ساده ترین راه های جوان نگه داشتن آلت جنسی زنانه

ساده ترین راه های جوان نگه داشتن آلت جنسی زنانه

ساده ترین راه های جوان نگه داشتن آلت جنسی زنانه

جوان ماندن و زیبایی اندام و ناحیه تناسلی خانم ها یکی از خواسته های همیشگی زنان است. همه خانم ها دوست دارند همیشه بدنشان جوان و زیبا بماند زنانی که نتوانستند آلت تناسلی خود را بعد از دهه سوم جوان نگه دارند ما ایده های مناسبی برای اینکار خواهیم داشت و  با توجه به روش هایی که ما دراین مقاله به شما خانم های عزیز پیشنهاد خواهیم داد شما می توانید از این ایده های کمک گرفته و تا بتوانید به جوان سازی آلت تناسلی خود بپردازید در ادامه ایده های مناسب برای جوان نگه داشتن آلت جنسی زنانه را خواهیدخواند با ما همراه باشید.

 

راههای طبیعی جوان نگه داشتن آلت تناسلی زنان

شستشوي مدام لب هاي واژن غيرضروري است‎

شلی واژن خواه یا ناخواسته اتفاق میافتد چرا که بالا رفتن سن حتی اگر شخص هیچ نزدیکی جنسی نداشته باشد باز هم سبب شل شدن دیواره واژن و یا چروک آلت تناسلی میگردد . به گزارش فراناز برای حفظ بیشتر طراوت و جوانی واژن از راهکارهای طبیعی و خانگی که در ادامه ی این مطلب از ایران ناز میاوریم استفاده کنید .. متخصصان زنان دراين مورد زنان را آگاه نمي کنند و زنان بعدها در طول سال ها از تغييراتي که در اين قسمت اتفاق افتاده، شوکه مي شوند.

 

در اوايل دهه سوم زندگي ممکن است، چربي لب بيروني و تپه ونوس (بافت چربي بالاي لب ها) از بين برود. اين مناطق شروع به از دست دادن حجم مي کنند، درست مثل اتفاقي که براي صورت و سينه ها مي افتد. هم زمان تغييراتي هم داخل واژن ايجاد مي شود و کم کم که به سمت يائسگي مي رويد پوشش واژن نازک مي شود و جريان خون آن کاهش يافته و ماهيچه هاي کف لگن هم تضعيف مي شوند. همه اين اتفاق ها مي تواند اعتماد به نفس شما را در اتاق خواب از بين ببرد. اين موضوع مي تواند افزايش عمل هاي جوان سازي را توجيه کند. اما لازم نيست به دنبال عمل جراحي باشيد، چون با انجام برخي کارها مي توانيد اين عضو بدن تان را جوان و سالم نگهداريد.

 

– براي شتشوي واژن مواد پاک کننده ملايم استفاده کنيد

شستشوي مدام لب هاي واژن غيرضروري است و بهتر است از پاک کننده هاي ملايم براي شستشو استفاده کنيد، نه صابون هاي تند که باعث خشکي و تحريک بافت لب مي شود. بدون شک زناني که پوست خشکي دارند، مدام از محصولاتي استفاده مي کنند که آب سلول هاي پوست را مي گيرد. اين اتفاق براي واژن هم مي تواند بيفتد.

 

– مدام تغيير وزن ندهيد

اگر مدام وزن اضافه و کم کنيد، واژن تان تغييرخواهد کرد. هرچه نوسانات وزن تان بيشتر باشد، اين ناحيه بيشتر دچار کشش مي شود. حفظ وزن سالم اهميت زيادي دارد. اگر شما خيلي لاغر هستيد، بخش خصوصي بدن تان هم مانند صورت تان با افزايش سن لاغر مي شود، به همين دليل اگر مرتب خودتان را لاغر کنيد، ممکن است چربي ناحيه بالاي لب ها و خود ناحيه تناسلي برنگردد.

 

– مدت طولاني دوچرخه سواري نکنيد

اصطکاک مداوم بدن با صندلي مي تواند باعث کشش لب هاي واژن شود، به خصوص اگر لب هاي بيرون به طور طبيعي بزرگ باشند.

 

– مراقب عضلات کف لگن باشيد

احتمالا درباره محاسن کگل (ورزش هايي براي تقويت عضلات حمايت کننده مجراي ادراري، مثانه، رحم، راست روده (رکتوم)، مقعد و واژن در کف لگن هستند) خوانده ايد. هرچه واژن تنگ تر باشد، رابطه جنسي بهتر خواهد بود. اما اين احتمال وجود دارد که، در اين زمينه اشتباه کنيد. زنان اين عضلات را به اندازه کافي نگه نمي دارند. گفته مي شود بهتر است، عضلات کف لگن تان را براي 10 ثانيه نگهداريد و رها کنيد و اين کار را 100بار و سه بار در روز انجام دهيد. اگر به نظرتان زياد است، مي توانيد بخشي از آن را هنگام رابطه جنسي انجام دهيد.

 

– از نظر جنسي فعال باشيد

اين اتفاق در هر صورت براي واژن مي افتد، بنابراين اگر آن را تحريک نکنيد و جريان خون را به اين منطقه افزايش ندهيد، بافت و عضلات اين ناحيه تغيير مي کند. جريان خون براي ايجاد لذت مهم است که در اثر افزايش سن آن را به تدريج از دست مي دهيد. علاوه بر اين اگر نگران بارداري نباشيد، مايع مني خود اثر ضدپيري دارد. اين به دليل هورمون ها، اسيدهاي چرب و ترکيبات ضد التهابي است.

 

– ورزش کنيد

براي تمرين بيشتر ماهيچه هاي واژن، بهتر است 20 دقيقه در روز روي توپ هاي سوئيسي ( gymball) بنشينيد. اين کار بدون انجام فشار، تنها نيروهاي ماهيچه هاي کف لگن را منقبض مي کند. شايد به نظر برسد اتفاقي نيفتاده است، اما اين يک راه بسيار کارآمد براي حفظ کف لگن است.

 

راه های جلوگیری از درد هنگام ورود و خروج آلت مرد در واژن

جدیدترین مطالب سایت