شخصیت جنسی و روحی زنان متولد اسفند

شخصیت جنسی و روحی زنان متولد اسفند

شخصیت جنسی و روحی زنان متولد اسفند

 

زنان فوق العاده متولدین اسفند ماه دارای شخصیت فوق العاده ای می باشند ارتباطی راحت برقرار می کنند و افراد بسیاری او را می شناسند و دوستان زیادی دارد .شخصیت بی نظیر زنان متولدین اسفند ماه را در این مطلب با هم دنبال می کنیم. تمام علایق جنسی و روحی زنان متولد اسفند ماه را در این مطلب بیان کرده ایم.

 

شوهر و بچه های خود را فراموش نمی کند وخلاصه آخر کار که نگاه می کنید، می بینید که با پولی که برای خرج منزل در اختیار وی گذاشته شده است، همه کارها را انجام داده است، در حالی که شما حتی تصور آن را هم نمی کرده اید. روابطی که این زن با دیگران برقرار می کند، بدون شک در نوع خود منحصر به فرد است. از زن همسایه گرفته تا رفتگری که ظرف زباله را می برد، بقال سر کوچه، نفتی، بچه های محل، قصاب، روزنامه ای، و حتی صاحبخانه که هر ماه برای گرفتن کرایه مراجعه می کند،‌با او سلام و علیک بسیار دوستانه ای دارند. او عملا موجودی است که هیچکس خود را دشمن وی نمی داند.

 

سیاره این زن نپتون و مرکب او باد صبا است، و دختر متولد اسفند سوار بر این مرکب هر لحظه به سویی رکاب کش است. او به گونه ای تعجب آور احساساتی است و وقتی قلبش شکسته می شود، مثل سیل اشک می ریزد و چنان نگاه مظلوم و سرزنش آمیزی به شما می اندازد که گویی خرگوشی را به هنگام شیر دادن به بچه هایش کشته اید. دختر متولد اسفند گاهی اوقات دستخوش این توهم می گردد که در این دنیای پر آشوب فاقد هر نوع وسیله دفاعی و حفظ بقا می باشد، در اثر یک چنین توهمی ناامیدی سراسر وجود وی را در بر می گیرد و وظیفه شما خواهد بود که به وی بفهمانید ذکاوت خارق العاده ای که طبیعت به وی داده است و نیروی عجیبی که در جلب نظر دیگران دارد، حربه های قاطعی می باشند که در دسترس او هستند و می تواند با اتکاء به آن ها گلیم خود را به مراتب راحت تر از دیگران از آب بیرون بکشد. مشکل ترین درسی که این دختر باید در زندگی فرا بگیرد، فائق آمدن بر دودلی ها و خجول بودن است. اگر ترس به اعماق وجود او رخنه کند،‌ تمام روابط او را با دنیای خارج قطع می سازد و آن وقت این خطر وی را تهدید می کند که تمام عمر تنها بماند. همیشه از آن هراسناک است که مورد تعدی و تجاوز دیگران قرار بگیرد و این خود می تواند سخت موجب ناراحتی اش بشود .

 

اینجا و آنجا، دختر متولد اسفند طبیعت آسیب پذیر خویش را زیر سرپوش یک شخصیت متکی به خود پنهان می سازد و این می رساند که سخت از بی پناهی در این دنیا هراسناک است و سخت از بی پناهی در این دنیا هراسناک و پیوسته از آن بیم دارد که اگر اسرار قلب رئوف خود را صادقانه جلوی کسی بازگو کند، مانند گرگ آن را هم بدرد، و شاید به همین دلیل هم باشد که بسیاری از زنان شاعر متولد این ماه سرایندگان اشعاری هستند که دقیق ترین نکات عشقی در آن ها بیان شده است. برای ایشان تنها کسانی که می توانند مکنونات قلبی خود را بدون ترس و واهمه باز کنند، قلم و کاغذ است. حتی شجاع ترین دختران متولد اسفند نیز در دوستی با جنس مخالف از یک دودلی و ترس عظیم رنج می برند. این یک قدم به جلو آمدن ها یک قدم به عقب رفتن ها به کلی موجب سردرگمی و گیجی پسران اطراف او نیز می گردد و روابط آنها بیش از پیش مغشوش می شود.

 

زن متولد اسفند از صمیم قلب به کودکان خود عشق می ورزد اما هرگز به ایشان اجازه نمی دهد به گوشه خاص شما قدم بگذارند. بخش بزرگی از قلب او از آن شما است و هیچ کس را یارای دخول به آن نیست. او فرقی بین بچه های خود نمی گذارد اما به آنکه قدری زشت تر، ظعیف تر و شکننده تر است، اندکی بیشتر می رسد. مادر متولد اسفند بدون شک بهترین مادر دنیا است، چون هیچ موجودی به اندازه او علت خجالت های پسر کوچولو و درد عظیم عشق های زودگذر دخترنوجوان خود را درک نمی کند. او حاضر است همه چیز زندگی خویش را فدای کودکان خود کند و مخصوصا سعی بر آن دارد که مانع محرومیت کشیدن ایشان از چیزهایی بشود که خود در دوران کودکی از آنها محروم بوده است. گذشت و چشم پوشی او ممکن است قدری بیش از حد لزوم باشد.

 

انضباط را به سختی می تواند مرعی بدارد و این نقطه ضغفی است که گاهی اوقات تا حد بی توجهی پیش می رود و موجب بدبار آوردن کودکان می گردد. طبیعی است که در یک چنین مواردی این وظیفه پدر است که نظم شدیدتری نسبت به کودکان خود به موقع اجرا بگذارد. زن متولد اسفند ترجیح می دهد که شما نان آور خانواده باشید و او زن خانه باقی بماند. به کار شما کاری نخواهد داشت و به وی مربوط نیست که از کجا پول در می آورید، و اگر از نظر مالی با مشکلی مواجه شدید، فقط وقتی به کمک شما خواهد آمد که واقعا به بن بست رسیده باشید. سر به هوایی او در خرج و دخل منزل را چندان جدی نگیرید زیرا همانطور که گفته شد. تا آخر ماه کسری نخواهد آورد.

 

شاید باور نکنید، اما او پیوسته از نیروی عجیبی الهام می گیرد. سیاره نپتون لحظه ای چشم از او بر نمی دارد و هر وقت لازم باشد، با قدرت وارد عمل می گردد و راه و چاه را به وی نشان می دهد. هرگز روز تولد او، سالگرد ازدواج و یا محلی را که از وی خواستگاری کرده اید، فراموش نکنید، زیرا او خیلی بیش از هم جنسان خود زن است و احساساتی و پایبند به خصوصیات خاص خود می باشد.

 

عکس نوشته های عاشقانه و رمانتیک اسفند ماه

گالری عکس نوشته متولدین اسفند و جملکس های خاص

جدیدترین مطالب سایت