طالع بینی متولدین همه ماه های سال در دی ماه

طالع بینی متولدین همه ماه های سال در دی ماه

طالع بینی متولدین همه ماه های سال در دی ماه

از طالع خود در ماه دی آگاه شوید، طالع بینی متولدین همه ماه های سال در دی ماه را در این بخش گردآوری کرده ایم. اگر دوست دارید در ماه دی طالع بینی و فال خود را بدانید ما برای شما عزیزان در سایت فراناز طالع بینی همه ماه های سال در دی ماه را قرار داده ایم امیدواریم مورد توجه شما واقع شود در ادامه ملاحظه فرمایید.

 

متولدین ماه فروردین :

ذهن خود را به مسائل حاشیه یی معطوف نکنید. همیشه مسائل مهمتری وجود دارد که به آنها بپردازید. بیشتر وقت شما به حاشیه ها می گذرد و این میزان بازدهی شما را چه از نظر عاطفی در زندگی خانوادگی و چه از نظر مالی در محیط کار کم می کند. به فکر کینه و انتقام از کسی نباشید. گذشت از خطاهای دیگران، در درجه ی اول به خود فرد آرامش می دهد، در این نیمه ی پایانی سال پر از استرس و مشغله ی کاری هستید. مسافرت یک روزه با دوستان داشته اید که کمی از مشغله ی شما کاسته است. اما این نباید باعث شود به فکر مسافرت چند روزه نباشید. تعطیلات را فقط به تفریح و استراحت فکر کنید.

 

متولدین ماه اردیبهشت:

این ماه پول قابل توجهی به دستان می رسد که اوضاع زندگی را تا حدی تغییر میدهد ، سعی کنید این تغییر تاثیر خوبی روی خانواده بگذارد و همگی در لذت بردن از آن سهیم بشوید ؛ اگر دچار مشکل شدید با خونسردی موفق به حل آن میشوید.

 

شما انسانی خونگرم و دستگیر هستید و تمام دوستان و آشنایان از شما به عنوان الگویی در رفتار و کردار نام میبرند پس سعی کنید این خصلت زیبا را همچنان در خود حفظ کنید و به دیگران نیز انرژی مثبت بدهید.

 

متولدین ماه خرداد :

نباید بگذاری که دیگران با دخالت‌های‌شان روابط تو و دوستدارت را از بین ببرند. آنها معتقدند که از روی دلسوزی می‌‌خواهند به تو کمک کنند ولی چنین نیست. اگر باطرف مقابلت مشکلی هم داری به کسی مراجعه کن که صلاحیت آن را داشته باشد. تو دارای قدرتی هستی که به راحتی می‌‌توانی با شرایط جدید، خود را سازگار کنی پس از این قدرت در جهت مثبت استفاده کن.

 

با دوستی قدیمی دوباره برخورد خواهی کرد که دیدن او تحولاتی در تو به وجود می‌‌آورد. در مورد مسائل کاری می‌‌توانی با او مشورت کنی و از کمک‌های او استفاده کنی. زیاد خودت را غرق در کار کرده‌ای ولی کمی هم باید به فکر خودت باشی و به خودت و ذهنت استراحت بدهی. پیشنهاد شراکتی به تو شده که آن را قبول نکن حتی اگر در مورد این پیشنهاد به تو اسرار شود. خودمحوری و خودرایی در زندگی بعضی مواقع انسان را به راه‌های باریکی می‌‌کشاند که گذشتن از آنها بسیار مشکل و گاهی غیرممکن است…

 

متولدین ماه تیر:

اگر تمام دنیا جمع شوند تا خود شما تصمیمی قاطع برای خودتان و زندگی خودتان نگیرید هیچ تغییر مثبت و مناسبی در زندگی تان به وجود نخواهد آمد. عیب بزرگ شخصیت ی شما این است که در اتخاذ تصمیمات مفید و سازنده کاهل هستید و در مقابل، حسن بزرگ شخصیتی شما قدرت مقاومت و پایداری شما در برابر ناملایمات و شداید زندگی است که شما در زندگی گذشته خود نمونه های زیادی از آن ها را دیده اید. شما برای خودتان یک زندگی (کرم ابریشمی) درست کرده اید خارج شوید.

