در این کشور زن ها، مردان را کتک می زنند!!!

در این کشور زن ها، مردان را کتک می زنند!!!

در این کشور زن ها، مردان را کتک می زنند!!!

 به گزارش فراناز طی سال گذشته میلادی چهار هزار و ۴۲۸ مرد در این كشور توسط زنان خود مورد خشونت‌های روانی و جسمی قرار گرفتند.

 

بر اساس گزارش اخیر وزارت كشور «تایوان» این موضوع مشخص شد كه در سال گذشته میلادی بیش از چهار هزار مرد در این كشور توسط زنان خود مورد خشونت قرار گرفتند.به گزارش فراناز «چانگ هسیو یوآن» ـ یكی از مقامات وزارت كشور «تایوان» در امور خشونت‌های خانگی ـ یادآور شد:

 

طی سال گذشته میلادی چهار هزار و ۴۲۸ مرد در این كشور توسط زنان خود مورد خشونت‌های روانی و جسمی قرار گرفتند. وی خاطر نشان كرد: این میزان دقیقا چندین برابر سال‌های گذشته است، به طوری كه در سال‌های ۲۰۰۲ میلادی تنها یك‌هزار و ۳۲۵ مرد مورد خشونت قرار گرفته بودند. در گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس آمده است كه به احتمال زیاد این تعداد كمتر از میزان واقعی باشد، چرا كه مردان اكثرا برای حفظ آبرو و غرور خود از گزارش دادن خشونت‌های اعمال شده علیه خودشان خودداری می‌كنند.

 

در گزارش این خبرگزاری همچنین به این موضوع اشاره شده كه عواملی همچون حقوق بالای زنان در این كشور و استقلال مالی كامل از مهم‌ترین مسایل در بروز خشونت علیه مردان در «تایوان» محسوب می‌شود، چرا كه زنان در اصل نقش تامین‌كننده مخارج زندگی را بازی می‌كنند و به همین دلیل است كه شوهران خود را برای این كه «مفت خور» و «تن پرور» هستند، مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند!!

 

با این حال، وجود اورژانس اجتماعی و تلفن‌های امدادرسان به شوهران كتك خورده می‌تواند باعث دلگرمی و كمك به این افراد و برقراری عدالت و برابری جنسیتی در این كشور باشد.

جدیدترین مطالب سایت