تکنیک های ساده برای روشن کردن نوک سینه خانمها

تکنیک های ساده برای روشن کردن نوک سینه خانمها

روشهای فوری روشن کردن رنگ نوک سینه

به گزارش فراناز ,نوک سینه افراد میتواند رنگهای متفاوتی مثل صورتی و قهوه ای داشته باشد که رنگ آن میتواند در زیبایی و جذابیت جنسی موثر باشد . روش های روشن کردن نوک پستان ها,صورتی شدن نوک سینه ها رنگ نوک سینه زنان بر اساس رنگ پوست متفاوت است.

 تکنیک های ساده برای روشن کردن نوک سینه خانمها

 

رنگ نوک پستان می‌تواند در طی دوران کودکی تا میانسالی تغییر یابد و حتی در دوران بارداری نوک سینه ها قهوه ای تیره شود و این مورد به خیلی موارد بستگی دارد. ولی همه زنان علاقه دارند که رنگ نوک سینه آن ها به صورتی و قرمزی گرایش داشته باشد برای کسانی که دوست دارند رنگ نوک سینه شان روشن شود روش های زیر را پیشنهاد میکنیم امتحان کنند.

 

بسیاری از زنان و دختران در جهان از اندازه، شکل و رنگ نوک و هاله سینه خود رضایت ندارند. البته که زیبایی سینه در بانوان بر حس تحریک پذیری بیشتر و لذت رابطه جنسی تاثیر فوق العاده ای دارد ولی سینه های زنان برای شیردهی به نوزاد طراحی شده است که این متفاوت بودن رنگ نوک و هاله سینه برای تشخیص بهتر نوزاد جهت پیدا کردن محل دهان گرفتن است.

 

دلیل این تغییر رنگ در نوک و هاله سینه بانوان چیست؟

رنگ نوک سینه زنان بر اساس رنگ پوست متفاوت است که به ویژگی های ژنتیکی زنان و ویژگی های زنانه آنها بستگی دارد. هر چند سلیقه خانم ها برای رنگ نوک سینه اشان متفاوت است.

 

اندازه و رنگ نوک و هاله سینه خیلی متغیر است. هاله سینه معمولا به شکل دایره ای است ولی در بعضی از بانوان به صورت بیضی هم مشاهده شده و اغلب در زنانی که به بلوغ جنسی رسیده اند بزرگتر از دختران نا بالغ است.

 

از آنجایی که نوک سینه در مسائل زناشویی از اهمیت بالایی برخوردار است و طی تحقیقات انجام شده ثابت شده که در اثر تحریک صحیح و مناسب به ارگاسم بانوان هم می انجامد، پس حفظ زیبایی و سلامت آن در جذب همسر و همچنین لذت بیشتر رابطه، از مسائل و دغدغه های مهم بانوان گردیده است. البته که هستند مردانی که رنگ تیره تر را برای نوک و هاله سینه همسرشان ترجیح می دهند.

 

عوامل تاثیر گذار در تغییر رنگ نوک سینه ها:

– قاعدگی زنان

– بالا رفتن سن

– حاملگی و شیر دهی

– ساییده شدن پوست سینه

– بلوغ

– مصرف برخی داروها و عوارض آنها

 

اما نگران تغییر رنگ نوک و هاله سینه به دلایلی که گفتیم نباشید زیرا تیرگی این ناحیه از بدن را با روش های زیر می توان درمان کرد.

 

روش های روشن کردن نوک سینه ها:

یکی از روش ها برای تغییر رنگ نوک و هاله سینه بانوان استفاده از درمان های خانگی است که در ادامه چند روش را برای روشن کردن نوک سینه ها به شما آموزش می دهیم.

 

1- یک قاشق پودر شیر خشک را با یک قاشق عسل و یک قاشق لیمو ترش و نصف قاشق روغن بادام مخلوط کنید آن را روی نوک سینه و اطرافش بگذارید و ۱۵ دقیقه صبر کنید.

 

2- پودر جو دوسر را با کشک و آب گوجه فرنگی مخلوط کنید و خمیر به دست آمده را به مدت ۱۵ دقیقه روی نوک سینه و اطرافش قرار دهید. این درمان ها را مدام تکرار کنید تا نتیجه دلخواهتان را بگیرید.

 

3- عصاره ریشه شیرین بیان هم یک درمان خانگی مفید برای سفید کردن نوک سینه است. این عصاره برای رفع تیرگی نوک سینه و حتی آلت تناسلی بسیار استفاده می شود و در کرم های روشن کننده بسیار به کار می‌رود. می توانید پودر ریشه شیرین بیان را از مغازه ها خریداری کنید و ۴ قاشق پر پودر شیرین بیان رادر ۱۵۰ میلی لیتر آب به مدت ۱۰ دقیقه بجوشانید و بعد آن را با آب لیمو ترش مخلوط کنید تا نتیجه بهتری بگیرید و روی مناطق تیره بدن و نوک سینه بمالید. مطمئن باشید بعد از مدتی به نتیجه دلخواه می‌رسید.

 

نکته: یادتان باشد درمان های خانگی را باید ادامه دهید تا نتیجه بگیرید اما استفاده بیش از حد بیشتر از روزی یک نهایت دو بار ممکن نتیجه عکس بدهد.

 

نکته دیگر: اینکه ممکن است بدنتان به این مواد حساسیت داشته باشد بنابراین قبل از اینکه آن را امتحان کنید به میزان خیلی کم روی پوست بمالید تا اگر بدن عکس العمل نشان داد با میزان کم مواد آسیب جدی نبینید.

جدیدترین مطالب سایت