رنگ صورتی با چه لباس هایی ست می شود؟

رنگ صورتی با چه لباس هایی ست می شود؟

 

در این مطلب نکاتی برای خانم هایی که عالاقه به رنگ صورتی دارند و نمی دانند لباس صورتی به چه رنگ هایی می آید ارائه کرده ایم.

اصول ست کردن لباس با رنگ صورتی

صورتی از ترکیب رنگ قرمز و سفید درست شده است و طیف رنگی متنوعی دارد که اسم های مختلفی هم دارد که ما در فارسی آن ها را به نام های صورتی کمرنگ و پررنگ یا گلبهی و… می شناسیم. صورتی رنگ خیلی جذابی برای اکثر خانم هاست و حتی رنگی است که می شود در لباس کودکان و نوزادان هم استفاده شود و این به خاطر حس نشاط و سرزندگی است که در عین حال آرامشی را تداعی می کند. هر چه رنگ صورتی به روشنی برود احساس آرامش و ملایمت بیشتری دارد و هر چه به تیرگی برود، رنگی پر جنب و جوش و شادتر و پر انرژی ای می شود.

 

ست لباس صورتی و آبی

آبی یکی از بهترین ترکیباتی است که می تواند با صورتی ایجاد شود. و تمامی طیف آبی و صورتی را اگر در کنار هم ست کنید، باز هم ترکیب قشنگی به و جود می آید. هر چی این رنگ ها ملایم تر و روشن تر باشد احساس لطیف تری را ایجاد می کند. ولی اگر جایی نیاز هست که شما خاص تر به نظر بیایید و پر انرژی باشید، بهتر است از رنگ های صورتی پر رنگ و آبی پر رنگ استفاده کنید.

 

ست لباس صورتی و خاکستری

صورتی و خاکستری هم جزء ترکیباتی است که به چشم همه زیبا می آید. حتما تا الان از این ترکیب استفاده کردید و از آن لذت بردید. خاکستری چون رنگ خنثی هست، صورتی یکی از بهترین گزینه هایی است که می تواند با آن ترکیب شود و به خاکستری انرژی و شادابی بدهد. این ترکیب با این که صورتی دارای احساس شادی هست در کتار خاکستری به تعادل رسیده و ست مناسبی برای هر مجلس است.

 

ترکیب صورتی و سبز

به علت این که هر دو رنگ صورتی و سبز رنگ های شاد و پر انرژی هستند، ترکیب و ست این دو رنگ با هم نیز ترکیب شادی را به وجود می آورد. هر چه رنگ سبز به رنگ زرد که در ترکیب رنگ سبز وجود دارد، نزدیک تر باشد و هر چه صورتی پر رنگ تر باشد، ترکیب این ها با هم ترکیب شاد و جوان تری ایجاد می کند.

 

ترکیب رنگ صورتی و سفید

این ترکیب هم اگر صورتی کم رنگ باشد ترکیب ملایم و خانمانه ای را به وجود می آورد. این ترکیب می تواند سفید مطلق و صورتی پر رنگ باشد و یا رنگ کرم ملایم و گلبهی. در هر صورت این ترکیبات ست جذابی را ایجاد می کنند.

 

ست لباس صورتی و مشکی

رنگ مشکی می تواند زمینه ی خیلی مناسبی باشد برای این که صورتی دقیقا همان طوری که هست به چشم بیاید و جلوه ی بیشتری بکند. این به خاطر خاصیت رنگ مشکی و مهم نیست که صورتی پر رنگ یا کمرنگ باشد، اگر در زمینه ی مشکی قرار بگیرد خودش را خیلی خوب نشان می دهد.

استفاده از رنگ صورتی سن خاصی ندارد و آنقدر تنوع ترکیبات دارد که شما می توانید با استفاده از هر کدام که بالا توضیح دادم، ستی را برای خودتان بر اساس سن و مجلس مورد نظر انتخاب کنید و از انرژی صورتی لذت ببرید.

 

جدیدترین مطالب سایت