شوکه کننده عدم مجوز کارگردانی مهران مدیری!

شوکه کننده عدم مجوز کارگردانی مهران مدیری!

چرا مهران مدیری مجوز کارگردانی ندارد؟!!

 

فیلم ساعت 5 عصر مهران مدیری

خشایار الوند؛ نویسنده فیلمنامه «ساعت پنچ ‌عصر» در خصوص آخرین وضعیت ساختن این اثرسینمایی به ما، گفت: نسخه کامل فیلمنامه هفته گذشته به شورای پروانه ساخت ارائه شد ولی در حال حاضر خودم مشغول بازنویسی قسمت پایانی این فیلمنامه هستم.

 

 
وی در پاسخ به این‌که آیا مهران مدیری برای ساخت «ساعت پنچ عصر» باید مجوز کارگردانی را از انجمن کانون کارگردانان دریافت کند افزود: واقعا، نباید روی این مسائل پیش از اندازه مانور داد، لذا اکنون افرادی مجوز کارگردانی و ساخت را گرفتند که خیلی بی‌نام و نشان هستند، صرف‌نظر از مکانیزم قانونی که برای فعالیت در سینما وجود دارد، این‌که مدیری برای ساخت «ساعت پنچ عصر» باید به‌دنبال ساخت فیلم کوتاه یا مجوز کارگردانی باشد، به‌نظرم جوک است زیرا عالم و آدم می‌دانند که مدیری کارگردان خوبی است.

 

 
الوند در پاسخ به آخرین وضعیت ساخت نسخه سینمایی سریال «پایتخت» بیان کرد: در این خصوص تنها به گفتن این نکته اکتفا می‌کنم که طرح اولیه این اثر را من و محسن تنابنده نوشته‌ایم ولی هنوز این طرح به فیلمنامه تبدیل نشده است.

 

 
وی در همین ارتباط اضافه کرد: درخصوص ساخت فیلم سینمایی «پایتخت» تنها با تهیه‌کننده این اثر الهام غفوری صحبت کوتاهی داشتم ولی هنوز تصمیم یا اتفاق رخ نداده است.

 

 
الوند با اعلام این‌که بستر لازم برای ساختن فیلم سینمایی «پایتخت» باید مهیا باشد، بیان کرد: خیلی سخت می‌توان گروه سازنده «پایتخت» را در کنار هم جمع کرد به همین خاطر باید شرایط را سنجید و دید که این اتفاق در شش ماه دوم سال جاری رخ می‌دهد یا خیر.

 

 
این فیلمنامه‌نویس با اشاره به این‌که هنوز حضور یا عدم حضورش به‌عنوان نویسنده فیلم سینمایی «پایتخت» مشخص نیست گفت: به این دلیل که درحال حاضر درگیر انجام چندین کار هستم مشخص نیست که آیا به‌لحاظ زمانی می‌توانم فیلمنامه سینمایی «پایتخت» را بنویسم یا خیر.

 

شوکه کننده عدم مجوز کارگردانی مهران مدیری!

جدیدترین مطالب سایت