عکس مستهجن همسر برهنه گلشیفته فراهانی در خیابان

عکس مستهجن همسر برهنه گلشیفته فراهانی در خیابان

عکس مستهجن همسر برهنه گلشیفته فراهانی در خیابان

گلشیفته فراهانی خود نیز در ساختن تصاویر مستهجن ید طولایی دارد. وی پس از مهاجرت از ایران، انحطاط اخلاقیش را با برهنگی در فیلم‌ها و تبلیغات به نمایش گذاشت.

 

به گزارش فراناز،حدودا یک هفته قبل یک ایرانی مقیم نیویورک به نام نقیب شنبه زاده با قرار دادن تصاویری از مراسم ازدواج گلشیفته، درباره ازدواج وی خبررسانی کرده بود بدون اینکه نامی از همسر گلشیفته ببرد.

 

در همان زمان برمبنای یک ویدیوی کوتاه که در صفحه اجتماعی گلشیفته منتشر شده بود و در آن هنرمندی محیطی به نام “متیو سیلور” جملاتی عاشقانه را خطاب به گلشیفته بیان می کرد، گمانه زنی شد که گلشیفته فراهانی با “متیو سیلور” ازدواج کرده است.عکس مستهجن همسر برهنه گلشیفته فراهانی در خیابان

 

حالا بعد از گذشت یک هفته با تصویر مستهجنی که گلشیفته از خودش در کنار این هنرمند منتشر کرده و بنری حاوی واژه love که بین خود و او قرار داده گمانه زنی ها تأیید شد.

 

شوهری که قصد دارد از تنش های عصبی مخاطبان بکاهد “متیو سیلور” که لقب هنریش معنای خوبی ندارد ، چنان که خود در صفحه اجتماعی اش نوشته هنرمند چیدمانی است که هدفش را کمک به لبخند زدن مردم و خنداندن آنها می داند.

 

سیلور در منهتن و بروکلین به اجرای برنامه می پردازد و البته به اندازه اجرا در خیابان تجربه اجرا در مترو، گالری و روی استیج را هم دارد. ادعای او کاستن از تنشهای عصبی مخاطبان و باز کردن دریچه ای برای خیال پردازی، آفرینش و عشق است.

 

گفتنی است گلشیفته فراهانی خود نیز در ساختن تصاویر مستهجن ید طولایی دارد. وی پس از مهاجرت از ایران، انحطاط اخلاقیش را با برهنگی در فیلم‌ها و تبلیغات به نمایش گذاشت.

جدیدترین مطالب سایت