فال روزانه 24 شهریور 1399 + فال تاروت

فال روزانه 24 شهریور 1399 + فال تاروت

فال روزانه 24 شهریور 1399 + فال تاروت

 

اگه متولد 24 شهریور هستی و میخوای از حال و روز امروزت باخبر بشی و سرنوشتتو مدیریت کنی با ما همراه باش و فال امروزتو بخون/فراناز

(این بخش صرفا جهت سرگرمیست)

 

فروردین:

 

فال روزانه 24 شهریور 1399 + فال تاروتفال روزانه

 

اگرچه شما در جمع دوستان خوبی قرار گرفته اید که می‌توانند به آسانی حواس شما را پرت کنند، ولی باز هم احساس می‌کنید برای انجام دادن کارهای ناتمام خود تحت فشار قرار گرفته اید و باید قبل از تفریح کردن آنها را تمام کنید.

اگر شما دنبال راهی برای فرار می‌گردید، درست نیست که قوانین منظم روزانه تان را بشکنید.دلخوری‌هایتان را برای خودتان نگه دارید، به کارتان فکر کنید و بعداً زمانی را هم به تفریح اختصاص بدهید.

تاروت:

این کارت به شما خبر می دهد که از عقل و هوش و آگاهی خود در مسیر خوب و مفیدی بهره نمی گیرید.شاید مفهوم آن این باشد که شما به جای سعی و تلاش برای رسیدن به موفقیت و پیروزی،بیشتر در این مورد خیال پردازی می کنید .

و یا برخی افکار و تصورات غلط و آشفته منجر به انواع قضاوتهای نادرست می شوند.نداشتن اطلاعات کافی منجر به مشکلاتی در ارتباط با قرار داد های قانونی،ازدواج و مشارکت می گردد.

این کارت از شروع مرحله ای توام با هارمونی و هماهنگی و همکاری و مشارکت در مورد روابط شما خبر می دهد.

اختلافات و نزاع های موجود در روابط حل و فصل شده و شما دوستی های جدیدی را آغاز می کنید. و یا حتی ممکن است ماجراهای عاشقانه جدیدی را شروع کنید.

در صورتیکه این کارت در فال شما پدیدار شود ، بیان میدارد که نیرو های قدرتمندی در زندگی شما در فعالیت هستند تا عادات و رسوم قدیمی را از بین برده و آنها را در هم شکنند.و آیین نو و جدیدی را پدید آورند.

به طور کلی و معنوی شما راهنمایی ها و رهنمود های غیر منتظره و الهامات جدیدی را در طی تجربه ها و آزمون ها دریافت خواهید نمود که بر خلاف انتظار شما و در خور توجه می باشند.به طور مختصر و مفید آنچه که شما در جستجوی آن هستید، هنوز روشن و اشکار نیست. شاید شما با تلفیقی از هیجان و اضطراب مواجه هستید.

به هر حال شما باید دل را به دریا بزنید و تیری را در تاریکی رها کنید.

 

 

اردیبهشتفال روزانه 24 شهریور 1399 + فال تاروت

 

امروز روز خوبی برای گفتگوی جدی با یک دوست و عزیزی است که به تازگی به اختلاف افتاده اید.در مورد تغییرات جدید در زندگی برنامه ریزی داشته باشید.برای روشن شدن مسائل زندگی، حتماً برای همسرتان وقت بگذارید.

درباره دیگران قضاوت نکنید و عجولانه تصمیم نگیرید.هرگز از احساسات خود پیش افراد غریبه صحبت نکنید.

به شایعات اطرافتان دامن نزنید.مراقب معاملات تجاری باشید و ریسک نکنید.این روزها می توانید سرمایه گذاری های مثمر ثمر در دراز مدت انجام دهید.از نظر احساسی، مراقب ناامیدی و توهمات خود باشید.

