سخنان جنجالی امیر حسین رستمی در برنامه فرمول یک + فیلم

سخنان جنجالی امیر حسین رستمی در برنامه فرمول یک + فیلم

سخنان جنجالی امیر حسین رستمی در برنامه فرمول یک + فیلم

به گزارش فراناز در برنامه شب عید فرمول یک،امیر حسین رستمی صحبت‌های انتقادی را مطرح کرد که همین مسئله سبب شد تا ناگهان برنامه بدون اطلاع مجری قطع شود.

 

بعد از چند دقیقه آگهی و پخش آیتم‌های مختلف، علی ضیا روی آنتن آمد و خبر از رفتن امیر حسین رستمی داد و گفت که انشالله در شب‌های آینده مجددا میزبان او می‌شویم. ما نمی‌خواهیم امید الکی بدهیم اما در این شرایط باید دو طرف ماجرا را دید.

 

امیر حسین رستمی در ابتدای صحبت‌های خود در این برنامه گفت: مدت‌هاست در برنامه زنده تلویزیون ظاهر نشدم، اما امشب دلیل‌های زیادی برای آمدن داشتم.

 

چند نکته شخصا برای خودم سوال بود. چند وقت قبل یکی از دوستان دکترم مطلبی را درباره کرونا در اینستاگرام گذاشت و به من هم گفت که مسئله جدی است و ویروس به ایران هم وارد شده و باید شروع به مردم اطلاع رسانی کنیم. من هم ۲۴ ژانویه در صفحه خودم منتشر کردم.

 

سوال اینجاست که چطور من که یک بازیگر ساده هستم و دوست دکترم در جریان آمدن کرونا بودیم اما وزیر محترم بهداشت ما تا روز اول اسفند خیلی محکم می‌گفتند که هیچ نشانه‌ای از کرونا در ایران نیست.

 

وی ادامه داد: خوب بوده که ما اول یاد بگیریم که اول تحقیق کنیم و بعد تکذیب کنیم. چه اصراری بود که پروازهای ماهان به چین کنسل نشود، وقتی که می‌دانستیم مبدا این ویروس شهر ووهان چین است و اکثر دنیا تماس خود با این شهر را قطع کرده‌اند، باتوجه به هجمه‌های بسیاری که در فضای مجازی برای متوقف کردن این پروازها انجام شده بود، چه اصراری برای ادامه آن بود؟ متاسفانه تا آخرین لحظه این پروازها آمد و این بیماری را آورد.

 

رستمی در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت: این سوال‌های چکیده‌ای از سوالات ۷۰، ۸۰ میلیون مردم ایران است. سوال دیگر این بود که چقدر بهتر می‌شد یک شهر قرنطینه شود تا اینکه یک کشور را قرنطینه نکنند. چراکه در شروع این ویروس همه کشورهای همسایه ما را قرنطینه کردند و همه مرزهای خود را روی ما بستند.

 

این بازیگر در ادامه صحبت‌های خود از رئیس قوه قضائیه درخواست کرد تا فیلترینگ تلگرام را حداقل موقتا تا رفع بحران کرونا بردارد. چراکه سرعت اینترنت پایین بوده و برای مطلع شدن پزشکان از یکدیگر و بهره بردن بچه‌ها از وضعیت آموزش مجازی اپلیکیشنی همچون تلگرام مورد نیاز است.

 

وی در پایان نیز با انتقاد از تعطیل نکردن ادارات گفت: بسیاری از مشاغل همچون بیمارستان‌ها قابل تعطیل شدن نیستند اما برای کنترل شیوع ویروس کرونا می‌شد که ادارات را تعطیل کنیم اما این کار را انجام ندادیم. ولی باید بدانیم که کارمندان نمی‌توانند با طی‌الارض از منزل به محل کار برسند و مجبور هستند که از خانه بیرون بیایند و به سر کار بروند.

در ادامه میتوانید کلیپ این قسمت از برنامه فرمول یک را مشاهده کنید.

 

 

در ادامه میتوانید بیوگرافی امیر حسین رستمی را مطالعه کنید.

