عکس و مشخصات اتومبیل جدید میتسوبیشی لنسر 2017

عکس و مشخصات اتومبیل جدید میتسوبیشی لنسر 2017

عکس و مشخصات اتومبیل جدید میتسوبیشی لنسر 2017

لنسر 2017 یکی از جدیدترین ماشین های لوکس ساخت میتسوبیشی می باشد. خودروهای جدید وارداتی بسیار شیک و مدرن می باشند یکی از این خودرو ها میتسوبیشی لنسر می باشد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر مشخصات مدل جدید میتسوبیشی لنسر 2017 را در سایت فراناز خواهید دید با ما همراه باشید.

 

میتسوبیشی لنسر دارای بدنه بسیار شیک و مدرنی می باشد این خودرو در آمریکا تولید شده است این خودرو با رقبای خود همیشه در رقابت می باشد شما وقتی وارد این ماشین مدرن می شوید با یک خودروی خیلی متفاوت روبرو می شوید پیدا کردن میتسوبیشی لنسر 2.4 که قرار بود آن را آزمایش کنیم، در یک پارکینگ شلوغ که ماشین هایی با انواع رنگ و مدل های مختلف پارک شده بودند کار سختی بود. سرانجام پس از جستجوی بسیار، ماشینی با عرض کم و ارتفاع زیاد با چراغ های عقب خاص را دیدم که به مشخصات ماشین مورد نظر ما بسیار نزدیک بود؛ وقتی برای اولین بار سوار میتسوبیشی لنسر 2.4 شدم، محیط گرم و فضای زیبای داخل آن به همراه صفحه لمسی 6.1 اینچی و کنترل های جلوی راننده نظر من را به خود جلب کرد.عکس و مشخصات اتومبیل جدید میتسوبیشی لنسر 2017

این مدل برای اولین بار در بازار آمریکا در سال 2008 به فروش رفت و با نام میتسوبیشی لنسر روانه بازار شد. اما پس از مدتها، این بار شاهد یک سدان کامپکت دیگر با طراحی جدید از سوی کمپانی میتسوبیشی هستیم که رقبایی همچون سوبارو ایمپرزا،هیوندای النترا و هوندا سیویک که همگی برای سال 2017 با مدل های جدیدی در بازار حضور خواهند داشت را در کنار خود می بیند. در مقایسه با دیگر رقبا، به نظر می رسد تغییرات اعمال شده در میتسوبیشی لنسر جدید، چندان چشمگیر به نظر نمی رسد.

 

وقتی از بیرون به لنسر 2017 نگاه می کنیم، مانند دیگر ماشین های مدرن امروزی به نظر می رسد اما وقتی سوار این ماشین می شویم، داستان متفاوتی را شاهد هستیم. به محض ورود به ماشین، اسلات پلیر CD که در جلوی ماشین قرار داده شده است چشم ما را به خود جلب کرد که البته بسیار کوچکتر از مورد مشابهی است که در رقبا دیدیم.عکس و مشخصات اتومبیل جدید میتسوبیشی لنسر 2017

با نگاه به قسمت مرکزی کنسول، شاهد شیفترهای ساده و یک ترمز دستی با طراحی سنتی و تعداد کمی سوییچ هستیم. نکته عجیب دیگری که جلب نظر می کرد این بود که جنس دکمه استارت این ماشین از یک پلاستیک ساده بود. دو گیج سرعت سنج نیز در جلوی راننده قرار گرفته است که کیفیت وضوح صفحه آنها کمی پایین به نظر می رسد.

