ضروری‌ترین لباس‌های زمستانی مخصوص آقایان در سال 97

ضروری‌ترین لباس‌های زمستانی مخصوص آقایان در سال 97

ضروری‌ترین لباس‌های زمستانی مخصوص آقایان در سال 97

هر مردی دوست دارد برای موقعیت‌های مختلف، لباس‌های مناسبی داشته باشد؛ به همین دلیل هم بحث لباس‌های ضروری هر فصل پیش می‌آید. تابستان و بهار لباس‌های مربوط به خودشان را دارند و در زمستان و پاییز هم باید لباس‌های ضروری و مربوط به همین فصل‌ها را پوشید؛ اما ضروری‌ترین لباس‌های زمستانی مردانه که به شما امکان ساختن ست‌های متنوعی می‌دهند، کدام است؟ در این مقاله جواب این سوال را پیدا می‌کنیم.

 

شلوار جین با رنگ مناسب

هوای روزهای زمستانی را جلوی چشمتان بیاورید؛ اغلب سرد است و بیشتر با برف یا باران همراه. در چنین وضعیتی اشتباه محض است اگر پولتان را برای خرید شلوار جین با رنگ روشن سرمایه‌گذاری کنید چون هر آن احتمال کثیف شدنش وجود دارد؛ ضمن اینکه آلودگی هوای زمستان هم حسابی از خجالت رنگ لباس‌ها در می‌آید. پیشنهاد ما به شما خرید شلوار جین با رنگ‌های تیره‌ای مثل سرمه‌ای یا نوک مدادی است. پوشیدن این رنگ‌ها به خصوص برای آقایانی که در قسمت پاها اضافه وزن دارند، مناسب است چون لاغرتر نشانشان می‌دهد. آقایان لاغر اندام هم بهتر است از شلوار جین‌های راسته تیره رنگ به جای شلوارهای اسکینی یا چسبان استفاده کنند. سایر مردان هم با توجه به فرم بدنشان دست به انتخاب لباس بزنند.

 

کدام کلاه مناسب است؟

در کمد اغلب آقایان انواع کپ و کلاه مردانه وجود دارد؛ اما کلاه مناسب برای فصل زمستان بهتر است چه جنسی داشته باشد؟ واقعیت این است که کلاه پشمی قابلیت گرم نگه داشتن سر را در مقابل سرمای زمستان دارد و چون در بافت آن از الیاف طبیعی استفاده شده است، نتیجه بهتری خواهد داشت. از خرید کلاه‌هایی که در ساخت آن‌ها از نایلون یا سایر مواد مصنوعی کمک گرفته شده است، خودداری کنید چون باعث تعریق بیش از حد شد و در نتیجه ریسک ابتلا به سرماخوردگی را بالا می‌‎برند.

 

دستکش‌های چرمی یا معمولی؟

ضروری‌ترین لباس‌های زمستانی مخصوص آقایان در سال 97

پیشنهاد می‌کنیم در کمد زمستانه‌تان حتما دو جفت دستکش داشته باشید؛ یکی دستکش چرمی مردانه است و دیگری دستکش بافت که بخش سرانگشتان آن قابلیت جدا شدن دارد. از دستکش چرمی مردانه در موقعیت‌های نیمه رسمی و رسمی استفاده کنید و دستکش بافت معمولی را بگذارید برای موقعیت‌های معمولی. دلیل اینکه می‌گوییم بهتر است سرانگشتان دستکش قابلیت جدا شدن داشته باشند؛ راحت کردن کار با تلفن همراه است. اگر می‌توانید هزینه بیشتری کنید خرید یک جفت دستکش تکنولوژیک که قابلیت لمس گوشی را دارد، سرمایه‌گذاری مناسبی خواهد بود.

 

کدام رویه‌ها را بخرم؟

برای اینکه بتوانید از پس موقعیت‌های مختلف روزمره، نیمه رسمی و رسمی فصل زمستان بربیایید، به دو دست لباس رویه نیاز دارید. اولی اور کت  Overcoat است و دومی کاپشن معمولی کلاه‌دار. از اورکت برای موقعیت‌های رسمی و نیمه رسمی استفاده کنید و ترجیحا سراغ اورکت پشمی بروید که هم جنس بهتری دارد و هم بدن را گرمتر نگه می‌دارد. از کاپشن کلاه‌دار در موقعیت‌های روزمره یا Casual کمک بگیرید. یادتان باشد اگر داخل کاپشن حالت کرکی یا خز داشته باشد بدنتان را گرمتر نگه می‌دارد. وجود خز دور کلاه از صورتتان در برابر سرما محافظت بهتر می‌کند.