برای سلامت خود مراقب غذاهایتان باشید که ممکن است به کبدتان آسیب بزند.اگر می خواهید کمی خوشبختی بیشتری داشته باشید، بیشتر با دیگران ارتباط برقرار کنید.برای رفع مشکلات مالی اخیر خود صبوری کنید.

 

تاروت:

این کارت کارت صنعتگر و یا استاد کاری است که توانایی و مهارتهای خویش را با سختی بدست آورده است.

استعداد ها و توانایی های طبیعی و فطری هر فرد باید ، تربیت شده، آموزش یافته و سیقل داده شوند.اگر شما تمایل دارید که چنین تلاش و کوشش عظیم و فوق العاده ای را انجام دهید در آن صورت مورد تحسین و تشویق هم ترازان خود و افراد صاحب نظر خواهید شد.

او شخصی است محکم و منظم، منضبط و قابل اطمینان. او قبل از انجام هر کاری با دقت فکر می کند و هنگامی که کاری را انجام میدهد بدون هیچ گونه کج روی و انحراف، مسیری را دنبال می کند که برای خودش تعیین کرده است.

این کارت خبر می دهد از مرحله ای موزون،خوش آهنگ،موفقیت آمیز و سرشار از زیبایی و خوشی در زندگی شما.روابط شما با خانواده و دوستان مسرت بخش و توام با عشق است.

کارت “بانو” همچنین بیانگر سلامتی است.به طور معنوی ، زمان پیشرفتها و خلاقیت های مهم فرا رسیده است. زمان برقراری ارتباط با الهه ، لمس کردن و حس کردن عشق او و غذای روحی و معنوی او.

 

 

خردادفال روزانه 24 شهریور 1399 + فال تاروت

 

شما امروز کمی عصبی و بیقرار هستید و به اوضاع زندگیتان معترض هستید و از وضعیت فعلی خود شکایت دارید. شاید بخش عمده ی صبحتان را با فکر کردن به راهی برای فرار از این وضعیت و رویاپردازی بگذرانید. ممکن است در این حین ناگهان ایده ای خیلی جالب و در عین حال عملی به سرتان بزند.

سعی کنید چند روزی به این ایده ی خود فکر کرده و جوانب مختلف آن را مورد بررسی قرار دهید، شاید بهاین نتیجه برید که می خواهید واقعا آن را عملی کنید. سرکوب کردن احساساتی که نسبت به یک نفر دارید واقعا دلسرد کننده خواهد بود، به موج احساسات خود اجازه بدهید جریان پیدا کند و مطمئن باشید هر مانعی از سر راهتان بر خواهد خواست.

تاروت:

این کارت به صورت وارونه بیان میدارد که شما قربانی خیانت و ریاکاری شده اید.

مشکلات و گرفتاری های حاصل از یک رابطه منجر به رنجش های نا گفته و نارضایتی احساس شده است. شما از زندگی خود خسته و ناراضی هستید .لازم است که در نوع زندگی خود تجدید نظر کنید .یعنی باید بفهمید که چه می خواهید و چگونه باید به آن برسید.

چیز هایی که قبلا بسیار مسلم و قطعی به نظر می رسیدند ، دیگر بیشتر از این نمی توان آنها را مسلم فرض کرد و بدیهی دانست.

برخی از معما ها و اسرار مبهم و پیچیده بیشتر آشکار می گردند.اما همه آنها هنوز روشن نشده و بر ملا نمی شوند.قدرت باطنی و حسی شما افزایش می یابد و به شما الهام میشود که خلاق باشید.

به طور کلی شما با چنین نیرویی می توانید به درجه جدیدی از روشن بینی و روشنفکری دست یابید.این کارت می تواند بیانگر شیفتگی و مجذوبیتی خاص نسبت به مسائل

 

اسرار آمیز و یا عطش و تشنگی درباره آموختن دانش پنهانی باشد.

