سینه های بزرگ و حجیم با خوردن این مواد غذایی هورمون دار

سینه های بزرگ و حجیم با خوردن این مواد غذایی هورمون دار

سینه های بزرگ و حجیم با خوردن این مواد غذایی هورمون دار

 

سینه های بزرگ و حجیم داشتن آرزوی برخی از دختران و زنان جوان است و راه های زیادی برای بزرگ کردن سایز سینه ها وجود دارد که یکی از آنها مواد غذایی و خوراکی ها است. در این پست فراناز بهترین مواد غذایی برای بزرگ شدن سایز سینه ها و حجیم شدن پستان به شما پیشنهاد خواهیم داد.

 

تنها راهی که می توان بدون چاق شدن دیگر قسمت های بدن سینه ها را بزرگ کنید خوردن این مواد غذایی که در زیر به آن اشاره شده است می باشد.

 

سویا، کنجد، رازیانه ، هویج ، شیرین بیان ، جو، سیب زمینى یام ، تغذیه ای برای بزرگ شدن سایز سینه در خانم ها پنج انگشت ، فلفل برى که به صورت قطره هاى روزانه ویتاگنوس و… موجب تحریک و ترشح هورمون استروژن در زنان مى شوند.

 

ویتامینE یک تنظیم کننده هورمونى است که موجب افزایش ترشح هورمون هاى تخمدان ها مى شود و سطح استروژن خون را ثابت نگه مى دارد.

 

منابع خوب برم و فیتواستروژن در میوه ها و سبزی ها شامل موارد زیر است:

 

انواع آلو، توت فرنگی ، سیب ، گوجه فرنگی ، گلابی ، انگور، گریپ فروت ، پرتقال ، تمشک و سبزی هایی مثل مارچوبه ،چغندر، فلفل دلمه ، ساقه کلم بروکلی ، کلم ، گل کلم ، هویج ، کاهو، پیاز، سویا، سیب زمینی ، شلغم و جو.

 

تخمه آفتابگردان ، کنجد و موادی از این قبیل حاوی فیتو استروژن هستند و میزان این ماده در آنها چندین برابر بیش از سایر مواد گیاهی است.

 

همچنین میتوان از عرق رازیانه یا عرق شوید و عرق گل همیشه بهار که حاوی هورمون زنانه هستند مصرف کرد این عرقیات باعث تنظیم قاعدگی هم میشود .

 

البته در صورتی که علل فوق یعنی لاغری و بی نظمی قاعدگی و… نباشد از این عرقیات میتوان استفاده کرد. عرقیات مذکور را نباید همزمان با داروهای شیمیایی استفاده کرد و عرق رازیانه را هم بهتر است یک هفته در میان استفاده کرد! چون عرق رازیانه بخاطر داشتن هورمون استروژن موجب چاقی و افزایش وزن هم میشود.

 

همچنین گفته شده زیاده روی در مصرف رازیانه ممکن است معده را سست کند و باعث تشنج هم بشود. برای بزرگ کردن سینه ها فقط از رازیانه استفاده نکنید میتوانید بجای رازیانه از منابع دیگر استروژن مثل شوید-سویا-کنجد-تخمه افتابگردان و…. استفاده کنید.

 

ماساژ سینه ها زیر دوش حمام و استفاده از سوتینهای نرم و اسفنجی موثر است ضمنا خواب و استراحت کافی باید داشته باشید .بالاخره در موارد شدید و مقاوم می توان از مشاوره جراحان پلاستیک و نصب پروتز یا ترانسفر چربی و پی ار پی سود جست.

جدیدترین مطالب سایت