عجیب ترین عکس سلفی دنیا با اجساد حادثه رانندگی کف خیابان

عجیب ترین عکس سلفی دنیا با اجساد حادثه رانندگی کف خیابان

عجیب ترین عکس سلفی دنیا با اجساد حادثه رانندگی کف خیابان

درسته که این روزا گرفتن سلفی مد شده اما آخه هر سلفی که گرفتن نداره. به گزارش فراناز عکس عجیبی که یک مرد جوان از خود منتشر کرد بدترین عکس سلفی جهان نام گرفت . وکانش ها به این سلفی وحشتناک و فاجعه بار بسیار زیاد بود. سلفي عجيب پسر هندي در کنار اجساد قربانيان يک سانحه رانندگي به‌ عنوان بدترين سلفي دنيا شناخته شد.عجیب ترین عکس سلفی دنیا با اجساد حادثه رانندگی کف خیابان

بدترین و فجیع ترین سلفی جهان را ببینید (عکس)

 

در اين حادثه يک اتوبوس با موتورسيکلت برخورد کرد و سه نفر نيز کشته شدند.بنا بر گزارش‌هاي پليس، قربانيان اين حادثه به‌دليل بموقع نرسيدن اورژانس جان خود را در صحنه حادثه از دست دادند.سخنگوي پليس هند گفت: اين رفتار غير انساني است افراد حاضردر صحنه تصادف همواره بايد کمک حال آسيب ديدگان باشند اما به تازگي همه پس از تجمع شروع به گرفتن سلفي مي‌کنند.

 

سه راکب موتور سیکلت در تصادف با اتوبوس بشدت مجروح شده و یکی از آنها در دم جان میسپرد .یکی از این سه نفر در دم جان باخته اما دو نفر دیگر هنوز در زمان حادثه زنده بوده‌اند و به گفته پلیس اگر از سوی مردم حاضر در صحنه، تلاشی برای نجات جان آنان انجام می‌شد احتمال زنده ماندن‌شان وجود داشت.

 

اگرچه خودروهای بسیاری در صحنه تصادف توقف می‌کنند اما هیچکس مجروحان را به بیمارستان منتقل نمی‌کند و در عوض تمام حاضران در طول نیم ساعتی که امدادگران خود را به صحنه برسانند، اقدام به سلفی گرفتن با صحنه و فیلمبرداری از مجروحین حادثه می‌کنند.

 

ویدئوها نشان می‌دهند که دو نفر مجروح پس از حادثه هنوز زنده‌ و در حال تقلا هستند. در نهایت یکی از این دو مجروح پیش از رسیدن امدادگران جان باخته و دیگری نیز در مسیر انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

 

پلیس هند اعلام کرده تا زمان رسیدن امدادگران، زمان مناسب برای مداوای پزشکی از دست رفته و در صورتی که حاضران در صحنه اقدام به انتقال این افراد به بیمارستان می‌کردند، ممکن بود نجات یابند. گزارش‌ها حاکیست که دو نفر از قربانیان حادثه متاهل و صاحب فرزند خردسال بوده‌اند.

جدیدترین مطالب سایت