شوگرمامی 83 ساله و پسر 24 ساله عشق بین آن ها + عکس

شوگرمامی 83 ساله و پسر 24 ساله عشق بین آن ها + عکس

شوگرمامی 83 ساله و پسر 24 ساله عشق بین آن ها + عکس

شوگر مامی اصطلاحا به خانم مسنی گفته می‌شود که خدمات، پول و هدایای زیادی را به پسر جوانی که با او دوست است، می‌دهد. شوگر مامز ها خانم هایی با سن بالا اما بسیار پولدار هستند. در جامعه امروزی این خانم ها مورد علاقه پسرانی هستند که به دنبال پول بسیار زیاد‌ند. شوگر‌مامی ها تمایل دارند تا با ثروت فراوان خود، از مردان جوان‌تر علاقه دریافت کنند. کلمه شوگر مامی به زبان انگلیسی است که به معنای شوگر (شکر) مامی (مادر ) می‌باشند. یعنی مادری که تلاش دارد تا زندگی را برای پسری شیرین کند.

 

شوگر مامی ها معمولا به دلیل تنهایی، علاقه به مردان جوان و … نسبت به شوگر بیبی ها و پسران جوان علاقه نشان می‌دهند. یا برای انتقام از همسر سابق خود با چندین شوگر بیبی وارد رابطه می‌شود.

 

عشق بین پیرزن 83 ساله و پسر 24 ساله. کمی عجیب است که یک جوان 28 ساله جریان دلدادگی را با پیرزن 82 ساله آغاز کند. اما در دنیای ما این اتفاق افتاده است و جنجالی هم شده است. ” صوفیان لوهو داندل ” ۲۸ ساله اکنون شوهر زن ۸۲ ساله ” مارتا پوتو” است و از زندگی زناشویی باهم لذات می برند.شوگرمامی 83 ساله و پسر 24 ساله عشق بین آن ها + عکس

 

به گزارش فرا ناز ” صوفیان ” دراین باره گفت :” ابتدا به طور اشتباهی شماره تلفن خانه این زن را گرفته و پس از شنیدن صدای او عاشق صدایش شده و با وی قرار ملاقات گذاشته و متوجه شده که این زن ۸۲ سال سن دارد با این وجود تصمیم به ازدواج با وی را گرفته است .این مرد جوان مکانیک گاراژ است و می گوید همسرش بسیار پر انرژی است و به خوبی از وی مراقبت می کند.

جدیدترین مطالب سایت