علت سرد شدن و بی‌میلی جنسی در زنان نسبت به همسرشان

علت سرد شدن و بی‌میلی جنسی در زنان نسبت به همسرشان

علت سرد شدن و بی‌میلی جنسی در زنان نسبت به همسرشان

اگر مدتهاست که در مقایسه با قبل رابطه جنسی شما با همسرتان کم شده است و نمی‌توانید برای آن دلیلی بیابید. بی‌میلی جنسی در زنان دلایل گوناگونی دارد که برخی از آن ها را با هم مرور می‌کنیم.

 

عدم لذت از رابطه جنسی

زمانی که مردان در رابطه جنسی اهمیتی به پیش زمینه‌ها نمی‌دهند، زنان هم لذتی از رابطه نمی‌برند و به مرور زمان نسبت به این موضوع سرد می‌شوند. بهترین کار تحریک زنان و آماده‌سازی آن‌ها برای رابطه جنسی لذت‌بخش است.

 

عدم علاقه

شاید از نظر ظاهری دیگر مورد علاقه همسرتان نیستید . این موضوع بویژه زمانی رخ می‌دهد که مردان اول ازدواج ورزشکار یا بسیار خوش تیپ بوده‌اند و بعد روند رو به عکس را می‌پیمایند. تغییر ظاهر گاه میل جنسی را در زنان از بین می‌برد.

 

سرگرم شدن با مسایل دیگر

میل جنسی در زنان متفاوت از مردان است. گاهی علاقه به موسیقی یا هنر و گاه کار توجه زنان را معطوف به خود می‌کند و جایگزین لذت جنسی می‌شود.

 

احساس عدم زیبایی

برای آنکه زنی میل به رابطه جنسی داشته باشد باید احساس زیبایی کند. زنی که خود به دلیل داشتن اضافه وزن یا اسکار نازیبا می‌داند اعتماد به نفس ندارد و به همین دلیل میل جنسی‌اش از بین می‌رود.

 
استرس

کار و خانواده منبع استرس برای زنان هستند. میل جنسی در زنان برخلاف مردان بسیار وابسته به وضعیت روحی‌شان است. زنان برای لذت بردن از رابطه جنسی باید روانی آرام داشته باشند.

 

بارداری

میل جنسی زنان در طول بارداری و بعد از آن کم می‌شود. دلیل این موضوع نه تنها توجه بیشتر به نوزاد و خستگی ناشی از رسیدگی به اوست بلکه افزایش وزن ناشی از بارداری و جراحات ناشی از زایمان سبب کاهش اعتماد به نفس در خانم می‌شود که البته با گذر زمان رفع خواهد شد.

 

از بین رفتن انگیزه

برخی از زنان در کل سرد مزاج هستند و قصدشان از برقراری رابطه جنسی تنها بچه‌دار شدن یا دوست داشته شدن است. وقتی این انگیزه‌ها رفع شد میل به رابطه هم از بین می‌رود.

 

روزمرگی

گاه رابطه جنسی برای زنان دچار روزمرگی می‌شود و این موضوع سبب سرد شدن و کنار گرفتن زنان از رابطه خواهد شد. تغییرات جذاب در رابطه می‌تواند سبب اشتیاق مجدد زنان به رابطه جنسی شود.

جدیدترین مطالب سایت