زیباترین افسر پلیس مرد دنیا + عکس

زیباترین افسر پلیس مرد دنیا + عکس

زیباترین افسر پلیس مرد دنیا + عکس

به گزارش فراناز لاسی متبرگ افسر زیبای دنیا شناخته میشود ، این افسر مو بلند با بدن و صورت زیبایی که دارد جذاب ترینپلیس مرد دنیا به ثبت جهانی رسیده است.با ما در فراناز همراه باشید.

 

مرد غول پیکر نیروی دریایی نروژ توانسته است نام خود را به عنوان جذاب ترین نیروی پلیس مرد جهان به ثبت برساند که لایق وی است. لاسِی متبرگ، افسر ۳۰ ساله نیروی دریایی نروژ، به یکی از معروف ترین اشخاص در اینترنت تبدیل شده است. علت محبوبیت این افسر جوان، جذابیت بیش از حد اوست به طوریکه او را Thor ، از اساطیر نورس، خدای رعد و برق و طوفان افسانه های وایکینگ ها دردنیای مدرن می نامند.

 

او که هم اکنون در حال انجام فعالیت های مدلینگ نیز هست، به دلیل موهای بلوند و بلند و اندام ورزیده اش نگاه های زیادی را متوجه خود کرده است. به گفته ی خودش، روزانه پیام های عاشقانه و پیشنهاد های ازدواج بسیاری از طرفدارانش دریافت می کند.زیباترین افسر پلیس مرد دنیا + عکس

 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید که این افسر جذاب در زمان مدرسه به دلیل زشت بودن و دندان های خرگوشی مورد تمسخر دانش آموزان دیگر قرار می گرفته است.او نه تنها یک فرد خودساخته است بلکه با علاقه به حیوانات ثابت کرده است که روح لطیفی نیز دارد.برخی از کامنت های صفحه ی اینستاگرام او را می خوانید:

 

“تو واقعی هستی یا از دنیای دیگر؟ تو باید اهل آسگارد- اشاره به اقامتگاه خدایان جنگاور اسکاندیناوی- باشی!”من را به نروژ ببرید. فکر میکنم عاشق شده ام.”زیباترین افسر پلیس مرد دنیا + عکس

 

جدیدترین مطالب سایت