سگ زباله جمع کن در ایران + عکس

سگ زباله جمع کن در ایران + عکس

سگ زباله جمع کن در ایران + عکس

سگ زباله جمع کن، به گزارش فراناز در یک پدیده نادر و استثنایی سگی در شهر خلخال شب‌ ها با جمع‌ آوری کیسه‌ های زباله رها شده در معابر این شهر آن ها را به مکان انباشت زباله‌ ها انتقال می‌دهد و شهر را تمیز می کند! معمولا این سگ پاکسازی معابر از زباله‌ها را پس از نیمه‌ شب و دور از چشمان اهالی انجام می‌دهد و به محض دیدن افراد کیسه زباله را رها کرده و پا به فرار می‌گذارد و از آن منطقه دور می شود.

 

سگ زباله جمع‌ کن و دوست داشتنی ، کیسه زباله‌ های رها شده در کوچه‌ ها و معابر خلخال را شبانه با استفاده از دهان خود جابه‌ جا می‌کند و به محل جمع‌ آوری زباله‌ ها یا سطل‌ های جمع‌ آوری زباله شهرداری انتقال می‌دهد.

 

سگ یا سگ اهلی (نام علمی: Canis lupus familiaris) زیرگونهٔ اهلی گرگ‌ها و پستانداری از زیرراستهٔ سگ‌سانیان است. سگ نخستین جانوری است که به دست انسان اهلی شد. سگ‌ها از گوناگون‌ترین جانوران زمین هستند که میراث چند هزار سال مداخلهٔ انسان در روند جفت‌گیری و پرورش این جانور است. سگ‌ها نقش‌های گوناگونی در جوامع انسانی بر عهده گرفته‌اند و انسان‌ها از آن‌ها برای شکار، گله‌داری، بارکشی، محافظت، کمک به پلیس و نیروهای مسلح، همراهی و همدمی و کمک به اشخاص دچار ناتوانی استفاده می‌کنند. آنها تنهاجاندارانی هستند که صاحب خود را از خودشان بیشتر دوست دارند.

 

سگ‌ها صدها نژاد گوناگون دارند که بیشتر آن‌ها در چند صد سال اخیر به وسیلهٔ اصلاح نژادی توسط انسان‌ها ایجاد شده‌اند. انسان‌ها از طریق تولید نسل از سگ‌های دارای صفات جسمی و رفتاری مخصوص برای انجام کارهای خاص استفاده می‌کنند که باعث ایجاد نژادهای متفاوتی از سگ‌ها شده‌اند که تفاوت‌های ظاهری قابل توجهی با یکدیگر دارند. بلندی قد انواع سگ از سطح زمین تا بین دو کتف از حدود ۱۵ سانتی‌متر در نژاد چی‌واوا تا حدود ۷۶ سانتی‌متر در تازی ایرلندی تفاوت دارد. رنگ آن‌ها نیز از سفید تا سیاه و از قهوه‌ای تیره تا روشن با طرح‌های مختلفی متغیر است. بلندی موی آنها نیز از بسیار کوتاه تا چند سانتی‌متر و موی زبر تا پشم صاف، فِر یا نرم متفاوت است.

 

زیباترین سگ هایی که تا به حال دیده اید + عکس هاپو های ناز

تعبیر خواب سگ چیست؟

ازدواج اجباری و دردآور دختر 9 ساله هندی با یک سگ برای شکستن طلسم

ازدواج آقای معروف با 60 سال اختلاف سن و دختری با سگ + عکس

بهترین نژاد سگ | باهوش ترین و برترین نژادهای سگ

جدیدترین مطالب سایت