جملاتی که شنیدنشان زنگ خطر برای زندگی است

جملاتی که شنیدنشان زنگ خطر برای زندگی است

جملاتی که شنیدنشان زنگ خطر برای زندگی است

برخی از جملات میباشند که بر زبان آوردن آنها در زندگی میتواند خطرناک باشد و زندگی را رو به جدایی و سردی هدایت کند. برای داشتن یک زندگی خوشحال و پیروز و پایدار باید احترام و تعهد متقابل داشت.

 

هنگامی که این ارتباط و احترام بین شما و همسرتان ضعیف میشود.برای زندگی مشترکتان کمی نگران و پریشان می‌شوید. اگر همسرتان دائم جملاتی که در ادامه به آنها اشاره خواهم کرد تکرار می‌کند باید با او در این راستا گفتگو کنید و در مورد احساس بدی که از حرف هایش به شما منتقل می‌شود بگویید. او باید به احساس و باورها شما احترام بگذارد.

 جملاتی که شنیدنشان زنگ خطر برای زندگی است

خسته شدم

گاهی اوقات لازم هست که تغییری در روتین هرروز تان ایجاد کنید. از خودتان بپرسید که آیا از روتین فعلی ارتباط تان خوشنود هستید یا خیر؟ آیا همسرتان هم از اوضاع فعلی خوشنود هست؟ گاهی اوقات هست که کارهای متفاوتی انجام دهید و تغییری در برنامه هرروز مادام العمر تان ایجاد کنید تا عشق تان را محکم تر و ارتباط عاطفی عمیق تری را در ارتباط ایجاد کنید.

 

هیچگاه درک نمی کنی چی میگم یا درکم نمی کني

زنها و مردها کاملا متفاوت فکر میکنند بنابراین ارتباط ها ممکن هست کمی پیچیده باشند. اگر دائما می‌گوید که درک نمیشود زمان بگذارید و به حرف هایش گوش دهید و مشکلاتش را درک کنید. اینکار برای داشتن یک ازدواج پایدار و پیروز ضروری هست.

 

هیچگاه عوض نمیشی

تغییر کمی سخت هست اما اگر همسرتان دائما به شما گوشزد می‌کند که نمی‌توانید تغییر کنید با او گفتگو کنید و علت کارهایی علیرغم موافقت او انجام می‌دهید را برایش توضیح دهید. وقتی از دلایل تان برایش بگویید همۀ چیز به نظرش معقولانه تر میرسد. در مورد چیزهایی که هیچ وقت تغییر نخواهد کرد و چیزهایی که هر دو میتوانید تغییر دهید گفتگو کنید.

 

چرا مانند فلانی نیستی؟

سنجش کردن با دیگران برای ارتباط عاملی ویرانگر به حساب می‌آید. اگر همسرتان دائما شما را با مادر، خواهر، رفقا یا زنان دیگر سنجش می‌کند برای خودتان هیچ ارزشی قائل نیست. این مسئله را سرسری نگیرید و فکری برای حل آن بکنید.

 

اون کسی نیستی که عاشقش شدم

خواه ناخواه در ارتباط با گذر زمان تغییرات جسمی، عاطفی و فکری بوجود می‌آید. اگر همسرتان دائم این جمله را تکرار می‌کند این را نمی فهمد که او نیز دیگر همان شخصی که شما عاشقش شده بودید نیست. در واقع هیچ کس نمی‌تواند طی چند سال آینده به طور اثبات همانگونه که بوده هست بماند. برای داشتن یک ازدواج پیروز باید رشد و تغییر کرد.

 

هر چی تو بگی درسته یا هر چی تو بخوای

این جمله نشان می‌دهد که همسرتان هیچ علاقه اي به کارهایی که شما انجام می‌دهید ندارد. فکر نکنید این جمله غالب بودن شما را در ارتباط نشان میدهد بلکه بازگوی کمبود احساس و عاطفه در ارتباط هست.

 

کلید موفقیت در ازدواج گیر دادن به چیزهای کوچک و بی اعتبار نیست بلکه داشتن اعتماد و ارتباط برقرار کردن با یکدیگر هست. برای رفع دشواری های و برخی رفتارها وقت بگذارید تا خوشحال بودن را در زندگی مشترک پیدا کنید.

جدیدترین مطالب سایت