلب توجه کردن زنان برای مردان :

یکی از راه های جلب توجه اشتباه که برخی انجام می دهند محبت فراوان به دیگران است که تجربه نشان داده است که محبت بیش از اندازه افراد را از شما دور می کند.

 

احساس نیاز به توجه دیگران همواره در طول تاریخ یک نیاز اساسی در انسان ها بوده و هست و انسان ها همواره تلاش میکنند تا در هر جایی توجه دیگران را به خود جلب کنند, حال این جلب توجه با مهارت و پیشرفتی است که طرف کرده یا اینکه فردی بدون مهارت است و از روش های جلب توجه متفاوتی استفاده می کند.

 

با همه تغییرات موجود، هنوز نظربازی و نگاه های اولیه ای که بین افراد رد و بدل می شود از مهمترین مراحل آشنایی اولیه هستند. بسیاری از دلایل جذب ناخوداگاه هر کدام مان به یک نفز دیگر نیز از طریق اطلاعاتی است که تلاقی نگاه‌ها فراهم می کند. اجازه دهید 5 مورد آن را که در ملاقات بسیار تصادفی در هر محلی ممکن است به وقوع بپیوندد شرح دهیم.

 

۱ – خموده و و درخود تنیده نباشید

دکتر Joel Wade استاد روانشناسی دانشگاهی در امریکا می گوید احساسی که حرکات و حالت های بدن تان بروز می دهد در آشنایی اولیه خیلی مهم است. طرز نشستن و ایستادن از جمله آنها است. مثلا سعی کنید در حین نشستن، یک دست تان را روی صندلی کناری تان بگذارید. یا اگر کنار سکو یا میز هستید سعی کنید دست های تان از هم فاصله داشته باشد.

 

در حالت ایستاده نیز پاهای تان هر چه کمتر به هم چسبیده باشد بهتر است. سعی کنید حتی آرنج های تان نیز از بدن تان فاصله داشته باشد. همه این حالت ها هم تصویر بزرگتری از شما ارائه می دهد و هم حس تسلط شما بر محیط اطراف را به طور غریزی خاطرنشان می کند. در خود تنیده شدن علامت نوعی ضعف است و در حس اولیه، برای زنان جذاب نیست.

 

۲ – صورت تان همیشه خندان نباشد

با وجود آنکه مدام به مردان توصیه می شود که از ابراز احساس شادی و غم خود کوتاهی نکنند ولی در ملاقات ها و نگاه های اولی که رد و بدل می شود بهتر است لبخند و خنده حالت دائمی و ثابت نداشته باشد. با مزه و شوخ طبع بودن بودن یک امتیاز مثبت در جذب زنان است اما خندیدن زیاد ناخودآگاه و غریزی، مترادف است با رفتار لطیف تر و شاید تاثیر اولیه قوی نداشته باشید.

 

۳ – لمس دوستان مرد

بر پشت دوست تان زدن و تماس فیزیکی بدن دوستان صمیمی ( البته در حد معقول) نشاندهنده موقعیت اجتماعی تان در جمع خودتان است. به نوعی این احساس را تبلیغ می کنید که مجاز هستید کمی به حریم شخصی دوستان نزدیک شوید. این نشانه تسلط و قدرت اجتماعی تان می تواند باشد.

 

۴ – لمس صورت خودتان

سعی کنید در فاصله هر چند دقیقه، دستی به چانه خود بکشید یا گونه های خودتان را لمس کنید. این دو نقطه از از ویژگیهای فیزیک مردانه هستند حتی اگر زیاد هم در صورت تان برجسته نباشند.

 

سمت پایین صورت مردان، به نوعی بازگو کننده سطح تستوسترون مردان است و تاکید بر آنها و به رخ کشیدن شان، می تواند برای زنان جذاب باشد.

 

۵ – تکرار حرکات او

سعی کنید نحوه نشستن و حالات او را بسیار نامحسوس تقلید کنید. اگر به یک طرف صندلی تکیه می دهد با لیوان نوشیدنی را طور خاصی بر می دارد یا جابجا شدن هایش روی صندلی را خیلی ظریف و هر از گاهی تکرار کنید.

مطالب داغ هفته اخیر