 

تیرفال روزانه 24 شهریور 1399 + فال تاروت

 

امروز شما می خواهید با صحبت کردن در رابطه با یک موضوع مهم هر گونه ابهامی را بر طرف کنید، اما یک نفر انگار که نخواهد شما صحبت هایتان را کامل کنید مدام به میان حرفتان می پرد و نمی گذارد ذهنتان را روی آنچه می خواهید بگویید متمرکز کنید.

اجازه ندهید این موضوع باعث انصراف شما از ادامه ی این صحبت شود.

این شاید آزمونی است برای این که ثابت کنید می توانید به ترس های قدیمی تان و موانعی که در برابرتان قرار می گیرند غلبه کنید.

امروز شما کمی عصبی تر از همیشه هستید و هر لحظه ممکن است خشمتان را سر اولین کسی که دم دستتان باشد خالی کنید. سعی کنید خشمتان را از راه های سالم تری مثل پیاده روی و ورزش تخلیه کنید.

تاروت:

این کارت به صورت وارونه بیان می کند شرایط و اوضاع زندگی شما دچار تغییر و دگرگونی جدی و غیر منتظره ای می شود که نمی توان آن را تغییر داد و یا با آن مقابله کرد. با توجه به کارتهای اطراف، این کارت می تواند بیانگر ورشکستگی ، شکست، ناکامی و یا از دست دادن شغل باشد.

این کارت وارونه بیان می دارد که شما نسبت به درون مایه دیگران بدگمان هستید.که امری است بی اساس و واهی و سرسختانه و با یک دندگی بر عادتهای بد و روش زندگی خود پافشاری می کنید و یا بدون اندیشه و تفکر اقدام به انجام کاری می کنید. این کارت بیانگر آن است شما بیشتر به اطلاعات ناقص و اندکی که از دیگران می شنوید ، اتکا می کنید. به جای اینکه خودتان آنها را تجربه کنید.

این کارت عاشق مبارزه است و عملا به دنبال خطر می رود و خود را به مخاطره می اندازد. او شخصیتی پر شور و پر حرارت، بخشنده و سخاوتمند و دوست داشتنی دارد که باعث می شود دوستی عاقل و وفادار باشد.اگر چه اگر تصور کند شخصی از گذشت و بزرگواری او سوء استفاده می کند ، خشم و عصبانیت او چون شعله ای زبانه می کشد.

 

مردادفال روزانه 24 شهریور 1399 + فال تاروت

 

منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

تاروت:

این کارت به صورت وارونه بیان می کند شرایط و اوضاع زندگی شما دچار تغییر و دگرگونی جدی و غیر منتظره ای می شود که نمی توان آن را تغییر داد و یا با آن مقابله کرد. با توجه به کارتهای اطراف، این کارت می تواند بیانگر ورشکستگی ، شکست، ناکامی و یا از دست دادن شغل باشد.

این کارت وارونه بیان می دارد که شما نسبت به درون مایه دیگران بدگمان هستید.که امری است بی اساس و واهی و سرسختانه و با یک دندگی بر عادتهای بد و روش زندگی خود پافشاری می کنید و یا بدون اندیشه و تفکر اقدام به انجام کاری می کنید.

این کارت بیانگر آن است شما بیشتر به اطلاعات ناقص و اندکی که از دیگران می شنوید ، اتکا می کنید. به جای اینکه خودتان آنها را تجربه کنید.

این کارت عاشق مبارزه است و عملا به دنبال خطر می رود و خود را به مخاطره می اندازد. او شخصیتی پر شور و پر حرارت، بخشنده و سخاوتمند و دوست داشتنی دارد که باعث می شود دوستی عاقل و وفادار باشد.

اگر چه اگر تصور کند شخصی از گذشت و بزرگواری او سوء استفاده می کند ، خشم و عصبانیت او چون شعله ای زبانه می کشد.

 

شهریورفال روزانه 24 شهریور 1399 + فال تاروت

 

شما متوجه این هستید که طی چند سال گذشته هم خودتان و هم مسیر زندگی تان در حال تغییر هستید. این موج تغییرات همیشه هم برای شما ساده نبوده است و گاهی مجبور بوده اید با بخش هایی از وجود و زندگی خود که برایتان عزیز بوده است خداحافظی کنید.