 

متولدین ماه مرداد:

آدمی خوش قلب و مهربان هستی.اما متاسفانه زود رنجی و با عصبانیت دست به کار می شوی.همین کار نیرویت را کم می کند.دست از وسواس برداراز گفتن سخنان بیهوده خوداری کن.یک قانون مهم را در زندگی ات یاد بگیر:کلام نقره است و سکوت طلا است.بنابراین فقط زمانی که لازم است سخن بگو.از چیزهای خوب و رضیتبخش صحبت کن و دیگران را با سخنانت نیازار.هنگامی که همسرت صحبت می کند.بگذار او بفهمد که به او گوش می دهی و در چشمانش نگاه کن.با این کار رابطه بهتری بین شما شکل می گیرد.هیچ انسانی کامل نیست.سو تفاهم ها و جنگ و دعواها در هر رابطه ای رخ می دهد.خودخواهی و مادی گرایی را کنار بگذار.در این ماه زندگی به رویت لبخند خواهد زد و درهای امید به رویت باز می شود.ملاقات مهمی در پیش داری.خرید و فروش عالی است.تغییر شغل حتمی است.شغلی را شروع کن که به آن علاقه مندی.مهارت های خودت را در هر کاری بیشتر کن.ایمان خود را قوی ساز و دست از تردید بردار.بعضی وقتها زود باور هستی به همین جهت فریب می خوری.اما از آنجا که قلب مهربانی داری خداوند کمکت می کند.شک و تردید را کنار بگذار،تا به یقین برسی.

 

متولدین ماه شهریور:

این ماه می تواند یک ماه بزرگ برای قدمهای محکم زندگی باشد. قادر خواهید بود ذهن خود را درباره برخی مسائل مهم و حتی اطرافیان ، آماده کنید. و آماده برای رسم برنامه های اینده خود برروی شن ها و دوباره سازی انرژی های خود در هر موقعیتی هر چند کمی مهم تا به درخشش خود دست پیدا کنید. در دومین هفته از این ماه کسی شما جذاب خواهد دید اما شما دور از او و سخت در دسترس. این ممکن است به این دلیل باشد که کسی که آن ارزش اسمی را ندارد به نوعی دور باشید و اطلاعات کمتری داشته باشد. اگر بحث آزاد مناسب است این می تواند به اثبات عشق انجامد. اگر مدت هاست به دنبال تغییراتی در زندگی خود هستید ، همه چیز از اواسط ماه افزایش سرعت خواهد داشت. این می تواند شامل یک تماس یا پیشنهاد کاری جدید باشد. در آخر این ماه چیزی واقعا شما را متحیر میکند.

طالع بینی متولدین همه ماه های سال در دی ماه

متولدین ماه مهر:

عملکرد این ماه بهتر خواهند شد و تفاوت های جزیی با یک رابطه بر مبنای اعتماد متقابل حل خواهند شد. احساس این ماه در روابطه زناشویی خوشایند خواهند بود این ماه زمان مناسب آموزش و یادگیری البته با تمرکز است هر چند ترسهای غیر ضروری بوجود می آیند. راههای دیپلماتیک شفافیت مسائل را با موفقیت برایتان روشن تر می کنند. امور مالی همه چیز تحت کنترل و با مدیریت پیش می روند. از نظر شغلی بسیار آرامش خواهید داشت و از نظر مالی حمایت هایی دریافت می کنید.

 

رویاهای عاشقانه ای دارید و این ماه سفرهای دور می روید. بر رفتار و افکار خود کنترل داشته باشید تا از هر گونه آسیب دور بمایند. اگر چه توجه شما به تعهد شغلی بالاست اما با زیر دستانتان صمیمی تر رفتار کنید و با راهنمایی کردن آنها باعث تقویت اعتماد به نفسشان شوید. با گرفتن تصمیم های صحیح و موثر نیازی به توضیحات اضافی برای زیر دستان نخواهید داشت. این زمان مناسب سرمایه گذاری های بلند مدت است و دستاوردهای مالی زیادی در سفر از جنس مخالف تان دریافت می کنید. این ماه با مشکلاتی مثل اختلالت معده ، سردرد و تنش و فشار خون بالا رنج می برید که باید مراقبت بیشتر از سلامتی خود بکنید.

