موبایل پرچم دار جدید سامسونگ از جنس طلا + عکس

موبایل پرچم دار جدید سامسونگ از جنس طلا + عکس

موبایل پرچم دار جدید سامسونگ از جنس طلا + عکس

 

گوشی کاملا مدرن و منحصر بفرد سامسونگ فولد در چند ماه اخیر توسط شرکت سامسونگ که یکی از بزرگترین قطب های سازنده و عرضه کننده گوشی های هوشمند به اقصی نقاط جهان، معرفی شد و توانست با استقبال فراوانی از جانب علاقمندان دنیای فناوری و تکنولوژی روبرو شد.

 

چرا که در آن از تکنولوژی کاملا خاصی به کار رفته بود.اما از مهم ترین ویژگی های سامسونگ گلکسی فولد می توان به حافظه داخلی 512 گیگابایتی، صفحه نمایش دو طرفه که با باز کردن گوشی شاهد صفحه نمایش واید و بزرگ 7.3 اینچی روبرو خواهید بود که انعطاف پذیر است و می توانید آنرا ببنید و باز کنید!

 

با این وجود شرکت خصوصی ” کاویار ” که یک شرکت روسی و شناخته شده در زمینه اکسسوری و لوازم جانبی گوشی های هوشمند می باشد، اخیرا از اسمارت فون باز سازی شده و منحصر بفرد سامسونگ رونمایی کرد که توانست در صفحات مجازی بسیار دیده شود.

 موبایل پرچم دار جدید سامسونگ از جنس طلا + عکس

شرکت روسی ” کاویار ” اخیرا از گوشی منحصر بفرد و بروز شده سامسونگ گلکسی فولد با تغییرات اساسی در 7 نسخ محدود با طرح سریال تاج و تخت رونمایی کرد که توانست با استقبال فراوانی روبرو شود.

 

قیمت اصلی و شرکتی این اسمارت فون چیزی نزدیک به 2000 دلار می باشد که این شرکت در طی تغییرات اساسی که در این گوشی ایجاد کرده است، قیمت نجومی را برای آن ارائه نمود!

 

این شرکت 7 نسخه گوشی سامسونگ گلکسی فولد را با قیمت 8200 دلار که حدودا چیزی نزدیک به 115 میلیون تومان می باشد را رونمایی کرد که در آن از طلا و چرم بکار رفته است و در حین باز کردن قسمت داخلی گوشی، احساس خواهید کرد که در حال باز کردن گنجینه گران قیمتی هستید!

جدیدترین مطالب سایت