جنجال عکس های بدحجاب الهام حمیدی در آلمان

جنجال عکس های بدحجاب الهام حمیدی در آلمان

جنجال عکس های بدحجاب الهام حمیدی در آلمان

بدحجابی الهام حمیدی در آلمان دردسر ساز شد. الهام حمیدی یکی بازیگران و ستاره های سینما و تلویزیون ایران می باشد به تازگی عکس های در اینستاگرام خود منتشر کرده است این تصاویر نشان می دهد که او در آلمان به سر می برد ولی پوشش نامناسبی بر تن دارد که پوشش نامتعارف در فضای مجازی جنجال ساز شد و سوژه همه خبرنگاران در ایران شد الهام حمیدی چرا با این پوشش در برلین این تصاویر را گرفته و منتشر نموده اند در ادامه تصاویری از بد حجابی الهام حمیدی در آلمان را در سایت فراناز خواهید دید با ما همراه باشید.

 

پوشش الهام حمیدی در آلمان حاشیه ساز شد ! + عکس
حضور الهام حمیدی در آلمان

جنجال عکس های بدحجاب الهام حمیدی در آلمان

الهام حمیدی بازیگر کشورمان برای اکران فیلم “ما همه گناهکاریم” به برلین سفر کرده و عکس از خودش را منتشر کرده است.

 

نوع پوشش و لباس الهام حمیدی با اعتراض و عده از کاربران فضای مجازی همراه شده و این بازیگر ۳۹ ساله به این موضوع واکنش نشان داده است.

 

الهام حمیدی نوشت:

*****

سلام واقعا شرمنده ام از آن دسته دوستانی که همیشه و همه جا انسان و با فرهنگ و با شعورن اما وای از اون عده قلیلی که اخیرا تو اینستا من خوابیدن و نمیدونم از کجا اومدن و مدام در حال گیر دادن و انتقاد اظهار نظر های عجیب اند

گاهی گشت ارشاد میشند و به حجاب و ارایش من گیر میدن

گاهی طراح و کارشناس مد و لباس و گاهی دکتر تغذیه و چاقی و لاغری و زیبایی

مرسی از نظرات سازنده و مفید اما وقتی میری صفحات این دوستان و نگاه می کنی, فیک و عجیب و غریبند

خلاصه من هر جور که تشخیص بدم و راحت باشم ارایش می کنم و لباس می پوشم و همیشه سعی کردم به اندازه قلب و اعتقاداتم و به شان شما و ایران عزیز احترام گذاشته و خیلی چیزها را رعایت کنم.

 

دوستداران واقعی خودمو که در هر جای ایران و دنیا هستند و دوست دارم و قابل احترامند ، این فقط یه جواب برای این دوستان بی هویت بود و امیدوارم این فرهنگ زشت در دنیای مجازی که هر وقت من و همکارام عکس میزاریم فوری کلی از اینا ( چاق شدی ، بی ریخت ، عقده ای ، فکر کردی کی هستی ، بد حجاب ، چقدر آرایش کردی ؟ چرا پیر شدی ؟ چه بد تیپ، لباست اصلانم خوشگل نیست ، کی ازدواج میکنی ، ترشیده ، زشت ، دهاتی و عقده ای ، قد کوتاه ، و ….. ) و کلی نظرات پر مهر دیگه می نویسید تموم بشه و خجالت بکشید و به شخصیت و مسایل شخصی آدم ها یاد بگیرید احترام بزارید.

 

عکس الهام حمیدی در آلمانجنجال عکس های بدحجاب الهام حمیدی در آلمان

 

مطالب مرتبط »

5 عکس جدید و کمتر دیده شده از الهام حمیدی

 

کلکسیون مدل مانتوهای شیک الهام حمیدی

 

عکس هایی جدید از الهام حمیدی

 

عکس های نوروزی و جالب الهام حمیدی

 

بیوگرافی و عکس های جدید الهام حمیدی بازیگر

جدیدترین مطالب سایت