رنگ سال 2017 به انتخاب موسسه رنگ پنتون + تصاویر

رنگ سال 2017 به انتخاب موسسه رنگ پنتون + تصاویر

رنگ سال 2017 به انتخاب موسسه رنگ پنتون + تصاویر

رنگ سال 2017 و سال 96 اعلام شد. موسسه رنگ پنتون رنگ سال 2017 را انتخاب و اعلام نمود . بنجامین رنگ پیشنهادی خود را برای سال نوی میلادی بنفش شاه پسند معرفی کرد و کمپانی پنتون با کمی تاخیر یک رنگ فوق العاده را به عنوان رنگ سال 2017 – 96 انتخاب کرد.

 

هر ساله از سال 2000 شرکت پنتون یکی از دهها رنگ موجود در رگال خود را با توجه به فاکتورهای خاص طراحانش به عنوان رنگ سال انتخاب کرده و معرفی می کند.امسال کمپانی بنجامین با معرفی رنگ بنفش شاه پسند به عنوان رنگ سال 2017 از پنتون پیشی گرفت اما طراحان این شرکت بیکار ننشستند و بالاخره با مدتی تاخیر رنگ پیشنهادی خود را اعلام کردند.رنگ سال 2017 به انتخاب موسسه رنگ پنتون + تصاویر

در روزهای گذشته، موسسه پانتون، رنگ سال 2017 میلادی را اعلام کرد. این رنگ که Greenery نامیده شده است، رنگ سبزی است که کمی هم زرد دارد.برجسته ترین خصوصیت این رنگ مفهوم محیط زیست است چرا که کد مروبط به آن مختص رنگ سبزی است که هنگام جوانه زدن دیده می شود ، با این مضمون پنتون سعی داشته تا رنگ خاص تازه شده را برای سال 2017 میلادی معرفی کند.در آلبوم رنگهای پنتون رنگ سبز با کد 15-0343 سمبل آغاز دوباره و تازه شدن می باشد.

 

پنتون با معرفی 10 ویژگی خاص رنگ سبز معرفی شده به عنوان رنگ سال تاثیرات مثبت آن را در روحیه و ارتقا دکوراسیون داخلی را بیان کرده است .رنگ سال 2017 به انتخاب موسسه رنگ پنتون + تصاویر

” آیزمن ” مدیر اجرایی موسسه پنتون در این رابطه می گوید :رنگ سبز ترکیب شده با زرد ما را به یاد طبیعت می اندازد و احاطه شدن با حس خوب و تازگی به سبک زندگی طبیعت هیجان و احساس خوش سرزندگی را منتقل می سازد.

رنگ سال 2017 به انتخاب موسسه رنگ پنتون + تصاویر

جدیدترین مطالب سایت