عکس های دخترهای خوشگل دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا

عکس های دخترهای خوشگل دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا

عکس های دخترهای زیبای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا

 

ایوانکا و تیفانی دو تا از دخترهای دونالد ترامپ رئیس جمهور برگزیده آمریکا می باشد این دو خواهر فرق های زیادی بین هم دارند دخترهای دونالد ترامپ ایوانکا محبوبتر تر از تیفانی می باشد در این مقاله فرق بین دخترهای دونالد ترامپ رئیس جمهور برگزیده آمریکا را مورد بررسی قرار خواهیم داد. تصاویر دخترهای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را در فراناز می بینید.

 

فرزندان ترامپ یعنی ایوانکا و تیفانی

سارا الیسون، روزنامه نگار و نویسنده ونیتی فر، اخباری جذاب درباره رابطه بین فرزندان ترامپ یعنی ایوانکا و تیفانی دارد. شاید پس از خواندن این خبر باید دلمان به حال این “وارثه میلیونر” بسوزد!

 

تفاوت های ایوانکا و تیفانی

به نقل از نیویورک مگزین، تیفانی ترامپ در کل زندگی‌اش مورد هجوم خیل عظیم بی‌عدالتی‌های ناشی از “دختر کوچک بودن در یک خانواده ثروتمند” قرار گرفته است.

 

گفته می‌شود که تیفانی – یا به قولی دختر “فراموش شده” ترامپ – بیشتر از هر کسی از خواهر ناتنیِ بزرگترش، “ایوانکا” الگوبرداری می‌کند. الیسون به قول یکی از دوستان تیفانی می‌نویسد: «ایوانکا تمام خصوصیات مهم دونالد ترامپ مثل برند، شخصیت و حضور در اینستاگرام را دارد.»

 

 

عکس تیفانی ترامپ

عکس های دخترهای خوشگل دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا

 

عکس های دخترهای خوشگل دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا

دوست تیفانی به سارا الیسون گفت: «ایوانکا نه تنها نصیحت‌های سیاسی، رفتار با جنس مخالف و نصیحت‌های خواهرانه به خواهر کوچکترش [تیفانی] می‌دهد، بلکه در مورد نوع رنگ لباسش در مقابل دوربین هم او را راهنمایی می‌کند. مثلا به تیفانی می‌گوید وقتی در مقابل دوربین بر روی صندلی نشستی، پاهایت را روی هم بیندازی. همین اخیرا تیفانی که بین دوستانش به “تیف” معروف است، به خاطر رژ لبی که ایوانکا پیشنهاد داده بود، از سرویس امنیتی خواست تا برای خرید آن رژ لب همراهش بیایند.»

 

آنچه از روایت سارا الیسون مشهود است این است که همیشه دونالد ترامپ خریدار مشاوره‌های ایوانکا بوده است اما تیفانی – که همراه مادرش مارلا میپلز در کالیفرنیا بزرگ شده – از امتیازات دیگر فرزندان ترامپ برخوردار نبوده است. مثلا وقتی که آن‌ها کوچکتر بودند و تیفانی می‌خواست که به کارت اعتباری والدینش دسترسی داشته باشد، ایوانکا واسطه می‌شد. ایوانکا در کتابش “کارت ترامپ” می‌نویسد: «پیش پدرمان رفتم و پیشنهاد دادم. او قصد داشت برای کریسمس تیفانی را با خرید یک کارت اعتباری و واریز پول ماهانه غافلگیر کنم.»

 

عکس ایوانکا ترامپ

عکس های دخترهای خوشگل دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا

 

عکس های دخترهای خوشگل دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا

الیسون از قول دوست تیفانی می‌نویسد: «دونالد ترامپ ماهانه ۵۰۰ دلار به تیفانی پول می‌داد، نه بیشتر. وقتی قرار بود که دونگ رستوران را حساب کنیم، تیفانی حتی پول خوردی که باید پس می‌داد را هم حساب می‌کرد. ماهی فقط ۵۰۰ دلار؟ خیلی بد است.»

 

به قول دوست تیفانی، او آدم سخت کوشی است؛ خیلی اهل مطالعه است و مهربانی‌اش تمامی ندارد. یک بار داشتیم برای بخش “بچه پولدارهای” مجله دو ژور عکس می‌گرفتیم، اما او به خاطر اینکه داشت بر روی یک مقاله کار می‌کرد دیر رسید.

 

الیسون در انتها می‌نویسد: «از این حیث، همه ما تیفانی ترامپ هستیم و برای رسیدن به دونالد به ایوانکا نیاز داریم.» بله، همه ما تیفانی ترامپ هستیم به استثنای اینکه نه حساب بانکی او را داریم و نه پدر مردم‌فریبش را و نه …، همین کافی است.

 

مطالب مرتبط :

خواستگاری پسر ایرانی از ایوانکا ترامپ دختر خوشگل ترامپ + عکس

عکس های لو رفته دوران جوانی و دختر بازی های ترامپ

عکس های خفن زن لخت و برهنه دونالد ترامپ (ملانیا ترامپ)

عکس های خفن اندام زیبای ایوانکا ترامپ مدلینگ و بازیگر

عکس های ایوانکا دختر زیبا اندام و خوشگل دونالد ترامپ

جدیدترین مطالب سایت