طرز تهیه بهترین ساندویچ صبحانه سریع

طرز تهیه بهترین ساندویچ صبحانه سریع

طرز تهیه بهترین ساندویچ صبحانه سریع

درست کردن انواع ساندویچ صبحانه و مواد لازم برای تهیه ساندویچ صبحانه را در این مطلب از سایت فراناز دنبال کنید.

 

صبحانه یکی از مهم‌ترین وعده‌های غذایی اصلی که برای سلامت بدن بسیار حائز اهمیت است. این وعده به افزایش تمرکز و تقویت متابولیسم بدن کمک کرده و مانع پرخوری در طول روز می شود. هم چنین خوردن مقداری کربوهیدرات و پروتئین به شما کمک می کند که در باقی روز انتخاب های غذایی سالم تری داشته باشید؛ بنابراین هنگامی که صبحانه میل می کنید، رژیم غذایی مغذی‌تر و کنترل شده تری خواهید داشت که مانع از افت شدید فشار خون می شود. بسیاری از مردم به دلایلی از خوردن صبحانه صرف نظر می کنند، ساندویچ صبحانه یک صبحانه کامل و گزینه مناسب برای افراد شاغل و دانش آموزانی است که وقت کافی برای خوردن صبحانه در منزل ندارند تا از احساس خستگی و تنش عصبی ای که ممکن است بر اثر نخوردن صبحانه در طول روز ایجاد شود، جلوگیری کند. این ساندویچ از ژامبون گوشت مارشن که حاوی ۹۰ درصد گوشت گوساله با بافت نرم و طعم متفاوت، بیکن ایرلندی، پنیر گودا و تخم مرغ که یک ماده بی نظیر و سرشار از پروتئین، مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن است، درست می شود.

 

مواد لازم برای هر ساندویچ صبحانه :

بیکن ایرلندی ۲ برش
ژامبون گوشت مارشن ۱ برش
پنیر گودا ۱ ورقه
نان تست ۲ عدد
تخم مرغ ۴ عدد
شیر یک چهارم فنجان
کره به مقدار لازم

 

طرز تهیه ساندویچ صبحانه :

ابتدا چهار گوشه نان های تست را جدا کنید و نان را به وسیله یک وردنه صاف کنید تا مقداری فشرده و نرم شود سپس یک لایه پنیر گودا، بیکن ایرلندی و ژامبون گوشت مارشن را سطح نان تست قرار دهید و نان دوم را روی آن بگذارید و چهارگوشه نان ها را با مقداری آب به یکدیگر بچسبانید.

 

در یک کاسه، تخم مرغ ها و شیر را مخلوط کرده و ساندویچ را به این ترکیب آغشته کنید و در کره سرخ کنید تا طلایی رنگ شود. نوش جان!

جدیدترین مطالب سایت