زنی که با ارواح رابطه ی جنسی برقرار میکند

زنی که با ارواح رابطه ی جنسی برقرار میکند

زنی که با ارواح رابطه ی جنسی برقرار میکند

وی گفته است سکس با ارواح رابه مردان ترجیح می دهد و آرزو دارد یک روز توسط یک روح حامله شود.روان‌درمانگرها می گویند چنین تجربه‌هایي حاصل یک توهم غریب در بین خواب و بیداری است.یک زن اهل بریستول انگلستان به اسم آمیتیست ریلم, 27 ساله, میگوید تا کنون با 20 روح سکس داشته است و انها رابه مردان ترجیح میدهد.

 

زنی که ادعا می کند تا کنون با 20 روح همخوابی و رابطه جنسی داشته است و از لذت فراوان این رابطه نیز سخن می گوید که باعث تعجب همگی شده است.به گزارش فراناز به نقل از هافتینگتون پست, یک زن ۲۷ ساله بریتانیایی دریک شوی تلویزیونی مدعی شد با ارواح سکس داشته است.

 

هافینگتون پست گزارش داده که ریلم روز پنج شنبه هفتم دسامبر دریک شوی تلویزیونی در آی‌تی‌وی حاضر شده و درمورد این که ارواح چگونه هستند, صحبت کرده است.

 

او گفته است نخستین تجربه او مربوط به 12 سال پیش است؛ زمانی که با همسرش به یک منزل جدید نقل مکان کرد و احساس کرد که یک وجود غریبه‌ در منزل حاضر است اول یک انرژی بودو بعدتر فیزیکی شد. یک فشاری روی ران‌ها و نفس‌هایي روی گردنم بود اما من همیشه احساس امنیت می کردم.با روح سکس داشتم.

 

به گزارش فراناز او گفته است تجربه‌اش قابل توضیح و وصف نیست.بر اساس این روایت, او به مدت سه سال با یک روح رابطه جنسی‌ داشته است تا این که یک‌بار زمانی که «همسر آدمیزادش» از کار به منزل برگشته, سایه‌ مردی را در پنجره دیده و همین باعث شده تا این رابطه تمام شود.

 

این خانم با ارواح رابطه جنسی دارد +عکس

او گفته است حداقل با 20 روح به نوعی رابطه جنسی داشته و حالا آرزو دارد توسط یک روح حامله شود.او گفته است تحقیقاتی درمورد بارداری فانتوم انجام داده و بر اساس این تحقیقات, «این امکان وجوددارد که یک روح در شما قرار بگیرد اما مردم نمی دانند چگونه آن رابه طور طولانی حمل کنند.»

 

ریلم نخستین کسی نیست که ادعا میکند با ارواح رابطه جنسی داشته است. پیش از این نیز افرادی این ادعا را کرده‌اند. خواننده‌هایي مثل کشا و باب براون نیز چنین ادعایی کرده‌اند.

 

یک محقق دراین زمینه به هافینگتون پست گفته است طبق معمول افرادی که مدعی سکس با ارواح هستند درمورد احساس فشار و سنگینی حرف میزنند و رابطه را گرم وصف نمیکنند. انها می گویند در هنگام حضور ارواح اتاق هم سرد است.

 

با این حال تینا رادزیتویچ, پژوهشگر, گفته است تجربه سکس با ارواح نوعی توهم است که در بین خواب و بیداری رخداد می‌افتد.به گفته او این نوع توهم عجیب‌وغریب می تواند حاوی لمس و شنیدن و دیدن باشد اما طبق معمول تروما, افسردگی و اضطراب عامل ایجاد چنین توهم‌هایي است.

جدیدترین مطالب سایت