امروز خاطرات تلخ این روزها به سراغتان آمده اند، اما شما نباید اجازه بدهید این موضوع شما را اسیر خود کند. سر خودتان را با کارهایی مانند ورزش، خرید و تمیز کردن خانه گرم کنید.

امروز این طور به نظر می رسد که یک نفر از اطرافیانتان از روی عمد قصد دارد اعصاب شما را به هم بریزد. خوشبختانه شما می توانید خونسردی خودتان را حفظ کنید و تسلیم این رفتارهای او نشوید.

 

تاروت:

شخصی خودخواه و طمعکار که ممکن است یکی از بستگان باشد برای شما مشکلاتی به وجود می آورد.این مسائل ممکن است روح شما را آزار دهد.

این کارت به صورت وارونه می گوید که شما فقط به طور موقتی می توانید از مشکلات خود رهایی پیدا کنید.شاید از طریق رفتن به یک مسافرت.به هر حال هرگاه که باز گردید، مشکلات هنوز سر جایشان هستند.

در طالع شما نوسانات و افت و خیز هایی وجود دارد که کارها را سخت می کند و لازم است که شما در نگرش و شیوه برخورد خود انعطاف و نرمی نشان دهید.و انعطاف پذیر باشید.

زندگی شما دستخوش تغییراتی خواهدشد ، تغییراتی که بواسطه آن چیزی را از دست می دهید و یا چیزی را بدست می آورید.

 

مهرفال روزانه 24 شهریور 1399 + فال تاروت

 

شما دارید دنبال بهانه خوبی می گردید تا وضعیت ذهنیتان را تغییر دهید. با وجود آن که معمولا با مهارت تمام و به طور منطقی می توانید حرف های بی پایه و اساس خود را توجیه کنید.

امروز این کار خیلی راحت به نظر نمی رسد. به نظر می رسد که احساسات شما دارند هر دقیقه عوض می شوند و نمی توانید به ثبات احساسی برسید. اگر از این وضعیت خوشحال نیستید در حال حاضر بهترین کاری که از دستتان بر می آید این است که صبر کنید تا احساساتتان به ثبات برسند.

اشکالی ندارد اگر هر از گاهی تسلیم جزر و مدهای احساستان شوید. بخاطر داشته باشید که کسی ارزش عشق شما را دارد که شما را همانگونه که هستید و بی هیچ نقابی بپذیرد.

منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

تاروت:

این کارت به زمان انجام اعمال معنوی و تماس با منشا حیات اشاره دارد. روح شما ارتباط خود را با نظام عالم وجود احساس کرده و از عشقی الهی تغذیه می شود.

این کارت بیان میدارد که اکنون زمان تغییر و تحول و ترقی است، نه اینکه به مدت طولانی در یک حالت باقی بمانید. کارت ماه از شما دعوت می کند که تغییر و دگرگونی و چرخه زندگی و تقدیر خود را بپذیرید.

وقت آن فرا رسیده تا آنچه که در ضمیر نا خودآگاه شما به طور دقیقی دفن شده است، بیرون آمده و آشکار شود.به طور معنوی این کارت از شما می خواهد به آنچه که رویا های شما سعی دارند به شما بگویند، توجه داشته باشید.درک شما بیش از حد معمول است و شما باید به احساس و غریزه درونی خود اعتماد داشته باشید.

در صورتیکه این کارت در فال شما پدیدار شود ، بیان میدارد که نیرو های قدرتمندی در زندگی شما در فعالیت هستند تا عادات و رسوم قدیمی را از بین برده و آنها را در هم شکنند.و آیین نو و جدیدی را پدید آورند.

