5 صبحانه جدید فنجانی مقوی و پرکالری در 3 سوت

5 صبحانه جدید فنجانی مقوی و پرکالری در 3 سوت

5 صبحانه جدید فنجانی مقوی و پرکالری در 3 سوت

 

خوردن صبحانه مهم ترین وعده های غذایی در طول روز می باشد. صبحانه خوردن همیشه و در موارد مختلف توصیه شده است اما به علت اینکه معمولا دیر ازخواب بیدار می شویم و صبح ها عجله بیشتری داریم صبحانه خوردن را حذف می کنیم که اصلا خوب نیست . در این مطلب برای شما 5 صبحانه قوی و خوشمزه که تنها در 5 دقیقه آماده می شود را برای شما تهیه کرده ایم .

 

فرقی نمیکنه در حال رفتن به مدرسه و دانشگاه باشید یا سر کار، یه صبحونه خوشمزه و مقوی انرژی تون رو تا آخر روز بالا نگه میداره! علاوه بر اون صبحانه کامل باعث میشه اشتهای کمتری برای ناهار داشته باشید و اندام متناسب تری داشته باشید.

 

فراناز: اگر همیشه به کلاس های ساعت 8 صبح دیر می رسید و فقط وقت اینو دارید که یا صبحانه بخورید و یا مسواک بزنید دارید اشتباه می کنید! فقط با یک فنجان و مایکروویو دستورالعمل صبحانه هایی رو بهتون میدیم که هم سلامت دندونهاتون تضمین بشه و هم صبحونه مقوی نوش جان کنید.

 

5 صبحانه فنجانی در 5 دقیقه !

فرقی نمیکنه در حال رفتن به مدرسه و دانشگاه باشید یا سر کار ، یه صبحونه خوشمزه و مقوی انرژی تون رو تا آخر روز بالا نگه میداره ! علاوه بر اون صبحانه کامل باعث میشه اشتهای کمتری برای ناهار داشته باشید و اندام متناسب تری داشته باشید .

 

چند ایده برای آماده کردن صبحانه در کمتر از پنج دقیقه داریم که ارزش امتحان کردن رو حتما دارند :

 

شماره یک – تخم مرغ مخصوص

5 صبحانه جدید فنجانی مقوی و پرکالری در 3 سوت

2 عدد تخم مرغ ، 2 قاشق شیر ، کمی پنیر پیتزا و ادویه ها مثل نمک و فلفل و آویشن رو با هم در یک طرف خوب هم بزنید . داخل فنجون تون رو چرب کنید و مایه ای که آماده کردید رو در فنجون بریزید . 2 دقیقه برای پخت تخم مرغ مخصوص در مایکروفر کافیه ! نتیجه خیلی خوشمزه و خوش قیافه ست .

 

شماره دو – مافین بلوبری فنجانی

5 صبحانه جدید فنجانی مقوی و پرکالری در 3 سوت

شکر ، آرد ، شیر ، بکینگ پودر و وانیل رو با هم مخلوط کنید . حالا تکه های میوه دلخواهتون رو بهش اضافه کنید و ما بلوبری رو پیشنهاد میکنیم اما از هر میوه دیگری هم می تونید استفاده کنید . مایه ی آماده شده رو تو فنجون بریزید و بذارید تا 2 دقیقه در مایکروفر بمونه تا آماده و مغرپخت بشه . تا مسواک بزنید و برگردید مافین آماده شده !

 

شماره سه – تست فرانسوی با طعم موز

5 صبحانه جدید فنجانی مقوی و پرکالری در 3 سوت

نون تست رو به تکه های کوچیک تقسیم کنید ، موزها رو هم خورد کرده و به نون ها اضافه کنید . یه کم شیر و شکر و مغز دلخواهتون مثل گردو و بادوم رو هم به این ترکیب اضافه کرده و مخلوط کنید . به این ترکیب اجازه بدین تا چند دقیقه استراحت کنه تا طعم ها به خورد هم برن . حالا ترکیب آماده ست تا بره تو مایکروفر . 2 دقیقه زمان واسه آماده شدن تست فرانسوی مون کافیه !

 

شماره چهار : املت سرآشپز

5 صبحانه جدید فنجانی مقوی و پرکالری در 3 سوت

سبزیجات مورد علاقه تون مثل اسفناج ،پیاز ، کلم بروکلی ، گوجه فرنگی و فلفل دلمه ای رو خرد می کنیم . اگر دوست داشتید میتونید ژامبون یا سوسیس هم اضافه کنید . 1 یا 2 تخم مرغ هم به این ترکیب اضافه کنید و خوب مخلوطشون کنید و تو فنجون بریزید . کمی پنیر هم اگر روش بریزید خیلی ترد تر و خوشمزه تر میشه !

 

شماره پنج – کیک قهوه

5 صبحانه جدید فنجانی مقوی و پرکالری در 3 سوت

بیسکوئیت مورد علاقه تون رو خرد کنید و تو یه ظرف بریزید ، بهش شکر ، شیر ، وانیل ، پودر قهوه و یکم بادوم اضافه میکنیم . ته فنجون رو یه کم چرب کرده و موارد رو میریزیم . به مدت 1 تا 2 دقیقه تو مایکروفر با حرارت بالا بمونه برای نوش جان کردن آماده ست !

 

مطالب مرتبط :

صبحانه خوشمزه و مقوی گوجه شکم پر با تخم مرغ

آموزش درست کردن 4 صبحانه سریع

طرز تهیه نان صبحانه با تابه

خوردن صبحانه لاغر می کند یا چاق؟

4 باور غلط درباره خوردن صبحانه

طرز تهیه املت فرانسوی برای صبحانه

طرز تهیه “تخم‌مرغ بندیکت” مقوی و خوشمزه برای صبحانه

جدیدترین مطالب سایت