طرز تهیه سوپ یونانی مقوی و خوشمزه

طرز تهیه سوپ یونانی مقوی و خوشمزه

طرز تهیه سوپ یونانی مقوی و خوشمزه را در این بخش به شما عزیزان آموزش می دهیم. امیدواریم از این آموزش نهایت استفاده را ببرید . و این سوپ لذیذ بسیار خوشمزه را به همراه عزیزانتان نوش جان نمایید.

 

طرز تهیه سوپ یونانی مرغ و لیمو

سوپ یونانی مرغ و لیمو از مجموعه دستورغذایی های مارتا استوارت است که طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم. تخم مرغ که با اضافه کردن کمی آب مرغ گرم به تدریج گرم می شود، به سوپ غلظت و بافتی خامه ای می دهد. تکه های مرغ هم این سوپ را غذایی مقوی و سالم می کنند.

 

مواد لازم:

 

آب مرغ ۵ پیمانه
فیله مرغ ۲۳۰ گرم
برنج ۱/۲ پیمانه
تخم مرغ ۲ عدد
لیمو ۲ عدد
شوید ۱/۲ پیمانه
فلفل سیاه به میزان لازم

 

طرز تهیه سوپ یونانی مرغ و لیمو

 

طرزتهیه:

 

۱-در قابلمه ای روی حرارت بالا آب را بجوشانید و مرغ را در آن بگذارید. حرارت را کم کرده و اجازه دهید برای ۱۵ دقیقه پخته و نرم شود. مرغ را از قابلمه خارج کرده، کنار بگذارید تا خنک شود و بعد آن را تکه تکه کنید.

۲- در قابلمه ای دیگر کمی آب بجوشانید و برنج را بپزید، سپس آن را آبکشی کرده و به همراه تکه های مرغ، به آب مرغ اضافه کنید. آن ها را بجوشانید و سپس حرارت را کم کرده و بگذارید تا ریز قل بزنند.

۳- تخم مرغ و آبلیمو را با هم بزنید تا یکدست شوند. ۱ ملاقه از آب مرغ گرم سوپ را در ترکیب تخم مرغ بریزید و فورا مواد را هم بزنید. سپس ترکیب را در سوپ بریزید. برگ های شوید و کمی فلفل سیاه هم به سوپ اضافه کنید و آن را فورا میل کنید.

۴-بعد از اضافه کردن ترکیب تخم مرغ به سوپ، نگذارید که سوپ بجوشد و گرنه تخم مرغ می بندد و ظاهر خامه ای سوپ را تغییر می دهد.

 

نکاتی در رابطه با تهیه ی سوپ یونانی مرغ و لیمو:

 

۱- از فیله ی بدون پوست و استخوان سینه ی مرغ استفاده کنید.

۲- به جای برنج می توانید از رشته ی سوپ با شکل دلخواه استفاده کنید.

جدیدترین مطالب سایت