به طور کلی و معنوی شما راهنمایی ها و رهنمود های غیر منتظره و الهامات جدیدی را در طی تجربه ها و آزمون ها دریافت خواهید نمود که بر خلاف انتظار شما و در خور توجه می باشند.به طور مختصر و مفید آنچه که شما در جستجوی آن هستید، هنوز روشن و اشکار نیست. شاید شما با تلفیقی از هیجان و اضطراب مواجه هستید. به هر حال شما باید دل را به دریا بزنید و تیری را در تاریکی رها کنید.

 

آبان

 

فال روزانه 24 شهریور 1399 + فال تاروت

 

شب گذشته خواب چندان راحتی نداشته اید و بارها با دیدن خواب های آشفته بیدار شده اید و امروز هم فکرتان مشغول کابوس های شب گذشته تان است.

این خواب های بد در واقع از ضمیر ناخودآگاه شما ریشه می گیرند و منعکس کننده ترس ها، نگرانی ها و آشفتگی های ذهنیتان هستند.

فکر کردن به نشانه هایی که در خوابتان دیده اید می تواند خیلی چیزها در مورد خودتان و افکارتان را برای شما روشن کند.

امروز برای یکی از دوستانتان مشکلی پیش آمده است و شاید شما مجبور شوید برای کمک کردن به او به طور ناگهانی برنامه های خود را تغییر داده و یا بخش هایی از برنامه تان را کنسل کنید. دوستتان قطعا به خاطر این کار شما خیلی ممنون و سپاسگزار خواهد بود.

 

تاروت:

این کارت همیشه بیانگر یک انتخاب دشوار معمولا در زمینه مسائل عشقی می باشد.اما با توجه به ارتباط آن با کارت های دیگر می تواند بیانگر انتخابی در رابطه با شغل،و یا اموال یا دارایی شما باشد. به طور کلی این کارت پیام آور و قاصدی از عالم بالا است و به شما از اهمیت حقیقت و ناب ترین و خالص ترین انگیزه ها و درون مایه ها می گوید.

چیز هایی که قبلا بسیار مسلم و قطعی به نظر می رسیدند ، دیگر بیشتر از این نمی توان آنها را مسلم فرض کرد و بدیهی دانست.

برخی از معما ها و اسرار مبهم و پیچیده بیشتر آشکار می گردند.اما همه آنها هنوز روشن نشده و بر ملا نمی شوند.قدرت باطنی و حسی شما افزایش می یابد و به شما الهام میشود که خلاق باشید. به طور کلی شما با چنین نیرویی می توانید به درجه جدیدی از روشن بینی و روشنفکری دست یابید.

این کارت می تواند بیانگر شیفتگی و مجذوبیتی خاص نسبت به مسائل اسرار آمیز و یا عطش و تشنگی درباره آموختن دانش پنهانی باشد.

وقت آن رسیده پاداش تمام کوشش های خود را بگیرید.اکنون زمان شادی های بزرگ در خانواده است. و شما دوستی های حقیقی را تجربه خواهید کرد.و آن را خواهید چشید.این موقعیت پایه و اساس محکمی داشته و پایدار و طویل المدت خواهد بود.

 

آذرفال روزانه 24 شهریور 1399 + فال تاروت

 

از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود.

کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

با برقراری ارتباط با یک هم اندیش روشنفکر هیجان زده خواهید شد.با این روابط می توانید حس عمیق و بهتری نسبت به خود و زندگی تان داشته باشید.اگر در حال حاضر در زندگی تان آرامش ندارید، برنامه های خود را تغییر دهید.به والدینتان سر بزنید و دعای خیرشان را بدرقه راهتان کنید.قبل از هر گونه سخنی، ابتدا کاملاً فکر کنید و همه چیز را در نظر بگیرید.بیشتر وقت خود را به فرزندانتان اختصاص دهید.

در غیر این صورت آن ها از شما دور می شوند.اگر ورزش می کنید، خود را وارد دنیای حرفه ای ها کنید.حتی اگر با شرایط دشواری روبرو شوید، مطمئن باشید که با توکل به خداوند قادر به رفع آن خواهید بود.برای سلامتی خود ویتامین بیشتری مصرف کنید.

