رژیم لاغری دختر 23 ساله جوان و زیبا را شبیه پیرزن 60 ساله کرد + عکس

رژیم لاغری دختر 23 ساله جوان و زیبا را شبیه پیرزن 60 ساله کرد + عکس

رژیم لاغری دختر 23 ساله جوان و زیبا را شبیه پیرزن 60 ساله کرد + عکس

دختر زیبایی که بسیار علاقمند به لاغر شدن بود بعلت گرفتن رژیم هاي لاغری سنگین راهی بیمارستان شد و بسیار بدحال گشت. مشکل بی اشتهایی عصبی یکی از اختلالاتی است که در سال‌های اخیر رده هاي سنی جوانان را بیشتر از پیش دچار کرده و موجب نگرانی شده است ، این اختلال در بین زنان و دختران نسبت به مردان بیشتر است.

 

این‌ها مقدمه اي بود برای معرفی دختر جوانی که بعد از سن 15 سالگی به واسطه صحبت هاي نا امید کننده یکی از همکلاسی هایش دچار چنین مشکل روحی و روانی شد و تا در عرض چند سال به وزن خطرناکی رسید.

 

«هانان لوکاس» به وضعیت وخیمی دچار و این پیشروی وی را به مرز مرگ رسانده بود ، مشکل بی اشتهایی عصبی از او انسانی اسکلتی «استخوانی» که چهره اي شبیه پیرزن 60 ساله داشت ساخت. مصرف روزانه تنها 100 کالری آن هم فقط با خوردن ماست و چند تکه اي سیب کاهش وزن شدیدی دراین دختر جوان ایجاد کرد در حدی که او به وزن 25 کیلو گرم رسید .رژیم لاغری دختر 23 ساله جوان و زیبا را شبیه پیرزن 60 ساله کرد + عکس

 

دختر 23 ساله در آن شرایط ناگوار دچار عوارض جسمی نگران کننده شد به طوری که دیگر ضربان قلب قابل تشخیص و نبض قابل لمس نداشت. هانان در این مورد میگوید: از 15 سالگی دچار بی اشتهایی شدید شدم اما هرگز فکر نمیکردم برای چنین مشکلی باید به دکتر مراجعه کنم، این حالت بی میلی به غذا درمن کم کم پیشرفت کرد.

 

تا در سن 18 سالگی بدلیل وضعیت نگران کننده ي جسمی ام در بیمارستان بستری شدم، 4 بار بستری و ترخیص از بیمارستان در نهایت وضعیت مرا به حد امیدوار کننده بازگرداند.

 

او در ادامه گفت روزهای سختی بود درست مثل این که در زندان بودم ولی نمیدانستم بستری بودن من در بیمارستان راهی است برای نجاتم، وضعیت ظاهری و جسمی خوبی نداشتم و پزشکان مدام به من هشدار می دادند که ادامه این وضعیت مرا خواهد کشت اما اهمیتی به صحبت هاي آن ها نمی دادم.رژیم لاغری دختر 23 ساله جوان و زیبا را شبیه پیرزن 60 ساله کرد + عکس

 

بعد از گذشت مدتی تقریباً طولانی دیگر جرات نگاه کردن به خودم در آینه را نداشتم ، صورتم درست مثل یک پیرزن 60 ساله بود ، اسکلتی پوشیده با یک پوست زرد رنگ که هیچکس نمی توانست آن رابه اسانی تحمل کند.

 

ضربان قلبم نیز به 34 رسیده بود ، وضعیت خطرناک من قبل از چهارمین بار بستری شدن در بیمارستان چنین بود تا این که بالاخره در مرحله چهارم مراقبت ویژه توسط پزشکان در بیمارستان توانستن ازآن شرایط رها شوم و آرام آرام به حد نرمال برسم.

جدیدترین مطالب سایت