عکس پروفایل افراد شخصیت درونی شان را رو می کند‎!

عکس پروفایل افراد شخصیت درونی شان را رو می کند‎!

عکس پروفایل افراد شخصیت درونی شان را رو می کند‎!

 

از روی عکس پروفایل می توان به شخصیت درونی افراد پی برد. بسیاری از ما با شبکه های اجتماعی سر و کار داریم و گذاشتن عکس پروفایل برای برخی ها بسیار مهم می باشد.

 

اولین چیزی که پس از پیدا کردن دوستان و آشناهایتان در شبکه های اجتماعی به آن دقت می کنید، چیست؟ بله! عکس پروفایل آنها. حتما شما هم می دانید که عکس پروفایل افراد می تواند راز و شخصیت درونی شان را فاش کند. طبق تحقیقی که در دانشگاه پنسیوالیا روی ۶۰۰۰۰ نفر انجام شد، نتایجی به دست آمد که در اینجا خلاصه ای از آن را برایتان آورده ایم. با سایت فراناز همراه باشید.

 

۱- عکس صورت

اگر عکس پروفایل شما تنها بخشی از صورت تان است، پس شما فردی با وجدان و وظیفه شناس هستید. شما عاشق سیاست، نظم، قانون و رفتارهای برنامه ریزی شده اید و دوست دارید چهره واقعی خود را، همان گونه طبیعی و ساده به نمایش بگذارید. از آن که دیگران شما را فردی پخته و با تجربه ببینند نیز لذت می برید.

 

۲- عکس دسته جمعی

عکس دسته جمعی نشان دهنده شخصیت برونگرای شماست. شاید عکس دسته جمعی که شما از خودتان به اشتراک می گذارید آنقدر خوب و با کیفیت نباشد اما همین که افراد محبوب تان را نشان می دهد، کافی است. شاید هم می خواهید با این کار با یک تیر دو نشان بزنید؛ هم تصویری آراسته از خود که برای ‌مهمانی حاضر شده‌اید را به نمایش بگذارید و هم با حضور دیگران در تصویر می‌گویید که به بودن در جمع علاقه دارند و اهل معاشرت هستید. تفریح، میهمانی و خوشگذرانی در اولویت زندگی شما قرار دارد و جمع با دوستان تان را به تنهایی ترجیح می دهید.

 

۳- عکس رنگی

عکس های رنگی طرافداران زیادی دارند. شما نیز مانند عکس تان شخصیتی دلنشین و مطبوع دارید. چهره شما در عکس هایی که به اشتراک می گذارید معمولا خندان و شاداب است اما آنچه در عکس برایتان اهمیت دارد، نه تنها چهره خندان بلکه انرژی مثبتی است که به مخاطبان خود منتقل می کنید. این را هم اضافه کنیم که روحیه سازگاری و همکاری با دیگران در شما موج می زند به همین دلیل تمام تلاش تان را می کنید تا در هارمونی و تعادل با اجتماع باشید.

 

۴- عکس سیاه و سفید

یک عکس سیاه و سفید هم می‌تواند انتخاب دیگری برای عکس پروفایل تان باشد. از آنجا که شما رنگ های سیاه و سفید را ترجیح می دهید، اینطور به نظر می رسد که تمایل زیادی به رنگ های شاد ندارید. انتخاب رنگ های خنثی نشان دهنده این است که شما خیلی خودتان را با مسائل عاطفی درگیر نمی کنید، به بیانی خیلی احساساتی نیستید. از طرف دیگر این رنگ می تواند نشان دهنده ناراحتی یا حتی احساسات منفی در شما باشد.

 

۵- عکس هنری

شما فرد روشن فکری هستید که از تضاد و تناقض لذت می برید، اصلا کمال را در همین تضادها می بینید. شما ترجیح می دهید که چهره خود را به غیر از زمان هایی که می خواهید پیامی را منتقل کنید، در عکس نشان ندهید. به همین دلیل اکثر عکس هایتان از زاویه پشت سر یا تنها از پاها و دست هایتان گرفته می شود. این نشان دهنده هوش، ذکاوت، روشن فکری و اشتیاق شما به تجربه چیزهای جدید است.

جدیدترین مطالب سایت