 

با شروع به رانندگی با این ماشین در می یابید که ضعف دفع صدای سیستم تعلیق در ماشین وجود دارد و صدای موتور، باد، جاده سمفونی جالبی در اتاق ایجاد می کنند که تنها می توان با بلند کردن صدای سیستم صوتی راک فورد فوزگیت این ماشین می توان از شر آن خلاص شد.البته موتور در حالت توقفف صدای زیادی ندارد ولی هنگامی که از CVT در حین رانندگی استفاده می شود، این صدا کمی اذیت کننده است. البته با این حال می توان از این نقیصه عبور کرد چرا که در این کلاس بسیاری از رقبا نیز این نقص را دارند و در کاهش صدای کابین ضعیف عمل کرده اند.عکس و مشخصات اتومبیل جدید میتسوبیشی لنسر 2017

طبق انتظاری که داشتیم، سیستم سرگرمی این ماشین، به روز نیست و بسیار کند عمل می کند اما شما می توانید گوشی خود را از طریق بلوتوث به آن متصل کنید و با فرمان صوتی با سیستم هندزفری FUSE ارتباط برقرار نمایید. ویژگی ایمنی اکتیو مثل ترمز اتوماتیک و هشدار نقطه کور به تازگی در این ماشین قرار داده شده است که در مدل های قدیمی لنسر آنها را نمی دیدیم.

 

در طول سالیان گذشته، بسیاری از ماشین های کامپکت مدرن به بازار عرضه شده اند که توانسته اند بسیاری از مشکلات فعلی لنسر 2017 را بر طرف کنند. در این لسنر شاهد افزایش سایز صفحه نمایش سرگرمی و اطلاعات کنترلی راننده هستیم. البته سیستم سرگرمی این ماشین نسبت به مدل های قبلی سریع تر محسوب می شود و امکان اتصالگوشی های هوشمند با برنامه هایی مثل اپل کارپلی و اندروید اتو را به راننده می دهند.رادیوی ماهواره ای سیریوس XM یکی از امکانات جالب لنسر است اما در مدلی که ما آن را تست کردیم، این آپشن وجود نداشت.عکس و مشخصات اتومبیل جدید میتسوبیشی لنسر 2017

کنسول های مدرن امروزی در ماشین های جدید اغلب فضای بیشتری در اختیار سرنشینان قرار می دهند به طوری که سرنشینان ماشین های جدید احساس می کنند در اتاق پذیرایی نشسته اند و در لسنر 2017 نیز شاهد چنین ویژگی هستیم. البته در ماشین های کامپکت تقریبا گران قیمت کنونی نیز راننده به زحمت صدای کمک فنرهای عقب ماشین را می شنود اما متاسفانه این مورد را در لنسر 2017 شاهد نبودیم.

 

با توجه به همه این نقایص اما لنسر 2017 آنقدرها هم بد نیست. میتسوبیشی آپشنی را در این لنسر ارئه داده است که در هیچ یک از رقبایش شاهد آن نیستیم. این آپشن، گزینش تغییر حالت ماشین نام دارد که ارتباط مستقیم با درگیر کردن تمامی چرخ های ماشین برای رانندگی دارد. این ماشین قادر است در وضعیت اقتصادی و اسپورت نیز حرکت کند. اما ویژگی گزینش حالت رانندگی عملکرد بهتری را نیز ارائه می کند چرا که با چرخاندن ساده آن می توان محور عقب یا جلوی این ماشین را درگیر کرد.

در این حالت، راننده دو وضعیت پیش رو دارد: راننده می تواند ماشین را در حالت اقتصادی در جاده های خشک یا بزرگراه ها با یک محو براند و یا تغییر حالت دهد و از هر چهار چرخ و دو محور ماشین با توجه به شرایط جوی که نیاز به قدرت بیشتری است، استفاده کند؛ این سیستم به طور مساوی نیروی تولید شده توسط موتور را بین چرخ ها توزیع می کند.با استفاده از قفل سیستم بر روی استفاده از دو محور، حداکثر قدرت کشش را در ماشین شاهد هستیم که این حالت بیشتر برای مسیرهای لغزنده مثل جاده های برفی یا پوشیده از شن مناسب است اما وقتی در مسیرهای شلوغ و پرترافیک رانندگی می کنید، توصیه می شود که حتما حالت ماشین را بر روی استفاده از یک محور قرار دهید چرا که در مصرف سوخت، صرفه جویی میشود.

