مُد گوش الاغی کم بود مدل چشم گربه ای هم آمد + عکس

مُد گوش الاغی کم بود مدل چشم گربه ای هم آمد + عکس

مُد گوش الاغی کم بود مدل چشم گربه ای هم آمد + عکس

 هزینه عمل جراحی گربه ای کردن حالت چشم ها 12 میلیون تومان می باشد. مدتی پیش بود که جراحی گوش الاغی یا گوش خری در تهران مد شده بود و حالا مد چشم گربه ای هم سر و کله اش از ناکجا آباد پیدا شده است.

 

بررسی‌ ها نشان می‌دهد در بعضی مطب‌های تهران جراحی چشم گربه‌ای با هزینه هنگفتی در حال انجام است. جالب است که دکتر اصغر اسماعیل‌زاده، متخصص جراحی پلاستیک می‌گوید ممکن است بعضی افراد غیر متخصص چنین خدماتی ارائه دهند، اما مطمئن باشید هیچ وقت بیمار به هدفی که در ذهنش داشته نمی‌رسد.

 

به گزارش فراناز سالانه ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار عمل جراحی زیبایی بینی در کشور انجام می‌شود. این آمار هر چند رسمی نیست، اما کمتر کسی در این شک دارد که تعداد عمل جراحی زیبایی در ایران در جهان بی‌رقیب است. کسانی که نگران این آمار و ارقام بودند، حالا دغدغه‌های جدیدی هم پیدا کردند.

 

مُد گوش الاغی کم بود مدل چشم گربه ای هم آمد + عکس

 

همین چند وقت پیش بود که رسانه‌ها از مد شدن یک جراحی پلاستیک جدید به نام گوش الاغی خبر دادند. هنوز تب و تاب گوش الاغی فروکش نکرده که یک مد جدید هم از راه رسیده به نام «چشم گربه‌ای». اول فکر کردیم این موضوع یک شوخی ساده در شبکه‌های اجتماعی است، اما وقتی با مطب یک جراح پلاستیک تماس گرفتیم، دیدیم ماجرا واقعیت دارد و اصلاً شوخی نیست.

 

اینطور که پیداست ترکتازی شبکه‌های اجتماعی و شیوه جدید سبک زندگی، سلامت جامعه را هم نشانه رفته است. البته باید از نظر روانی هم این موضوع را بررسی کرد که چطور یک فرد حاضر است حساس ترین عضو بدن یعنی چشم خود را زیر تیغ جراحی ببرد تا شبیه گربه و پلنگ شود!

 

هزینه جراحی چشم گربه‌ای چقدره؟

به گزارش فرا ناز در مطبی که ما تماس گرفتیم گربه‌ای کردن چشم‌ها ۱۲ میلیون تومان آب می‌خورد. منشی مطب تاکید می‌کند این عمل فقط مختص خانم‌ها نیست و آقایان هم می‌توانند از این خدمات استفاده کنند. در مورد شیوه انجام عمل توضیح می‌دهند: در این عمل چشم و دم ابرو‌ها به بالا کشیده می‌شود. مدت زمان جراحی حدود ۳ ساعت است و بلافاصله بعد از عمل بیمار مرخص می‌شود.

 

در پاسخ به نگرانی ما در مورد عوارض این جراحی هم می‌گویند: در این عمل نیازی به بیهوشی نیست و تحت بی‌حسی موضعی با تزریق داروهای آرامبخش انجام می‌شود. بخیه‌ها هم یک هفته بعد از عمل کشیده می‌شوند.

 

عوارضی هم جز اندکی جای زخم پای چشم و کبودی که به مرور زمان برطرف می‌شود وجود ندارد.» در پایان هم دوستانه به ما اطمینان خاطر می‌دهد که ماندگاری این جراحی دائمی است و نیاز به تکرار آن نیست.

 

به اسم چشم گربه ای، کیسه دوخته اند

دکتر اصغر اسماعیل‌زاده، متخصص جراحی پلاستیک در مورد رواج یافتن این نوع عمل می‌گوید: گمان نمی‌کنم افرادی که به مراجعان چنین خدماتی ارائه می‌دهند متخصص جراحی پلاستیک باشند. این‌ها افرادی هستند که از رشته‌های دیگر با انگیزه کسب درآمد بیشتر به این کار روی می‌آورند.»

 

او در پاسخ به این سوال که آیا خود شما تاکنون مراجعانی داشته اید که درخواست این جراحی را داشته باشند توضیح می‌دهد:

 

«بعضی از مردم تحت تاثیر تبلیغات ماهواره‌ای و اینترنتی ممکن است مراجعه کنند و درخواست چنین عملی داشته باشند. از من شخصا اگر چنین درخواستی شود، نه تنها مراجعان را تشویق نمی‌کنم، بلکه با تمسخر با آن‌ها برخورد می‌کنم. هرچند بعضی پزشکان ممکن است با انگیزه کسب درآمد این کار را انجام دهند و البته مطمئن باشید بیمار هم به چیزی که در ذهنش داشته نمی‌رسد.

 

تهیه و تنظیم : سایت فراناز

 

مطالب مرتبط :

 

از جراحی گوش خری گرفته تا فک سگی!!!

 

مدل جدید گوش الاغی یا خرکی

جدیدترین مطالب سایت