 

چه رنگ شال گردنی مناسب است؟

کافی است نگاهی به انواع مدل شال گردن نخی و بافتنی مردانه 2018 بیندازید تا متوجه حضور رنگ‌های خنثی بین مدل‌ها شوید. استفاده از رنگ‌هایی مثل طوسی، دودی، کرم، سرمه‌ای و حتی مشکی در مدل‌های امسال به چشم می‌خورد که به آقایان امکان می‌دهد بتوانند به راحتی شال گردن‌شان را با سایر لباس‌هایشان ست کنند.

 

پولیورهای زمستانی شیک

ضروری‌ترین لباس‌های زمستانی مخصوص آقایان در سال 97

یکی از ضروری‌ترین لباس‌های کمد زمستانه آقایان پلیورهای گرم و شیک است. پیشنهاد ما این است که مثل سایر لباس‌های زمستانه سراغ جنس پشمی بروید که بهتر می‌تواند بدن را گرم نگه دارد و پلیورهایی بخرید که رنگشان قابلیت ست شدن با سایر رنگ‌ها را داشته باشد؛ رنگ‌هایی مثل سرمه‌ای، دودی، طوسی و شیری گزینه‌های خوبی برای مردان خوش‌پوش هستند. قبل از خرید پلیور به‌ویژه اندازه گردنتان را مد نظر داشته باشید و یقه متناسب با آن را تهیه کنید؛ پلیورهایی که یقه‌های بلند دارند برای گردن‌های کوتاه گزینه‌های مناسبی نیستند و بیشتر به کار مردانی می‌آیند که گردن‌های کشیده دارند.

 

توجه به حجم پلیور نکته دیگری است که باید به آن دقت داشته باشید. اگر اضافه وزن دارید به هیچ وجه سراغ مدل‌های پرحجم و کرکی نروید و در عوض از مدل‌های ساده‌تر کمک بگیرید.

 

نیم بوت مناسب کدام است؟

خرید نیم بوت زمستانی یکی دیگر از ضروری‌های چک لیست خریدهای زمستانه شماست. یک نیم بوت زمستانه مناسب را از ویژگی‌های زیر بشناسید:

 

  • زیر یک نیم بوت خوب باید مجهز به یخ شکن باشد تا بتواند مانع سر خوردن روی یخ یا سطوح لیز شود.
  • رویه این نیم بوت باید محکم باشد و به جای توری یا مش که معمولا در ساخت کفش‌های تابستانه به کار می‌رود، از جنس‌های مقاوم کمک بگیرد.
  • بهتر است داخل نیم‌بوت حالت کرکی داشته باشد تا پاها را گرم نگه دارد.

 

این سه ویژگی به علاوه رنگ تیره می‌تواند انتخاب یک نیم بوت راحت و شیک زمستانه را به شما هدیه کند. اگر زیاد اهل پوشیدن نیم بوت نیستید یک جفت کفش رسمی جیر یا چرم می‌تواند انتخاب بهتری برایتان باشد.

 

ساده اما کاملا ضروری

برای محافظت از پاها در برابر سرما به جز یک جفت نیم بوت خوب به دو لباس دیگر هم نیاز دارید؛ اولی یک جفت جوراب پشمی گرم است که بتواند مانع یخ کردن انگشت‌های پاها شود و دیگر یک زیرشلواری مناسب است. خرید یک زیرشلواری نازک اما گرم و چسبان که بتوانید آن را به راحتی در روزهای سرد زیر شلوارتان بپوشید مانع از یخ کردن بدن می‌شود و به خوبی از پاها محافظت می‌کند.

 

خرید کت و شلوار برای زمستان

ممکن است دوست داشته باشید به جای پوشیدن یک دست کت و شلوار معمولی از کت و شلواری استفاده کنید که سنخیت بیشتری با زمستان دارد. اگر این طور است بهتر است سراغ خرید کت و شلواری بروید که پارچه آن کمی ضخیم است یا  از جنس پشم تهیه شده است. به خاطر داشته باشید قبل از خرید لباس‌های پشمی باید نکات ضروری مربوط به پوشیدن و نگهداری این لباس‌ها را بدانید تا بتوانید انتخاب درستی کنید. استفاده از کت و شلوارهای تیره رنگ و ضخیم احساس زمستانی بودن بیشتری به استایل شما می‌دهد و گرم‌تر هم نگه‌تان می‌دارد.

جدیدترین مطالب سایت