 

لنسر 2017 برای رانندگی در حوالی شهر نیز شتاب خوبی از خود نشان داد. ماشینی که ما سوار بر آن بودیم از موتوری با 168 اسب بخار قدرت و گشتاور 167 پوند فوتی با پیشرانه 2.4 لیتری چهارسیلندر که به سیستم CVT مجهز شده بود، استفاده می کرد. در تستی که انجام دادیم، این لنسر 3221 پوندی توانست ظرف مدت 7.8 ثانیه به شتاب 60 مایل بر ساعت برسد که کمی بهتر از رقیب خود یعنی سوبارو ایمپرزا که قدرت موتورش 152 اسب بخار بود، محسوب می شود چرا که سوبارو ایمپرزا ظرف مدت 9 ثانیه به سرعت 60 مایل بر ساعت می رسد اما هوندا سیویک با موتور 174 اسب بخاری توربوشارژ خود قادر است ظرف 6.8 ثانیه به این سرعت دست یابد. و بدترین رکورد در این کلاس را مدل محبوب تویوتا کرولا 2016 با موتوری 1232 اسب بخاری دارد که ظرف 9.8 ثانیه به سرعت 60 مایل بر ساعت می رسد.عکس و مشخصات اتومبیل جدید میتسوبیشی لنسر 2017

لنسر 2017، توانست ظرف 27.6 ثانیه پیست استاندارد ما را پشت سر بگذارد که زمانی برابر با سوبارو ایمپرزا و سریعتر از کرولا با رکورد 28.3 ثانیه محسوب می شود. البته این رکورد کمی ضعیف تر از هوندا سیویک با 27.4 ثانیه محسوب می شود. در تست ترمز نیزف لنسر 2017 توانست پس از طی 122 فوت از سرعت 60 مایل بر ساعت به ایست کامل برسد که رکوردی بدتر از سوبارو ایمپرزا و سیویک به ترتیب با 118 فوت و 120 فوت و بهتر از کرولا با 131 فوت محسوب می شود.

 

لنسر 2017 ممکن است بتواند تا حدی با مدل های جدید رقبا، رقابت کند اما پلتفرم این مدل حکایت از قدیمی بودن آن دارد چرا که در آزمایشات تصادف نمرات خوبی کسب نکرد و این در حالی است که سوبارو ایمپرزا، هوندا سویک، تویوتا کرولا بالاترین امتیازات را در این زمینه با کسب 5 ستاره از NHTSA کسب کرده اند و لنسر 2017 تنها موفق به کسب 4 ستاره شده است. مصرف سوخت بهینه نیز از دیگر مواردی است که نشان از مدرن نبودن لنسر 2017 می دهد. به طور ترکیبی شهر و بزرگراه این ماشین با هر گالن قادر است با استفاده از تک محور خود، 26 مایل را طی کند و این در حالی است که این عدد در سوبارو ایمپرزا دو محوره 32 است. با این حال، این کامپکت اسپورت حال و هوای سواری با یک ماشین اسپورت را به سرنشینان می دهد اما این در حالی است که فرمان آن تحت کنترل کامل راننده نیست و روی ترمزهای آن نیز نمی توان حساب زیادی کرد و تنها از منظر طراحی خارجی آن، ظاهر زیبایی را شاهد هستیم.عکس و مشخصات اتومبیل جدید میتسوبیشی لنسر 2017

قیمت پایه لنسر 2017 حدود 18630 دلار بر آورد می شود که کمی از قیمت سوبارو ایمپرزا که 19215 دلار است پایینتر است. ماشینی که در اختیار ما بود، لنسر SEL دو محوره بود که بهترین تریم لنسر 2017 محسوب می شود که از امکاناتی مثل سیستم صوتی 710 واتی راکفورد و سقف خورشیدی استفاده می کند. از دیگر آپشن های این ماشین می توان به چرخ های 18 اینچی و چراغ های LED و سنسور باران و صندلی های چرمی و صفحه لمسی 6.1 اینچی با پورت های USB و بلوتوث اشاره کرد.

جدیدترین مطالب سایت