سفید کردن دندان ها در چند دقیقه

سفید کردن دندان ها در چند دقیقه

سفید کردن دندان ها در چند دقیقه

 در ادامه این مطلب از سایت فراناز یک راهکار خانگی و ارزان برای سفید کردن دندان ها را می خوانید.

بیشتر افراد از داشتن دندان‌های زرد خجالت می‌کشند و حتی برخی از این افراد به این دلیل در جمع صحبت نمی‌کنند. علت زردی دندان‌ها همیشه بهداشت ضعیف دهان و دندان نیست بلکه‌، مصرف دخانیات، برخی داروها، نوشیدنی‌ها، مواد غذایی رنگی، بیماری، سن، محیط زندگی، تروما و ژنتیک تنها برخی از دلایلی است که باعث تغییر رنگ دندان می‌شود.

 

در تحقیقات نشان داده شده که دندان‌های سفید و لبخند زیبا باعث ایجاد اعتماد به نفس بیشتر و دید مثبت فرد نسبت به خود خواهد شد. اغلب توجه افراد بسیاری به سمت فردی جلب خواهد شد که دندان‌های سفید و تمیز داشته باشد.

 

خمیر دندان‌های سفید کننده، شستشو و استفاده از ژل های سفید کننده در برخی موارد سهل و آسان نیست یا هزینه‌‌های زیادی را برای استفاده از آنها باید پرداخت کرد.

 

ما یک راهکار شگفت انگیز و ساده را به شما توصیه می‌کنیم که به کمک آن بتوانید در 3 دقیقه  100 درصد طبیعی دندان‌های خود را سفید کنید. مواد مورد نیاز شما جوش شیرین و لیمو ترش است‌. فقط کافی است که یک قاشق جوش شیرین را در ظرفی ریخته و آن را در ته ظرف پخش کنید‌.

 

لیموها را برش زده و کم کم قطره قطره به جوش شیرین اضافه کرده و با هم ترکیب کنید در ابتدا مخلوط کف می‌کند تا جای ممکن مخلوط لیمو و چوش شیرین را هم بزنید که یک مخلوط بی رنگ و تقریبا یک دست مایع بدست آید. پس از آماده شدن ترکیب را با انگشت یا پد بر روی دندان‌های خود بمالید. با این دستور العمل دندان‌های شما سفید و زیبا خواهند شد.

جدیدترین مطالب سایت