بیوگرافی فاطمه عبادی برنده فینال عصر جدید + عکس

بیوگرافی فاطمه عبادی برنده فینال عصر جدید + عکس

بیوگرافی فاطمه عبادی برنده فینال عصر جدید + عکس

فاطمه عبادی زادهء ۱ مرداد ۱۳۶۸ در ماهشهر، نقاش است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک است، فاطمه عبادی فعالیت خود را با نقاشی رو بوم شروع کرد و حالا نقاشی روی سفال، نقاشی پرتره و نقاشی با خاک نیز انجام می‌دهد. او توانست با همین نقاشی با شن، برنده دوره اول عصر جدید شود.

 

علاقه ی او به هنر نقاشی مثل همه بچه‌ها از دوران کودکی شروع شد. اما استعداد خاص او زیر نظر امجد حلبی نژاد استاد نقاشی و رئیس انجمن هنر‌های تجسمی بندر امام پرورش یافت تا اینکه نقاشی رو بوم را شروع کرد.

 

فاطمه عبادی از نقاشی سیاه قلم و پرتره رنگی به طراحی رو سفال و چوب رسید و با تحصیلات آکادمیک در رشته گرافیک شروع به طراحی‌های مینیاتوری در دیوار شهری نیز کرد.بیوگرافی فاطمه عبادی برنده فینال عصر جدید + عکس

بیوگرافی فاطمه عبادی برنده فینال عصر جدید + عکس

 

پدر فاطمه می‌گوید عزت و ذلت دست خداست، فاطمه از کودکی استعداد فوق العاده‌ای به هنر نقاشی داشت، الحمدالله لطف خداست و مادرش هم با وضو بهش شیر می‌داد.

 

فاطمه عبادی برنده عصر جدید با حضور در برنامه استعدادیابی عصر جدید و در برنامه بیستم آن در ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ دیده شد، او نه با نقاشی روی بوم بلکه نقاشی با شن خود را معرفی کرد. اجرای زیبایش به شدت در اولین برنامه مورد استقبال داوران و مردم قرار گرفت.

 

این موفقیت ادامه داشت تا اینکه با شکستن رکورد آرای مردمی در نیمه نهایی مسابقه عصر جدید با کسب ۴ میلیون ۶۰۳ هزار رای توانست به فینال این مسابقه راه یابد.

 

در نهایت او در سال ۸۸ – ۸۹ با همسرش که یک آتش نشان ازدواج کرده است که ثمره این زندگی یک فرزند پسر متولد ۱۳۹۰ است.بیوگرافی فاطمه عبادی برنده فینال عصر جدید + عکس

بیوگرافی فاطمه عبادی برنده فینال عصر جدید + عکس

 

فاطمه عبادی علاوه برای قبول سفارشات طراحی و کار نقاشی دیوار‌های شهری، تصویر سازی برای کتاب و مجلات هم می‌کند و در کنار آن به هنرجویان این رشته هم آموزش می‌دهد.

 

فاطمه عبادی درباره آرزوهایش می‌گوید: “من دوست دارم که بتوانم با کارم و رفتارم مهربانی را گسترش بدم، می‌توان با یک لبخند به یک عابر، یک کودک یا حتی مهربانی با محیط اطرافمان این زیبایی و انرژی را تقسیم کرد”

جدیدترین مطالب سایت