 

متولدین ماه آبان :

در این ماه یک پیغام غیر منتظره با یک دوست قدیمی شما را متعجب خواهد کرد ؛ اگر در صدد خرید یا فروش هستید باید کمی تامل کنید.

به فرصتی طلایی دست میابید تا برای خواسته های خود و آنچه برای شما سرنوشت ساز است اقداماتی به عمل آورید ؛ به زودی پاداش زحمات و فعالیت هایی را که در ماه های قبل انجام داده اید در این ماه خواهید گرفت ،

 

متولدین ماه آذر :

به نظر میرسد که در این ماه شرایط زندگی و حوادث بر وفق مراد شما خواهد بود و به لطف حق و در نتیجه زحمات خود شما ، آینده نیز بی شک بهتر از گذشته پیش خواهد آمد.

 

اما بیاد داشته باشید که از آنچه پیش آمده است مغرور نشوید و گهگاه به نقاط ضعف خود هم بیندیشید و دنبال فرصت هایی برای رفع نواقص خویش باشید و دیگر اینکه نسبت به موفقیت های دیگران حسادت نورزید بلکه از شادی و توفیق دیگران لذت ببرید تا محبوب دل های مردم باشید.

 

متولدین ماه دی:

این ماه نقشی که شما در جهان بیرونی دارید باعث می‌شود بیشترین تمرکز خود را روی کار و وظیفه تان بگذارید چرا که خورشید وارد دهمین خانه مسیر شغلی شما می‌شود اما شاید شما مایل نباشید که آزادی خود را از دست بدهید، حتی اگر بدانید که در قبال این کار موفقیت را به دست می‌آورید و در نهایت، شما مسئولیت خود را بر مستقل بودن ترجیح می‌دهید، حتی اگر از تصمیم خود راضی و خشنود نباشید.

 

دلخور و عصبانی ماندن شما فقط مشکلات را بیشتر می‌کند ؛ حتی اگر احساسات منفی خود را بیان کرده و اجازه دهید که این احساس در شما باقی بماند بعدا مجبور خواهید شد که این نفرت و آزردگی را در خود از بین ببرید.

 

متولدین ماه بهمن:

از کینه دست بردارید و بی خیال کدورت شوید. خنده را مانند گلی بر لب هایتان بنشانید که دوستی و نیکویی همانند پلی است به دل دیگران. به آینه بنگرید و دلتان را همانند آن، صاف و بی غش کنید. بعد می بینید که آینه به شما لبخند رضایت می زند. زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد، به خود بیایید. گذشته را فراموش کنید و به آینده ای درخشان بنگرید، چون زندگی زیباست. در معامله مسکن همه موارد را در نظر بگیرید. او روزی از شما کمکی خواست، اما شما کاری نکردید، خب، حالا وقتش است که جبران کنید، مگر چه اشکالی دارد… او همچنان چشم به راه شماست.

 

متولدین ماه اسفند :

شما اغلب اجازه می‌دهید که فلسفه بافی بر شعور عادی تان برتری پیدا کند ولی این کار می‌تواند این ماه شما را به دردسر بیندازد ؛ فکر و گمان می‌تواند مفید و سازنده باشد اما در این ماه ممکن است شما را از مسیرتان منحرف کنند ، تفاوت‌هایی که با دیگران دارید را تقویت کنید و در پی این نباشید که خود را همرنگ جماعت کنید.

 

خوشبختانه امیدها و آرزوهایی که برای آینده‌ای روشن تر دارید برای دیگران انگیزه‌ای می‌شود تا از خمودگی و افسردگی بیرون بیایند و از طرف دیگر باعث می‌شود که شما خود را باور کنید و اعتماد به نفس تان افزایش یابد.

 

مطالب مرتبط :

علایق جنسی و روحیات جنسی زنان متولد دی ماه

علایق جنسی و روحیات جنسی مردان متولد دی ماه

گالری عکس نوشته های خاص ویژه متولدین ماه دی

 

جدیدترین مطالب سایت