ایده های سفت کردن باسن و خوش فرم کردن باسن با ورزش

ایده های سفت کردن باسن و خوش فرم کردن باسن با ورزش

ایده های سفت کردن باسن و خوش فرم کردن باسن با ورزش

بسیاری از دختران و خانم ها داشتن باسن سفت و خوش فرم هم از اهمیت خاصی برخوردار است. خیلی از خانم ها باسن شان بسیار شل است و دوست دارند باسن سفتی داشته باشند و راههای بسیار زیاددی را امتحان نموده اند و به نتیجه دلخواه خودشان نرسیده اند در این مقاله ما ایده های برای سفت کردن باسن با ورزش به روش های خیلی ساده و آسان را به شما پیشنهاد خواهیم داد اگر دوست دارید باسن سفت و خوش فرمی داشته باشید در ادامه با ما همراه باشید .

 

ما این ۳ تمرین را پیشنهاد می‌دهیم، راه‌هایی عالی برای شروع سفت کردن باسن و یا سرعت دادن به پیشرفتتان در سفت کردن باسن.

 

سفت کردن باسن با این روش ها

همه‌ی خانم‌ها می‌خواهند باسنی سفت و خوش فرم داشته باشند. اگر چه این کار به راحتی پیدا کردن یک تمرین خاص نیست، اما تمریناتی هست که می‌توانید با انجام آنها به سمت داشتن باسنی سفت و خوش فرم پیش بروید. در این مطلب با این تمرینات آشنا خواهید شد. احتمالا سال‌هاست که تمرینات خاصی را انجام داده‌اید، اما حالا به دنبال تمرینی متفاوت می گردید. ما این ۳ تمرین را پیشنهاد می‌دهیم، راه‌هایی عالی برای شروع سفت کردن باسن و یا سرعت دادن به پیشرفتتان به سمت باسنی خوش فرم.

 

۱- از اسکات سنگین نترسید

خانم ها از اسکات می ترسند! چرا که فکر می کنند این تمرین پاهایشان را حجیم و بزرگ می کند. اما من شدیدا بر این باورم که شما واقعا احتیاج دارید تا بر روی عضلاتتان فشار بیشتری از حالت عادی بیاورید تا اینکه در پاها و باسنتان تغییری مشاهده کنید. اسکات سنگین و یا پرس پا یک روش خوب برای وارد آوردن این فشار است.

 

۲- بالا رفتن جنبشی

نزدیک خانه‌ی ما تعداد زیادی پارک وجود دارد. معمولا در آن‌ها می‌دوم و سعی می‌کنم جاهایی برای بالا رفتن پیدا کنم. مثلا در هر پارکی، حداقل چند تا نیمکت و تعدادی میز وجود دارد. بعضی از آنها هم دو سطحی‌اند. ممکن است در حین دویدن لبه‌ی جوی آب، پل، پله و چیزهای دیگری هم پیدا کنید. چنین جاهایی نامحدودند. دور پارک بدوید و هر سطحی که پیدا کردید، چند بار بر روی آن بالا و پایین بروید. به این شکل که یک پایتان را بر روی سطح مورد نظر گذاشته، با یک فشار بدنتان را بالا بکشید و پای دیگر را همانند پای قبلی بالا بکشید.

 

۳- دویدن در سر بالایی

قطعا یکی از بهترین تمریناتی که می‌توانید توسط آن باسن و کلا پایین تنه‌تان را سفت کنید و به آن شکل دهید، این است که در سر بالایی بدوید! شیب سربالایی‌ها باعث به وجود آمدن مقاومت مبهوت کننده‌ای در برابر نیروی شما می‌شود و زاویه‌ای که بدنتان در آن قرار می‌گیرد، باعث می‌شود عضلات ران و باسن شما تحت فشار قرار بگیرند. این تمرین، همچنین یک تمرین چربی سوز قوی نیز به حساب می‌آید! روی هم رفته، این تمرین، یکی از تمرینات پایین تنه‌ی مورد علاقه‌ی من است.

 

نتیجه گیری

این سه تمرین، تمریناتی قوی هستند که واقعا در پیشرفت شما برای رسیدن به باسنی سفت و خوش فرم تاثیر می‌گذارند. فقط حواستان باشد که یک رژیم غذایی سالم داشته باشید و تمرینات کاردیوتان را نیز رها نکنید. به یاد داشته باشید که سوزاندن چربی‌های اضافه‌ی بدنتان، باعث خواهد شد اندامتان سفت و در هم تنیده به نظر برسند.

 

مطالب مرتبط :

آیا دختران و زنان کمرباریک و باسن بزرگ باهوش ترند؟

با حرکت اسکات باسن خود را خوش فرم و بزرگتر کنید!

دو حرکت ساده برای سفت کردن ران و باسن

جدیدترین مطالب سایت