سحر تبر در خبر 20:30 + فیلم اعترافات سحر تبر در اخبار بیست و سی

سحر تبر در خبر 20:30 + فیلم اعترافات سحر تبر در اخبار بیست و سی

سحر تبر در خبر 20:30 + فیلم اعترافات سحر تبر در اخبار بیست و سی

مصاحبه با سحر تبر در اخبار بیست و سی شبکه دو سیما به تازگی پخش شده است و شب گذشته در بخش خبری ساعت بیست و سی نخستین مصاحبه سحر تبر شاخ اینستاگرام از قاب تلویزیون به نمایش درآمد و همچنین در پایان مصاحبه سحر تبر در بیست و سی، کارشناس خانواده درباره این ناهنجاری ها که از سوی برخی از جوانان سر می زند توضیحاتی را بیان کرد که در این بخش از سایت فراناز کلیپ سحر تبر در اخبار ساعت 20 و 30 دقیقه را تهیه و گردآوری کرده ایم. اعترافات سحر تبر در این گفت و گوی تلویزیونی خبر بیست و سی آورده شده است و او گفته که نه اسم اصلی سحر تبر است و همچنین اقرار کرده است بخاطر علاقه شدیدی که به یک شخصیت کارتونی هالیوودی به نام عروس مردگان داشته است او را به سمت گریم و عمل های جراحی مختلف روی صورت کشانده تا زودتر شبیه شخصیت عروس مردگان در کارتون هالیوودی شود و با این ترفند هزار دنبال کننده در پیج اینستاگرام اصلی سحر تبر اضافه می شود که به گفته این شاخ مجازی، وقتی می بینید با انجام کارهای وحشتناک و نامتعارف و تغییر قیافه به شکل زامبی می تواند تعداد زیادی فالوور جذب صفحه اینستاگرام خود کند و از این طریق علاوه بر محبوبیت پول نامشروع زیادی هم به جیب بزند، هر روز کلیپ های وحشتناک سحر تبر بیشتر می شد و او از دوستانش تقاضا می کرد بعد از گریم چهره و دست و پاهایش از او فیلم بگیرند و سپس در صفحه اینستاگرامش منتشر می کرد.

سحر تبر در خبر 20:30 + فیلم اعترافات سحر تبر در اخبار بیست و سی

اعترافات سحر تبر

نخستن گفتگوی سحر تبر در بیست و سی پخش شد در این مصاحبه او به چگونگی تهیه کردن و گریم کردن خود برای معروف شدن اعتراف کرد. او می گوید از خیلی وقت پیش دوست داشتم معروف شوم تا اینکه با راه اندازی یک صفحه در اینستاگرام و گذاشتن استوری های وحشتناک و عجیب و غریب از خودم تصمیم گرفتم تا نظر کاربران اینستا را به خودم جلب کنم و سپس برای اینکه بیشتر شبیه زامبی ها باشد چند عمل جراحی روی صورت و دست و پایش انجام داد و در طی حدودا سه سال مشغول فعالیت در این شبکه اجتماعی بوده است و اعترافات سحر تبر در اخبار بیست و سی شبکه دو سیما در فیلم زیر آورده شده است. او گفته است چهره واقعی اش هیچ ربطی به تصاویر و کلیپ های پیج اینستاگرامش ندارد و با انجام گریم قبل از تهیه کلیپ های وحشتناک و فتوشاپ عکس هایش، اقدام به ترویج خشونت می کرده و درآمد نامشروع نجومی را به جیب زده است. توصیه می کنیم مقاله سحر تبر چرا اینجوری شد و تغییر قیافه داد را هم بخوانید ومصاحبه جنجالی سحر تبر در بیست و سی بعد از دستگیری وی پخش شد و مدرک تحصیلی اش سیکل است و برای محبوب شدن درس و مدرسه را رها می کند و تا کلاس دهم درس خوانده است. او برای اینکه نام فامیلی اش مثل کارهایش ترسناک باشد از واژه تبر استفاده کرده است و تمام این کارها برای جذب فالوور بود که سرانجام به جرم تشویق دنبال کننده هایش به فساد و هنجار شکنی دستگیر و راهی زندان شد.

سحر تبر در خبر 20:30 + فیلم اعترافات سحر تبر در اخبار بیست و سی

مصاحبه با سحر تبر در اخبار بیست و سی

در پی مصاحبه با سحر تبر در خبر ساعت بیست و سی دقیقه می گوید: او حتی فکرش را نمی کرد با انجام حرکات وحشتناک و تهیه فیلم و عکس از اعمال نامشروع بتواند در مدت کوتاهی این همه فالوور جذب کند و با این چهره ترسناک و عجیب که دستخوش فتوشاپ و گریم حرفه ای و جراحی های متعدد است بتواند پول های نامشروع زیادی را از تبلیغات در پیج اینستاگرامش بدست آورد اما خودش می گوید بخاطر تفریح این کارها را می کرده است. برخی افراد برای به دست آوردن شهرت روی به کارهای عجیب می آورند. یکی از شاخ‌های اینستاگرام که چند وقت پیش دستگیر شده بود، مصاحبه‌ای با صدا و سیما داشت و از ماجرای معروف شدنش گفت. او به خبرنگار اخبار بیست و سی گفته است من خیلی زیباتر از چهره واقعی امروزم بودم و وقتی دیدم تعداد لایک هایم بالا رفته است با رفتن به داخل سطل آشغال و دیگر کارهای نامتعارف قصد معروفیت بیشتر را داشته است. وی می گوید با انجام عمل زیبایی گونه هایم را سوراخ کردم و با گریم چشم هایم به شکل ترسناک و کج کردن بینی به سمت بالا و لاغری بیش از حد خودم را شبیه عروس مرده تیم برتون کردم زیرا به این کارتون هالیوود علاقه مند بودم. این بود شرح و جزئیات مصاحبه سحر تبر در بیست و سی فیلم این گفتگوی تلویزیونی را در ادامه می بینید.

 

جدیدترین مطالب سایت