وی متولد سال 1354 و بهمن ماهی می باشد. در رشته بازیگری تحصیل کرده و از شاگردان امین تارخ است، او با بازی در فیلم فقط چشمهایت را ببند وارد دنیای سینما و تلویزیون ایران شد.

 

خانواده

او در یک خانواده 4 نفره در شهر تهران زاده شده و یک خواهر بزرگتر از خودش دارد. او در کنار بازیگری، حرفه مجری گری را هم دنبال می کند، بسیار شوخ طبع است و روابط عمومی فوق العاده ای دارد.

 

نقطه عطف و پیشرفت

خب شاید سوال باشد که نقطه عطف بازی های او کجا بود؟به نطر خود امیر حسین رستمی او با بازی در سریال شمس العماره به شهرت رسیده اما برخلاف اعتقادش، وی با بازی در سریال مرد هزار چهره به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید. بازی در سریال پربیننده لیسانسه ها و همچنین سریال دختران حوا به نقطه اوج شهرت خود رسید.سایت فرانازسخنان جنجالی امیر حسین رستمی در برنامه فرمول یک + فیلم

 

ازدواج

او با پورانداخت الستی ازدواج کرده و یک پسر به نام ارشیا دارد. به واسطه یکی از دوستانش با خانم الستی آشنا شده و حال نزدیک به 20 سال است که با هم زندگی می کنند.سخنان جنجالی امیر حسین رستمی در برنامه فرمول یک + فیلم

 

حضور یک همسر فداکار، تحصیل کرده و اصیل تاثیر زیادی در زندگی من داشته است. همسر من می داند که در اولویت زندگی من است و از کاستی ها و اشتباهات من چشم پوشی می کند. او یک مادر نمونه است و 70 درصد وظیفه تربیت ارشیا را به عهده داشته، همسرم دلسوز و امروزی است.سخنان جنجالی امیر حسین رستمی در برنامه فرمول یک + فیلم

 

او درباره انتخاب ژانر کمدی می گوید: مردم بیشتر کارهای طنز را دوست دارند، البته اگر درام خوبی هم ساخته شود مردم از آن استقبال می کنند. من بیشتر در نقش های کمدی ظاهر می شوم چون مردم من را با نقش شکور شناختند و دوست دارند دوباره بازی مرا در کارهای طنز ببینند.

 

بازیگر خوش پوش

امیرحسین رستمی: خوش پوشی برای من خیلی اهمیت دارد، دوستان نزدیکم می دانند که عینک و ساعت جزو مریضی های من است. به ظاهرم خیلی اهمیت می دهم و همچنین با یک برند معتبر لباس آلمانی همکاری می کنم. برای من مهم است که لباس هایی که می پوشم برازنده و مناسب باشند.سخنان جنجالی امیر حسین رستمی در برنامه فرمول یک + فیلم

 

ورزش و سلامتی

او می گوید: من آدم جون دوستی هستم، چون به سلامتی و تغذیه ام اهمیت می دهم، سر صحنه فیلم ها غذا نمی خورم. یا از خانه غذا می آورم یا از بیرون غذای سالم خریداری می کنم. جالب است بدانید که غذای رژیمی در سر فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی یعنی اینکه فقط برنج نداشته باشد!

 

او در آستانه 50 سالگی است، اما به هیچ وجه چهره یک آدم چهل و اندی ساله را ندارد! او می گوید: بهنام تشکر دو سال از من کوچکتر است، یک جا قرار بود نقش پدر من را بازی کند اما قبول نکرد! من به روح و بدنم احترام می گذارم و مثل آدم زندگی می کنم و ورزش اهمیت زیادی در زندگی من دارد.

 

اینستاگرام

امیرحسین رستمی بیش از 1 میلیون دنبال کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد. او تاکنون بیش از 800 پست در صفحه خود به اشتراک گذاشته است. برای دنبال کردن اخبار او می توانید به صفحه اینستاگرامی amir_hrostami مراجعه کنید.

جدیدترین مطالب سایت