ممکن است با همسرتان بحث کنید اما جدی نخواهد بود.برای پیشگیری از بحران مالی باید منعطف تر باشید.

تاروت:

با ایجاد تغییر و تحول در سرگرمی ها و علاقه به کار و یا یادگیری مهارتهای جدید، مسیر زندگی خود را تغییر دهید.مخصوصا این کارت برای هنرمندی که قصد دارد در کمال عقل و درایت،زندگی خود را وقف کاری هنری نماید، نشانه سعادت و خوشبختی است.

شما با زن حسودی ملاقات خواهید کرد.بی ثباتی، تزلزل، و احساس نا امنی در وی باعث می شود تصورات و خیالات اشتباهی را در ذهن خود بپروراند و خیلی سریع دیگران را متهم کرده و مقصر بداند.

او مردی رویایی و رومانتیک با آرمانهای والا می باشد و همیشه می توان او را مدافع و حامی ستمدیدگان و مظلومان دانست و روی او حساب کرد. نمونه بارزی از یک شوالیه دلیر و جوانمرد.

او به زیبایی و حقیقت ارزش می گذارد و در جستجوی کمال مطلوب می باشد. او اغلب امیدوار است تا بازتاب این کمال مطلوب را در وجود یک شریک یا دوست یا همسر بیابد.و چنانچه در این راه موفق نشود ، همواره امیدوار خواهد بود تا همتای خود را از نظر روحی پیدا کند.

 

 

دیفال روزانه 24 شهریور 1399 + فال تاروت

 

امروز شما دوست ندارید کسی بداند که چه احساسی دارید، چراکه ممکن است برنامه‌هایتان به هم بخورد.اگر شما بخواهید فرد مرموزی شوید، آنها هم ممکن است تفکرات خودشان را به شما نگویند.

پنهان کاری در عنوان کردن حقیقت به آنها نیز سرایت می‌کند، تبادل نظر کردن هم همین گونه است.بنابراین وقتی که شما افکار خودرا با آنها در میان می‌گذارید آنها هم به شما ملحق می‌شوند.

 

تاروت:

این کارت بیان می کند که شما بسیار احساس تاسف و پشیمانی می کنید.و ندامت و پشیمانی شما به خاطر از دست دادن و گم کردن چیزی است. شما از آنچه که باقی مانده غافل هستید و نمی دانید که دردراز مدت ممکن است همین چیز اندک، بسیار ارزشمند تر شود.

این کارت به صورت وارونه بیان می کند که شما از روی هوا و هوس کار احمقانه ای انجام داده اید.این عمل عواقب و پیامد های مهم و گسترده ای را در پی خواهدداشت.

این کارت به صورت وارونه بیان کننده انزوا و گوشه نشینی می باشد که تحمیلی و اجباری است ، نه به صورت ارادی و اختیاری.

 

 

بهمنفال روزانه 24 شهریور 1399 + فال تاروت

 

در این روزهای آخر ماه هزینه های غیر مترقبه ای ممکن است برایتان پیش بیایند و حساب و کتاب هایی که برای بودجه تان کرده بودید را به هم بریزند.

شاید مجبور شوید از یک نفر قرض کرده و بدهیتان به یک نفر دیگر را پرداخت کنید و این وضعیت برایتان گران تمام می شود. شما نباید خودتان و یا دیگران را برای پیش آمدن این وضعیت سرزنش کنید، زیرا این وضع کاملا موقتی است و طی چند روز آینده همه چیز به روال عادی باز خواهد گشت.

این روزها باید سعی کنید کمی بیشتر از همیشه مواظب رژیم غذایی خود باشید و از مصرف غذاهای چرب و پرکالری تا جای ممکن خودداری کنید، زیرا این کار علاوه بر ایجاد اضافه وزن سلامت شما را هم به خطر خواهد انداخت.

آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی.

کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

تاروت:

این کارت وارونه بیان می دارد که شما نسبت به درون مایه دیگران بدگمان هستید.که امری است بی اساس و واهی و سرسختانه و با یک دندگی بر عادتهای بد و روش زندگی خود پافشاری می کنید و یا بدون اندیشه و تفکر اقدام به انجام کاری می کنید.

این کارت بیانگر آن است شما بیشتر به اطلاعات ناقص و اندکی که از دیگران می شنوید ، اتکا می کنید. به جای اینکه خودتان آنها را تجربه کنید.

این کارت همیشه بیانگر یک انتخاب دشوار معمولا در زمینه مسائل عشقی می باشد.اما با توجه به ارتباط آن با کارت های دیگر می تواند بیانگر انتخابی در رابطه با شغل،و یا اموال یا دارایی شما باشد. به طور کلی این کارت پیام آور و قاصدی از عالم بالا است و به شما از اهمیت حقیقت و ناب ترین و خالص ترین انگیزه ها و درون مایه ها می گوید.

این کارت بیان کننده آغاز اقدامی مهم و خطیر می باشد.که منفعت های مالی به دنبال دارد.همچنین این کارت در ارتباط است با الهامات خلاق و سازنده کارت “آس عصا” و آن را به کار های هنری فیزیکی و بدنی برگردانده و تبدیل می کند.کار هایی مثل نقاشی،مجسمه سازی، مطالعه کتاب و یا موسیقی.

 

 

اسفندفال روزانه 24 شهریور 1399 + فال تاروت

 

اهمیتی ندارد که دیگران در مورد شما چه نظری دارند.باید یاد بگیرید که راه خودتان را پیش ببرید.امروز با جزئیات زیادی در زندگی مواجه می شوید.

یاد بگیرید که از حداکثر پتانسیل خود استفاده کنید.همیشه کلمات را با هوشیاری کامل انتخاب کنید.امروز می توانید آنچه که هست را بپذیرید.

به خودتان غلبه کنید.اجازه ندهید دیگران شما را آزار دهند.دقیقاً همان چیزی را که هستید را به دیگران نشان دهید.یاد بگیرید که به اندازه کافی خوب باشید تا دیگران بهانه جویی نکنند.

در محل کار تصمیمات بسیار مهم می گیرید.وضعیت خود را مدیریت کنید.امروز می توانید با افراد جدیدی در زندگی آشنا شوید.بعضی از انسان ها هستند که در امور شما دخالت می کنند.

امروز باید مراقب کودکان خود باشید.به رفتارهای آنها توجه کنید.یاد بگیرید که چگونه درخواست های خود را به شکل بهترین شکل ممکن به آنها بگویید.

دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

 

تاروت:

وقت آن رسیده پاداش تمام کوشش های خود را بگیرید.اکنون زمان شادی های بزرگ در خانواده است. و شما دوستی های حقیقی را تجربه خواهید کرد.

و آن را خواهید چشید.این موقعیت پایه و اساس محکمی داشته و پایدار و طویل المدت خواهد بود.
شما در مواقعی که راه خود را پیدا نمی کنید عصبانی می شوید و کج خلقی می کنید که اینها مخالف روحیه سلحشوری می باشد.

شما هنوز روحیه یک جنگجو را بدست نیاورده اید.شما همیشه می خواهید که مرکز توجه باشید و در غیر اینصورت بداخلاق و عبوس شده و عکس العملی توام با خشمگینی و ویرانگری خواهید داشت.

این کارت به صورت وارونه بیان میدارد که ترس و وحشت و نگرانی های شما به حملات عصبی تبدیل شده اند. و شما تناسب خود را از دست داده اید.مشورت با مشاوری دلسوز، و یا متخصص روان درمانی می تواند شما را در حل مشکلاتتان یاری دهد.

جدیدترین مطالب سایت